رهبران خوب هستند حداقل افراد جالب در اتاق

فرانسیس فرعی است که یک استاد در دانشکده کسب و کار هاروارد. فرعی به تازگی به عنوان بارگذاری اولین SVP از رهبری و استراتژی. او TED بحث در مورد اعتماد سازی وارد شده بیش از چهار میلیون نمایش. او در توصیف اخیر لس آنجلس تایمز مقاله ای با عنوان “رفتن به زن برای شرکت هایی مانند Uber و WeWork به دنبال بهبود تصویر خود را.” فرعی نیز همکاری نویسنده یک کتاب جدید به راه انداختهاست: Unapologetic رهبر راهنمای توانمندسازی هر کس در اطراف شما.

picture1.jpg

فرانسیس Frei – نویسنده انداخته و استاد در دانشکده کسب و کار هاروارد.

فرانسیس فرعی در صندلی داغ آدم دو (Recode)

این در مورد شما نیست. به جای رهبری بستگی دارد که چگونه به خوبی شما از بند باز کردن پتانسیل های افراد دیگر است. که رادیکال تعریف رهبری از فرعی و همکاری نویسنده آن Morriss’ کتاب جدید به راه انداخته است. Frei استخدام شد به نوبه خود در اطراف بارگذاری فرهنگ است. او همچنین اعتبار با تبدیل دانشکده کسب و کار هاروارد برای تبدیل شدن به جنسیتی فراگیر. کتاب راهنمای رهبران به:

  • استخدام و حفظ متنوع استعداد و به آنها فرصت برابر برای رشد.
  • ساخت یک پایه و اساس اعتماد مردم مایل به رهبری شما.
  • نگاهی رادیکال مسئولیت عملکرد افراد دیگر است.
  • ایجاد شرایط که در آن مردم اکسل در پاسخ به استانداردهای بالا و عمیق از خود گذشتگی.
  • مردم نشان می دهد که چگونه برای ایجاد و جذب ارزش در خود و خود را در حال تغییر شرکت فرهنگ برای تقویت اعتماد, متعلق, و یکپارچگی است.

برای کمک به ما در درک بهتر چگونه رهبران می توانند ایجاد اعتماد و پرورش فرهنگ توانمندسازی ری وانگ مدیر عامل و بنیانگذار یک دره سیلیکون مبتنی بر مشاوره شرکت صورت فلکی تحقیقات و من دعوت فرعی به ما بپیوندید هفتگی نشان می دهد DisrupTV. در اینجا اصلی من takeaways گفتگو با فرانسیس فرعی.

  1. اعتماد مهم ترین ارزش اصلی. فرعی به ما یادآوری است که شرکت نیاز به یک جامد تعریف اعتماد. عملیاتی مظاهر درک اعتماد مهم هستند — صحت منطق یا همدلی است. اگر شما درمان اعتماد مثل شما درمان هر زنجیره تامین و یا عملیاتی موضوع شما به سرعت می تواند ریشه و علت و رفع کمبود اعتماد. مردم معمولا بسیار گرسنه برای یک نسخه بهتر.

    “من دانش آموزان من بگویید هنگامی که شما این شغل است که شما شده اند تا درخشان و آموزش دیده برای, فقط به یاد داشته باشید که شما کار واقعی است که اگر شما, شما نیاز به شخص دیگری است. اگر شما برخی از قدرت و سپس کار خود را برای توانمند سازی شخص دیگری است.” — Toni Morrison

  2. رهبری نیست در مورد شما. هنگامی که شما کسب قدرت است که شما غنی شایسته شما باید به نوبه خود در اطراف و توانمند سازی افراد دیگر فرعی مراجع Toni Morrison فلسفه. را در قدرت خود را و آن را مسری به دیگران. یک فرهنگ خوب است چه اتفاقی می افتد زمانی که مدیران در اتاق نیست. آیا کارکنان خود را به انجام کار درست برای دلایل درست در زمان مناسب حتی در صورت عدم وجود قدرت ؟
  3. استراتژی و فرهنگ رانندگی مطلوب توانمندسازی فرهنگ است. چگونه در حال هدایت کارکنان در صورت عدم وجود قدرت ؟ آن است که کارکنان درک درستی از استراتژی شرکت و راهنمای تصمیم گیری کنند. فرعی به ما یادآوری می کند که تمام هیئت مدیره شرکت به شدت درگیر با شکل دادن و هدایت استراتژی شرکت, اما آنها عمیقا درگیر در تعریف و پرورش سالم شرکت فرهنگ است.
  4. بشر پیشرفت شتاب است که ما به یکدیگر اعتماد است. اگر شما به من اعتماد کن من باید آن را به دست آورده. آن است که تعهد خود را برای کسب اعتماد است. پاسخگویی از اعتماد مهم است. هنگامی که شما اعتماد شما را به نفع شک. همه چیز حرکت سریع تر و نرم و صاف و شما می توانید به هدف بالاتر است. چگونه می تواند شما را توانمند سازی یکی دیگر فرد برای موفقیت ؟ در حال حاضر چگونه شما می توانید مقیاس اعتماد پایه و اساس یک تیم سازمان و همه ذینفعان?
  5. اعتماد را می توان به سرعت به دست آورد. فرعی به ما یادآوری می کند که اعتماد می تواند به سرعت به دست آورد. او معتقد است که اگر شما را در درک اجزای قطعات — همدلی منطق ماده ارتباطات — سپس شما می توانید به دست آوردن اعتماد سریع تر است.
  6. فرهنگ خود را با نام تجاری شما است. کشف اطلاعات در مورد شرکت خود را کشت. برای بهبود فرهنگ خود را, شما نیاز به گرفتن مدارک و شواهد در مورد فرهنگ خود را. جمع آوری ویرانگر داده و نه سهم گسترده حق دور — این است که ضد شهودی است. رادیکال شفافیت مهم است اما دادن اطلاعات بدون هر گونه راه برای پردازش آن می تواند تا دو سال به هضم یافته است. جمع آوری داده ها, اجرای, خوش بینانه, خلبانان در حال حرکت رو به جلو نشان می دهد رو به جلو پیشرفت و جلوگیری از فلج تجزیه و تحلیل. Frei گفت که صرف یک تعداد هفته به تجزیه و تحلیل خود را شرکت فرهنگی داده های کلیدی برای بهتر حجابى درک فرهنگی خود را, نقاط قوت و ضعف.
  7. هر کس یک تلو تلو خوردن در صحت خود را. فرعی به ما یادآوری می کند که ما باید برخی از افرادی که معتبر و پس از آن افرادی که کاملا معتبر. ما نیاز به تعادل رویکرد ما به صحت. هر یک از ما دارای اصالت تلو تلو خوردن و ما باید مدیریت کند. صحت نیازهای شرایط را برای آن به شکوفا. به شما در تنظیم شرایط را برای من اصالت به شکوفا. رهبران باید مجموعه شرایط را برای دیگران اصالت به شکوفا.
  8. شمول و تنوع — منظور مهم است. تنوع بدون گنجاندن خواهد شد و نه پیشرفت. Frei گفت که اگر شما در یادگیری به فراگیر تنوع شکوفا خواهد شد. فرعی صحبت در مورد چگونه او را تحسین راه تونی پيامبر رئیس برابری افسر در Salesforce مدیریت به شکل و ترویج فرهنگ شرکت از شمول تنوع و برابری. فرعی صحبت در مورد چگونه به او کمک کرد WeWork آدرس جمعیتی از رهبری تیم. چگونه می توانم شما را جذب و حفظ عالی زنان نیستند ؟ از طریق یک برنامه آزمایشی آنها را توسعه قابلیت جذب فوق العاده رهبران زنان. چگونه می توانم به شما جذب افرادی که شما در حال حاضر نمی دانم ؟ توسعه توانایی فراگیر و متنوع طول می کشد و آگاه مراحل و انعکاس.
  9. نمی تواند خود منحرف شود دیگر-پریشان. فرعی ما را به یاد زمانی که شما راه رفتن در اتاق خود نمی پریشان. شما حداقل فرد جالب زمانی که شما راه رفتن به اتاق به عنوان یک رهبر.

فرعی درخشان است و او را به گفتگو با ری وانگ و من به سادگی عالی. آیا به نفع خودتان و تماشای تمام فیلم های بخش.

انتقال دیجیتال

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>