هرگز اضافه کردن این تخم مرغ های خود را اگر شما در حال تلاش برای از دست دادن وزن در قرنطینه

تخم مرغ می تواند سالم از دست دادن وزن دوستانه عنصر در رژیم غذایی خود را. به عنوان یک صبحانه اصلی آنها منبع خوبی از پروتئین ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها است. داشتن پروتئین در صبح یک ایده خوب به عنوان آن می تواند کمک به نگه داشتن شما در طول روز–ساخت شما کمتر احتمال دارد به میان وعده و پرخوری.

اما با اضافه کردن برخی مواد به تخم مرغ خود را می تواند به کاستن از مزایای سلامت آن و اضافه کردن به ناسالم صبحانه.

scrambled eggs

شاتر

کرم

یکی از مواد تشکیل دهنده شما هرگز نباید خود را اضافه کنید تخم مرغ است. بسیاری از مردم از اضافه کردن شیر یا خامه به تخم مرغ نیمرو را ظرف fluffier اما آن را نمی کند در واقع به کمک این بافت است. به علاوه اضافه کردن کرم به تخم مرغ خود را می توانید اضافه کردن چربی های اشباع شده را به رژیم غذایی خود است که قطعا یک ایده بد برای کاهش وزن است.

bacon egg skillet

شاتر

گوشت های فرآوری شده

یکی دیگر از عنصر مشترک است که مردم به اضافه تخم مرغ گوشت های فرآوری شده-مانند بیکن و سوسیس. فرآوری گوشت سرشار از چربی اشباع شده و سدیم و کلسترول می باشد.

همه این مواد می توانند یک مشکل مطرح برای کاهش وزن و می تواند منجر به مسائل جدی در سلامتی مانند افزایش خطر ابتلا به بیماری های قلبی و سکته مغزی.

egg and spinach

شاتر

در عوض هنگامی که ساخت تخم مرغ, استیک سالم و سوخت و ساز بدن افزایش مواد تشکیل دهنده. اضافه کردن آووکادو اسفناج و فلفل و دیگر مواد تشکیل دهنده سالم می تواند کمک به تخم مرغ خود را ظرف بیشتر ومزه در حالی که با اضافه کردن مواد مغذی بیشتر به تخم مرغ خود را.

علاوه بر این با اضافه کردن برخی از ادویه جات ترشی جات به تخم مرغ خود را ظرف مانند فلفل قرمز یا فلفل می تواند به افزایش سوخت و ساز خود را.

flat stomach

شاتر

با در نظر گرفتن اگر شما امیدوار به از دست دادن وزن در قرنطینه اضافه کردن تخم مرغ بیشتر غذاهای خود را به رژیم غذایی است یک ایده خوب به عنوان طولانی به عنوان شما محدود ناسالم add-ons.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>