بیشتر ویتامین D: 5 راه های ساده اما موثر – CNET


gettyimages-1197410167

وجود یک تعادل ظریف بین گرفتن به اندازه کافی نور خورشید به ویتامین D و حفاظت از پوست خود را از نور خورشید.

گتی ایماژ

شما احتمالا هیچ غریبه ای به فواید ویتامین D: یعنی بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن, روحیه بالا (در جمعیت های خاص) و استخوان های قوی. متاسفانه ویتامین D یکی از دست نیافتنی تر ویتامین ها. آن را نمی یافت و در غلظت های بالا در بسیاری از غذاها و بسیاری از مردم از دست دادن یک فرصت بزرگ برای دریافت ویتامین D — قرار گرفتن در معرض آفتاب — چرا که آنها گیر کرده در داخل محل کار خود را در تمام طول روز.

بنابراین کمبود ویتامین D یک مشکل در سراسر جهان.

اگر شما فکر می کنم شما ممکن است کمبود ویتامین D شما باید از پزشک خود بپرسید برای یک آزمایش برای تایید. شما همچنین می توانید سعی کنید در خانه آزمون برای کمبود ویتامین D اما آن را تا به شما برای انجام تحقیقات خود را بر روی شرکت در آزمون و مطمئن شوید که آن را مطابق با آزمایشگاه ایمنی و دقت و اثربخشی استانداردهای.

اینکه آیا یا نه شما تست اگر شما تصمیم به گرفتن یک مکمل ویتامین D, مراقب باشید به تجاوز “قابل تحمل مصرف سطح بالای” (UL) است که حداکثر مصرف شناخته شده است به امن است. UL برای ویتامین D است 100 میکروگرم (میکروگرم) یا از 4000 واحد بین المللی (IU) در روز برای بزرگسالان است. مجاز روزانه توصیه شده (RDA) بسیار کمتر است که در 15 میکروگرم یا 600 IU در روز برای بزرگسالان سنین 18-70.

بیش از حد از مکمل های ویتامین D می تواند منجر به ویتامین D سمیت — چیزی است که پزشکان شروع به دیدن بیشتر به دلیل ویتامین D را شاید محبوبیت به عنوان یک مکمل.

در هر صورت قبل از اینکه شما شروع به خرج کردن پول در یک مکمل است که ممکن است یا ممکن است کار نمی کند, شما می توانید سعی کنید این شش تاکتیک برای گرفتن بیشتر ویتامین D.

1. باز خود را در خانه و یا ماشین پنجره

living area with natural light interior shot

اجازه دهید برخی از نور خورشید را به خانه شما در دفتر و یا ماشین.

کلاوس Vedfelt/گتی ایماژ

یا نه خود ویندوز بلوک اشعه ماوراء بنفش بستگی دارد که چه نوع ویندوز شما. ویندوز استاندارد با توجه به انجمن بین المللی ماوراء بنفش اجازه اشعه ماوراء بنفش A, اما نه UV-B, uv به تصویب از طریق.

ترین ویندوز ها در منازل و ساختمان های در حال درمان در برخی از راه است, مانند یک فیلم پنجره و یا رنگ دوستانی که با هر دو نوع اشعه ماوراء بنفش نور از عبور. از آنجا که احتمال دارد این مورد در خانه یا محل کار شما (و احتمالا ماشین شما) باز کردن پنجره می تواند کمک به شما دریافت بیشتر نور خورشید.

فقط مطمئن شوید که به پوشیدن کرم های ضد آفتاب حداقل 15 SPF اگر شما می خواهید پنجره باز برای مدت زمان طولانی و همچنین اشعه ماوراء بنفش-مسدود کردن عینک و یا عینک آفتابی اگر شما به طور مستقیم رو به پنجره باز. اگر آن را فوق العاده آفتابی در خارج, شما ممکن است نیاز به باز کردن پنجره برای بیش از 10 تا 15 دقیقه به خود را افزایش می دهد ویتامین D تولید می باشد.

ادامه مطلب: ویتامین C: چرا شما به آن نیاز دارید و چگونه می توانید به اندازه کافی

2. نوشیدنی خود را اولین فنجان قهوه در خارج

gettyimages-993733394

ما نمی, همه, نمایش بزرگ این, اما نوشیدن خود را صبح آشامیدنی در خارج هنوز هم می تواند مسالمت آمیز (و کمک به تولید ویتامین D!).

النا Pueyo/گتی ایماژ

نگاهی به برخی از زمان اضافی برای خودتان در صبح و نوشیدنی خود را اولین فنجان قهوه در خارج. صبح نور نیست به عنوان سخت به عنوان نور خورشید در روز بعد اما شما هنوز هم می تواند حداقل برخی از ویتامین D نیاز دارد در این راه.

اگر شما کار از خانه سعی کنید برای انجام این کار قبل از شما نشستن در پشت میز خود را (شما می توانید کاملا هنوز یک دوم فنجان به صورت اولیه خود را کشش از کار با کامپیوتر هر چند). اگر شما کار در یک دفتر دیگر و یا محل کار شما ممکن است مجبور به تنظیم زنگ خود را چند دقیقه زودتر برای لذت بردن از نور صبح.

قبل از اینکه شما انقباض غیر ارادی ماهیچه در فکر یک زودتر از خواب بیدار کردن زمانمی دانم که شما دریافت مزایای بیشتر از فقط ویتامین D جذب.

کنده کاری کردن زمان برای خودتان در صبح حتی به عنوان کمی تا 10 تا 15 دقیقه می تواند تاثیر مثبت خود را در روز است. شما ممکن است به خودتان پیدا کنید به دنبال به جلو به شما صبح زود قهوه زیرا این زمان را برای شما به آهسته بود خود را با افکار و تنظیم نیت خود را برای روز.

ادامه مطلب: کافئین است در واقع بد برای شما? دکتر وزن در

3. جایگزین برخی از گوشت با ماهی

salmon on top of salad vitamin D food sources

ماهی یکی از بهترین منابع غذایی ویتامین D.

آنا Kurzaeva/گتی ایماژ

با توجه به ما از مکمل های غذایی ماهی های چرب مانند ماهی تن و ماهی آزاد و ماهی خال مخالی برخی از بهترین های طبیعی (به عنوان مثال غنی شده) منابع ویتامین D.

در واقع با توجه به ایالات متحده وزارت کشاورزی مواد غذایی ترکیب پایگاه داده یکی 100 گرم خدمت از اقیانوس اطلس پرورشی ماهی قزل آلا می تواند فقط در مورد دیدار روز شما نیاز به ویتامین D در 526 IUs.

کنسرو ماهی تن ماهی خال مخالی و rockfish, ساردین, اره ماهی, ماهی قزل آلا, whitefish و ماهیان خاویاری نیز باید مناسب و معقول غلظت ویتامین d سعی کنید تعویض یک یا دو گوشت هر هفته با ماهی فوق العاده-راه آسان برای دریافت بیشتر ویتامین D.

ادامه مطلب: شیر شکلات در مقابل لرزش پروتئین: کدام بهتر است پس از یک تمرین ؟

4. خوردن تخم مرغ کامل

gettyimages-100003456

زرده تخم مرغ منبع خوبی از ویتامین D.

جودی لویی/گتی ایماژ

در حالی که بسیاری از بزرگسالان امروز رشد شنوایی که تخم مرغ بد بودند برای قلب خود را که اسطوره شده و رد (نگاه کنید به اینجا, اینجا, اینجا و اینجا) و معلوم است که تخم مرغ یکی از معدود منابع غذایی که به طور طبیعی حاوی ویتامین d

شما باید به خوردن تمام تخم مرغ ، زرده هستند که در آن ویتامین D زندگی می کند. تخم مرغ به تنهایی کافی نیست برای دیدار با روزانه ویتامین D مورد نیاز, اما آنها سالم و پروتئین های بسته بندی شده راه برای کمک به وجود دارد. جالب توجه است اما جای تعجب نیست که رایگان-محدوده تخم مرغ حاوی بیشتر ویتامین D از متعارف تخم مرغ است.

5. نگاهی به ناهار پیاده روی

gettyimages-592012779

گرفتن پیاده روی در خارج است یک راه عالی برای دریافت بیشتر ویتامین D.

گتی ایماژ

CNET قطعا نمی حامی برای محافظت نشده قرار گرفتن در معرض آفتاباست یک تعادل ظریف زده می شود بین ایمنی پوست و ویتامین D مصرف. اکثر مردم در حال حاضر نمی توانید به اندازه کافی آفتاب و کرم های ضد آفتاب مانع از پوست خود را از جذب اشعه ماوراء بنفش نور است که تناقض مسئول برای هر دو سرطان پوست و تبدیل ویتامین D به شکل فعال آن.

شما ممکن است تعجب آنچه یک فرد است به انجام. از آنجا که بخش عمده ای از بسیاری از مردم ویتامین D می آید گاه به گاه از قرار گرفتن در معرض آفتاب گرفتن یک پیاده روی در ناهار می تواند برای بسیاری از ویتامین D نیاز دارد. در واقع یک مطالعه انجام شده در انگلستان یافت می شود که کمتر از 15 دقیقه از ظهر قرار گرفتن در معرض آفتاب به اندازه کافی برای حفظ خون کافی سطح ویتامین D در افراد سالم.

رفتن برای پیاده روی در ناهار می تواند به شما بهترین بنگ برای جفتک انداختن خود را چون ظهر نور خورشید قوی تر از نور صبح اما نه به عنوان قوی به عنوان نور بعد از ظهر — به این معنی که شما می توانید بیرون بروید و برای دریافت ویتامین D با کاهش خطر تخریب های نور خورشید. به علاوه شما می خواهید برای دریافت برخی از ورزش سبک و بازگشت به کار احساس تجدید.

اگر شما یک سابقه خانوادگی از سرطان پوست یا دیگر سلامت پوست عوارض که ممکن است تشدید قرار گرفتن در معرض آفتاب شما باید همچنان به دنبال هر پروتکل های ایمنی به شما داده می شود توسط دکتر خود.

ادامه مطلب: مراقبت از پوست 101: تنها محصولات شما نیاز به گرفتن پوست خوب

اطلاعات موجود در این مقاله برای مقاصد آموزشی و اطلاعاتی و تنها در نظر گرفته شده است به عنوان درمانی یا مشاوره پزشکی. همیشه مشورت با یک پزشک و یا دیگر واجد شرایط بهداشتی و با توجه به هر گونه سوال شما ممکن است در مورد یک وضعیت پزشکی یا بهداشت اهداف است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>