منیزیم: چرا شما نیاز به این ماده معدنی برای خواب بهتر, خلق و خوی و بیشتر – CNET


gettyimages-1132973670
گتی ایماژ

بسیاری از ما یک کابینه کامل از مکمل های که در برخی از نقطه, دریافت نادیده گرفته شده است. این که آیا آن را به خاطر شما افتاد از روال خود را و یا شما فراموش کرده اید که چرا شما حتی شروع به آن در وهله اول وجود دارد که اکثر آمریکایی ها می تواند به نفع از اضافه کردن به رژیم خود: منیزیم است.

مطالعات نشان می دهد که اکثریت جمعیت در معرض خطر ابتلا به کمبود منیزیم با توجه به انواع عوامل شیوه زندگی از جمله رژیم غذایی سرشار از مواد غذایی فرآوری شده. بیماری های خاص و یا شرایط بهداشتی از جمله دیابت نوع 2 و یا وابستگی به الکل می تواند شما را مستعد ابتلا به کم منیزیم سطح بیش از حد. یک 2013-2016 تجزیه و تحلیل از تغذیه و سلامت ملی آزمون بررسی نشان داد که 48 درصد از آمریکایی ها دریافت نمی کافی منیزیم در رژیم غذایی خود را.

مکمل های منیزیم را تبدیل به محبوب در سلامتی فضا به تازگی و بسیاری از کارشناسان توصیه آنها برای کمک به خواب و استرس و اضطراب و بیشتر. اما آیا این ادعا را نگه دارید تا ؟ در زیر من به یک نمای کلی از علم منیزیم و من نیز صحبت به ثبت متخصص امی فرودگاه گرین برای پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد چرا منیزیم مهم است و چگونه به می دانم که اگر یک مکمل ممکن است برای شما مناسب است.

چرا منیزیم برای سلامتی بسیار مهم است

منیزیم مورد نیاز متفاوت است بر اساس یک شخص و سن و سایر عوامل بهداشتی (مثل حاملگی) اما متوسط توصیه شده است در اطراف 300mg در روز است.

“منیزیم مهم است برای بسیاری از جنبه های سلامت. معدنی است که در بیش از 300 واکنش های آنزیمی در بدن است. این مهم است برای سلامت استخوان کمک به حفظ سطح قند خون خود را پایدار و کمک به عضلات و اعصاب به درستی عملکرد و نگه داشتن فشار خون خود را در سطوح سالم,” فرودگاه گرین می گوید.

منیزیم سطوح نیز بر مغز و خلق و خوی خود را به همین دلیل است که سطوح پایین منیزیم در ارتباط با اختلالات خلقی اگر چه تحقیقات بیشتری باید انجام شود برای تعیین چقدر مهم است برای شما هیجانی یا سلامت روانی ،

منیزیم و استرس

اگر شما تا کنون خواسته یک متخصص بهداشت در مورد بهترین مکمل برای استرس شانس منیزیم است که در این فهرست است. چرا ؟ اول از همه با توجه به خور منیزیم مغز کمک می کند تا به مقابله با عوامل استرس زا است. “تحقیقات نشان داده است که مکمل منیزیم ممکن است بر عملکرد مغز است که کمک به کاهش استرس و اضطراب” فرودگاه گرین می گوید.

این کار با کمک به بدن شما ضربه به “استراحت و هضم” دولت و یا با فعال کردن خود سیستم عصبی پاراسمپاتیک. هنگامی که شما تاکید بدن شما است که به احتمال زیاد در سیستم عصبی سمپاتیک برای مدت طولانی است که در طول زمان می تواند به شما احساس اجرا کردن و خسته. مطالعات همچنین نشان داد که پروتئین مصرف کمک به بهبود قلب-ضربان (HRV) نمرات که نماینده از بدن شما چگونه به خوبی می تواند انطباق با استرس است.

منیزیم و خواب

به همین ترتیب منیزیم می تواند کمک به شما خواب بهتر است از مواد معدنی می تواند یک اثر آرام بخش بر روی بدن خود را. منیزیم کمک می کند تا تنظیم هورمون ملاتونیناست که با کنترل ریتم شبانه روزی. خود را ریتم شبانه روزی تنظیم بسیاری از چیزهایی که در بدن خود از جمله هنگامی که شما احساس می کنید خسته و چگونه به خوبی شما خواب.

بسیاری از فعالیت ها و عادات می تواند پرتاب کردن خود را در ریتم شبانه روزی از جمله افشای چشم خود را به نور آبی در شب است. اگر شما در حال تلاش برای بهینه سازی خود را در ریتم شبانه روزی و یا در حال تلاش برای خواب بهتر با مکمل های ملاتونین شما باید بررسی کنید که منیزیم سطح مطلوب از آنجایی که آنها با هم کار کنند برای کمک به شما بهتر از بقیه است.

منیزیم و تناسب اندام

یک سال 2017 مطالعه با هدف بررسی ارتباط بین منیزیم و عملکرد ورزشی و متوجه شد که بیشتر فعال شما بیشتر از نیاز بدن خود را سالم ، برخی ادعا می کنند که این می تواند به شما کمک کند بازیابی سریعتر از تمرینات اما شواهد منیزیم به طور خاص برای تمرین بازیابی محدود است.

ما نمی دانیم که عضلات شما نیاز کافی منیزیم برای عملکرد خوب و جلوگیری از گرفتگی بنابراین آن را حس می کند که مطلوب منیزیم سطوح می تواند تسهیل بازیابی بهتر از تمرینات است.

gettyimages-1076779538

غلات و دانه به طور طبیعی حاوی منیزیم است.

گتی ایماژ

منیزیم و ویتامین D

ویتامین D بسیار مهم است برای شما را به طور کلی خوب بودن و به خصوص برای سیستم ایمنی بدن بهداشت و درمان. اما حتی اگر شما فکر می کنم شما در حال گرفتن به اندازه کافی ویتامین D از طریق مکمل یا قرار گرفتن در معرض آفتاب, شما هنوز هم می تواند پایین اگر شما منیزیم سطح مطلوب نیست.

با توجه به American Osteopathic Association پایین منیزیم سطوح می تواند ویتامین D بی اثر است. که بدان معنی است که حتی اگر شما در حال گرفتن ویتامین D از مواد غذایی و مکمل ها و یا قرار گرفتن در معرض نور خورشید بدن شما نمی توانید از آن استفاده کنید و یا از آن بهره مند شوند مگر اینکه شما کافی منیزیم سطوح.

چگونه می توانید به اندازه کافی منیزیم

فسفر است که به طور طبیعی در مواد غذایی مانند سبزیجات برگ غلات سبوس دار و آجیل و تخمه و شیر, اما معمولا در مقادیر کمتر و می توان آن را دشوار است برای گرفتن کامل 300 میلی گرم یا بیشتر مورد نیاز است که در هر روز. به علاوه دانشمندان پیش بینی می کنند که تنها حدود 30 درصد به 50 درصد از منیزیم است که شما را در واقع در بدن جذب می شود. به این دلایل بسیاری از مردم تبدیل به یک مکمل برای اطمینان از آنها نشست روزانه خود نیاز دارد.

gettyimages-71554552

وجود دارد انواع مختلفی از مکمل های منیزیم است که می تواند کمک به مسائل خاص است.

گتی ایماژ

انواع مکمل های منیزیم

اگر شما راه رفتن را به یک ویتامین یا فروشگاه مواد غذایی و به دنبال مکمل های منیزیم, شما به احتمال زیاد پیدا کردن چند نوع مختلف. شما می توانید مکمل های منیزیم به شکل پودر (مانند محبوب , طبیعی, انرژی و زنده دلی آرام و مکمل های غذایی) است که می تواند در آب حل می شود و یا شما می توانید معدنی در یک کپسول یا قرص.

اما نه همه مکمل های منیزیم هستند به همین دلیل است که مهم است نه تنها به دنبال یک حرفه ای بهداشت و درمان راهنمایی که مکمل ممکن است بهترین را برای شما بلکه درک که به اشکال مختلف از منیزیم متفاوتی دارند و می توانند عوارض جانبی. به عنوان مثال کربنات منیزیم است که یک فرم از منیزیم است که اگر شما آن را بیش از حد شما می تواند در نهایت با ناراحتی معده و اسهال.

فرم محبوب از منیزیم است که در دسترس هستند در مکمل:

منیزیم glycinate: “این است که به صورت مشترک از منیزیم در فرم مکمل. شما همچنین ممکن است آن را در سوزش سر دل درمان” فرودگاه گرین می گوید. منیزیم glycinate است که اغلب توسط کارشناسان توصیه می شود پس از آن جذب شده و در بدن و تمایل به علت کمتر ناراحتی معده یا ناراحت.

اکسید منیزیم: “این شکل از منیزیم می تواند به عنوان یک آنتی اسیدها برای تسکین سوزش سر دل همانطور که در کوتاه مدت ملین و یا به عنوان یک مکمل غذایی زمانی که شما در حال گرفتن نیست به اندازه کافی منیزیم از مواد غذایی” فرودگاه گرین می گوید.

سیترات منیزیم: “این شکل از منیزیم است که گاهی اوقات استفاده می شود به عنوان یک نرم کننده مدفوع و یا ملین” فرودگاه گرین می گوید.

منیزیم L-threonate: “این یک نوع خاص از منیزیم است که ثابت شده است به مزایای شناختی. آن کشف شده توسط محققان MIT و شما می توانید آن را در فرم مکمل. تحقیقات نشان می دهد که این ممکن است کمک به بهبود شکل پذیری مغز که ممکن است اثرات مثبت بر حافظه و یادگیری و شناخت” فرودگاه گرین می گوید.

در حال حاضر در حال پخش: سازمان دیده بان این: پزشکی از راه دور جدید خواهد بود عادی پس از همه گیر


26:07

اطلاعات موجود در این مقاله برای مقاصد آموزشی و اطلاعاتی و تنها در نظر گرفته شده است به عنوان درمانی یا مشاوره پزشکی. همیشه مشورت با یک پزشک و یا دیگر واجد شرایط بهداشتی و با توجه به هر گونه سوال شما ممکن است در مورد یک وضعیت پزشکی یا بهداشت اهداف است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>