هندی, box office مخازن آمازون و Netflix, رشد, اما آنها به تنظیم ؟


ibrahim-rifath-bruk50uoen8-unsplash.jpg

فیلم هندی ها در همان همتراز به عنوان کریکت و دین است. ما تولید فیلم بیشتر از هالیوود — در اطراف 2,600 سال گذشته در مقابل بیش از 700 در هالیوود-و ما نیز باید اکثریت قریب به اتفاق از 1.4 میلیارد نفر در اینجا chomping در بیت بعدی بزرگ آزادی.

این کشور دارای 29 آمده است که تقسیم شده است و در زمینه های زبانی تا کنون از خود استقلال و تقریبا در هر یک از این کشورها به یک صنعت فیلم. Bhojpuri cinema caters به 200 میلیون نفر است. تامیل سینما تماشا حداقل 40 میلیون. بنگالی سینما 90 میلیون. بالیوود-یا هندی سینما — بزرگ, پدر, دختر, مشتاقانه تماشا کل کشور است.

در حالی که من در حال رشد بود در مدرس به عنوان یک انگلیسی زبان پسر — که خانواده صحبت به زبان مادری ما, کانادا — من می خواهم به تماشای سینمای تامیل در سیاه و سفید Dyanora تلویزیونی شنبه شب از طریق ما و وزارت امور خارجه کانال (Thailand) و سپس Hindi سینما در روزهای یکشنبه و کانادا سینما هر زمان که ما می تواند آن را دریافت کند. همه از این در علاوه بر این به انگلیسی سینما ، بنابراین اگر از شما خواسته کسی که در آن آنها بودند که آنها را تماشا آمیتا باچان صعود سقف یک غار در فیلم کمدی Mr Natwarlal آنها احتمالا به یاد داشته باشید.

این است که چرا آمازون و Netflix شده اند به شدت رو به رشد خود را دنبال در کشور است. تصور کنید اگر هند درآمد سرانه افزایش یافته و از آن زمان تا 1500 دلار برای گفتن $15,000 در 10 سال — یک مثال سناریوی خوش بینانه با توجه به نوع فاجعه اقتصاد نارندرا نخست وزیر اتخاذ شده در طول تصدی خود — استودیوهای هالیوود بدون شک خواهد بود ساخت فیلم و در کشور است.

OTTs افزایش می یابد در حالی که در دفتر جعبه را غرق

Coronavirus گیر این شکست نه تنها فیلم ساخت اما این جعبه های موجود در هند نیز بسیار دوست دارم که چگونه آن را تحت تاثیر بقیه جهان است. برای یک کشور است که علائم آن تعطیلات آخر هفته است که توسط آن فیلم است انتشار COVID-19 بوده است چیزی کمتر از فاجعه بار است.

جعبه دفتر درآمد در هند در حدود 2.4 میلیارد دلار در سال 2019 با هالیوود پیکور فقط در 15 درصد از این مجموع. اما در حال حاضر این بیماری همه گیر است و احتمالا سرقت فیلم هندی صنعت $330 میلیون, با توجه به تجارت تحلیلگران.

در ضمن آمازون و Netflix انجام شده است خروشان کسب و کار. Gulabo Sitabo هند اولین پست COVID مستند فیلم هندی با بازی همیشه در حال نقد شدنی در بانک 77-سال, صفحه نمایش, آیکون, آمیتا باچان قرار بود برای راه اندازی بر روی صفحه نمایش بزرگ در سراسر کشور به جای آن اولین جهانی در آمازون — چیزی است که غیر قابل تصور بود قبل از COVID. Netflix بکشد می گوید آن اضافه کرده است شش جدید فیلم های هندی که در غیر این صورت رفته به سینما در حالی که دیزنی حداقل هفت چنین فیلم بر روی ضربه بزنید.

دیگر بیش از حد بالا (OTT) بازیکنان — توزیع فیلم و تلویزیون محتوا تحویل از طریق اینترنت در مقابل کابل یا ماهواره ای-از جمله دیزنی Hotstar و همچنین توانمند بازیکنان محلی مانند ALTBalaji اند عمل در مد مشابه با برداشتن فیلم در سراسر زبان هندی. اقتصاد از وضعیت فعلی باعث می شود که پیشنهاد یک بدون ذهن و بسیار خوشحال به تولید به ویژه کسانی که کارش را با استودیوهای بزرگ مانند کسانی که از Gulabo Sitabo ilk.

با توجه به گزارش های رسانه های آمازون نخست خریداری Gulabo Sitabo برتر حقوق برای ₹60-65 کرور (یک لمس بیش از 8 میلیون دلار). آن اجازه تولید به هر دو بلافاصله جبران ₹30 کرور از هزینه های تولید است که در مورد مجموع بودجه این فیلم و بانک بقیه ₹30 کرور به عنوان سود.

تئاتر آزاد که آورده اولیه که ₹60 کرور را به معنای های نیمی از این ₹30 کرور سود با توزیع کننده. برای این فیلم ساخته شده به تولید کنندگان از طریق تئاتر سرگرمی به همان اندازه به عنوان آن را از طریق آمازون آن را که مورد نیاز اضافی ₹30 کرور در سود در مقایسه — است که در مجموع نزدیک به ₹100 کرور — که استثنا است و نه هنجار برای صنعت فیلم.

به شدت آسیب دیده توسط coronavirus صاحبان تئاتر زنجیر ابراز خشم را برای آنچه که آنها درک می شود بی وفایی و رها. خود را از خشم شده دامن زده و حتی بیشتر با تحقق است که فیلم به لطف گوشی های هوشمند هم اکنون می توانید به صورت دیجیتالی رسیدن 4,000 هندی شهرستانها و شهرهای کوچک و بدون نیاز به یک پروژکتور دیجیتال روشن شود.

البته سرخپوستان به شدت دست خود را از صفحه نمایش بزرگ. یک بررسی گزارش شده است که 82% از دست رفته رفتن به تئاتر زیادی در طول این مستند. اما تولید کنندگان لرزاند توسط همه گیر خواهد شد به طور فزاینده ای می خواهید به پول نقد به جای صبر در عدم قطعیت برای واکسن و منجر به حالت عادی بازگشت.

در ضمن لباس مانند Netlfix در حال سوزاندن لاستیک به دست آوردن کشش در بازار است. Netflix مدیر عامل شرکت Reed Hastings گفت که او قصد دارد به صرف 400 میلیون دلار بیش از سال آینده به تولید محتوای محلی.

“وجود دارد یک مکتب فکری است که سینما در حال نادرست و غلط و به عنوان سرگرمی می شود فرد بیشتر و گونی به اندازه آنها محو خواهد شد,” Utkarsh سینها, مدیر عامل بانک سرمایه گذاری Bexley مشاوران گفت: به امور مالی یاهو. “اگر این تفکر درست است این بیماری همه گیر قطعا می تواند نقطه عطف.”

به بلندی از مقررات

این همه هیجان برای سرگرمی های دیجیتال است که دولت در tizzy شده است وجود دارد و کافی صحبت از تنظیم بازیکنان خارجی که ظاهرا خم در فساد هندی و روان. در سخنرانی خود در یک رویداد مجازی در اوایل این ماه وزیر تجارت و صنعت Piyush Goyal خواسته است تا این صنعت به خود تنظیم خود را.

“وجود دارد باید به محدودیت اجازه می دهد تا محتوای جهانی به طنین … بسیاری از کشورها فرهنگی تباهی و کودکان توسعه عادات بد وجود دارد اما نظم و انضباط و تربیت اخلاقی در کشور ما” Goyal گفت.

او اشاره کرد که “زیاد فرهنگی و سنتی اخلاق و ارزش های اخلاقی” باید حفظ شود.

در عین حال در یک کشور که هنوز هم ترویج مخرب و ویرانگر سیستم طبقه آشکارا تحقیرآمیز sexualisation از زنان بالیوود که شهروندان مشتاق, انجمن مصرف کنندگان بحث از “تربیت اخلاقی” تقریبا verges در هجو است.

تحت Goyal چشم انداز وجود خواهد داشت هیچ Brokeback Mountain, Utsav و نه Mulholland Drive — نظرات خود را به طور ضمنی اشاره به یک معضل واقعی در اطراف سانسور که OTT بازیکنان را در برخی از نقطه باید به صورت, که آیا آنها آن را دوست دارم یا نه.

در هند همه فیلم ها باید از طریق هیئت مرکزی از فیلم گواهینامه قبل از آنها به نمایش در سینما و یا تلویزیون است. در واقع به جز دیجیتال, همه مطالب — چاپ و رادیو و تلویزیون و فیلم — موضوع به نوعی از قوانین و مقررات و یا دیگر. آن را می سازد به دیجیتال یک پاس مشکل ساز است.

وزیر وزارت اطلاعات و پخش Amit Khare اعلام کرد که “OTT که یک پلت فرم دیجیتال سقوط خواهد کرد تحت حوزه وزارت از آن اما در حال حاضر ما در حال ارائه یک تصمیم است که باید محتوای سقوط در حوزه من و ب وزارت”.

Khare گفت که این بود که دولت مایل به تحمیل یک “بسیار سنگین نظارتی ساختار” هر آنچه که بدان معنی است.

دو جناح منظمی هستند arraigned در برابر هر یک از دیگر. در یک طرف هند پیشرو OTT نهاد Hotstar همراه با رفقای Jio اروس و SonyLiv باید رای را به نفع خود تنظیم و تشکیل یک محتوای دیجیتال شکایت شورای (DCCC) برای به اجرا درآوردن صنعت خود تنظیم. در ضمن آمازون نخست, Netflix, Zee5, AltBalaji, Arre و MX Player باید تصمیم به انتخاب کردن و مرده در برابر آن.

در هر صورت سینما صندلی همچنان خالی باقی می ماند و اگر ما نمی بینیم یک واکسن به زودی خواهد شد وجود دارد به سادگی هیچ محتوای خود را تنظیم.

مربوط به پوشش

Infinite هند کلون خواهد نیاز به مقدار زیادی از شانس و پول به از نو خلق کردن سحر و جادو اصلی

در حال حاضر که توپی از پول شده است مانع توسط یک قانون جدید به چالش خواهد شد و حتی بیشتر.

هند ممکن است ممنوع Infinite اما این برنامه برای کاربران democratised stardom برای همیشه لطفا برای

Infinite معرفی هند به روزمره ستاره از شهرهای کوچک و روستاها و در سراسر جنس کلاس ها و طبقات.

Jio سیستم عامل پرتاب کلاه خود را به ویدئو کنفرانس با حلقه JioMeet

ویدئو کنفرانس پلت فرم می توانید با پشتیبانی تماس که باید تا 100 کنندگان است.

هند ممنوعیت 59 برنامه های چینی از جمله Infinite, UC Browser, Weibo و WeChat

دولت هند ممنوعیت پس از آن ارتش هند به درگیری با نیروهای این کشور در مرز شمالی.

آمازون, اپل, Netflix بکشد بالا با نام تجاری صمیمیت مطالعه اما tech رتبه سوم (TechRepublic)

در حالی که مطالعه قبل از coronavirus همه گیر مردم در پشت آن می گویند مایکروسافت و دیگر شرکت های فن آوری در حال garnering ستایش برای پاسخ خود را.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im