آیا جهان نیاز به یک چند جانبه اینترنتی خط تلفن?

زمانی که به کسی است که پرتاب سلاح های هسته ای در شما, شما احتمالا می توانید بگویید که آنها در حال آمدن از. وجود دارد تنها چند هسته ای سازمان ملل و بیش از چند دهه از جنگ سرد آنها را توسعه داده اند پیچیده هوش استراتژیک و هشدار دهنده در شبکه های.

اما آنچه در مورد یک cyber war? به ویژه نوع شدید چند بردار حمله سایبری هدف قرار دادن زیرساخت های حیاتی شده است که به عنوان دوبله سایبری حمله رعد اسا?

سایبر مجوز سخت است. آن را غیر ممکن نیست اما در آن طول می کشد زمان. زمان که وجود ندارد زمانی که زیرساخت های خود را در حال فروپاشی و شما در حال فکر کردن در مورد توسل به آنچه که حمایت گراها به نام “جنبشی پاسخ”.

اقدامی تلافی جویانه در برابر اشتباه هدف به خوبی می تواند منجر به فاجعه است.

یک راه حل ممکن است حداقل در بخشی می تواند نصب مستقیم “سایبر خطوط تماس ویژه” بین رهبران ملی.

مسکو–واشنگتن خط از جنگ سرد شهرت آرکه تایپ.

در طول بالا-مخاطرات هسته ای بحران موشکی کوبا از سال 1962 رسمی دیپلماتیک پیام در زمان به شش ساعت به تحویل. رئیس جمهور جان اف کندی و نیکیتا خروشچف تا به حال به توسل به کانال های غیر رسمی از جمله رله پیام از طریق اخبار تلویزیون خبرنگاران.

مسکو–واشنگتن خط تلفن نصب شده بود سال بعد.

این خط هرگز یاد red تلفن از تلویزیون و فیلم. در ابتدا آن را یک تله تایپ و سپس یک دستگاه فکس و ایمیل در حال حاضر. در ابتدا آن زمینی خطوط تلفن بودند تا با حمایت رادیو لینک از طریق طنجه در شمال غربی مراکش. امروز مجموعه ای از لینک های ماهواره ای هستند تا حمایت های فیبر نوری.

حداقل هشت جفت دیگر از کشورهای توسعه یافته خود را در خطوط تماس ویژه.

Cyber نسخه از این خطوط تماس ویژه یک توصیه کلیدی از فضای مجازی افتاب کمیسیون (CSC) دولت ایالات متحده طرح “توسعه یک اجماع در یک رویکرد استراتژیک” برای دفاع از ملت در برابر “حملات سایبری از عواقب قابل توجهی”.

“دولت آمریکا باید توسعه چند لایه سیگنالینگ [sic] استراتژی با هدف تغییر دشمنان’ تصمیم حساب دیفرانسیل و انتگرال و پرداختن به خطرات ناشی از تشدید. این سیگنالینگ استراتژی نیز باید به طور موثر به برقراری ارتباط به متحدان و شرکای ما اهداف و قصد می گوید:” CSC گزارش نهایی [PDF].

“سطح استراتژیک از سیگنالینگ باید شامل گونه های دیپلماتیک سیگنالینگ از طریق مکانیسم های سنتی که در حال حاضر ایجاد شده است برای حوزه های دیگر و همچنین خصوصی دیپلماتیک ارتباطات از طریق مکانیسم هایی مانند خطوط تماس ویژه و غیر دولتی تعیین کانال (از جمله شخص ثالث کانال در موارد که در آن ایالات متحده ممکن است فاقد قوی دیپلماتیک روابط).”

در سطح عملیاتی این باید شامل “مخفی محافظت و پنهان سیگنالینگ (از جمله از طریق غیر سایبر به معنی) است که به عمد همراه با سایبر عملیات” CSC نوشت.

“یک مثال از این نوع سیگنالینگ است که متناسب با پیام های قبلی و یا در حال اجرا به صورت همزمان با دفاع از مهاجم سایبری عملیات.”

CSC همچنین توصیه می کند در حال توسعه یک چارچوب برای هدایت “در هنگام و تحت چه شرایطی دولت آمریکا را به طور داوطلبانه خود ویژگی سایبر عملیات و مبارزات برای اهداف سیگنالینگ توانایی و قصد به مخاطبان مختلف”.

دیپلماتیک ابزار مانند خطوط تماس ویژه نمونه هایی از آنچه دیپلمات های تماس “تدابیر اعتماد سازی”.

ساختمان اعتماد به نفس است که یکی از چهار رکن سایبر دیپلماسی

خود نویسنده است که قبلا گزارش شده در استرالیا در حال توسعه به اصطلاح 11 هنجارهای بین المللی برای دولت-ملت رفتار در فضای مجازی و در سال گذشته راه اندازی مجدد سازمان ملل را متوقف روند مذاکره قوانین است.

ماه گذشته وزارت امور خارجه و تجارت (DFAT) گزارش شد که در آن پیشرفت کار در هنجارها.

هنجارهای رفتار تنها یک چهارم از سایبر دیپلماسی داستان ،

“شما باید الزام آور حقوق بین الملل, شما باید داوطلبانه و غیر الزام آور هنجارهای که مکمل و در کنار هم مجموعه ای از انتظارات روشن از رفتار” گفت: یوهانا ویور استرالیا سایبری ایران در سازمان ملل متحد.

“شما باید ظرفیت سازی است که واقعا مهم است بخشی از آن … به مطمئن شوید که همه کشورها باید توانایی اجرای توصیه ها و موافقت نامه های” او گفته ZDNet.

“سپس شما کردم تدابیر اعتماد سازی و طراحی شده است که به افزایش اعتماد و شفافیت است.”

در حالی که ساختمان از خطوط تماس ویژه هنوز تبدیل به یک اولویت در سازمان ملل متحد شده است متوسط پیشرفت در سطح منطقه در انجمن جنوب شرق آسیا (ASEAN).

استرالیا و مالزی پیشنهاد برای یک منطقه سایبر نقاط تماس دایرکتوری دریافت در اصل تایید شده در منطقه ای آسه آن فروم (ARF) Intersessional جلسه در امنیت و در استفاده از Ict در سنگاپور در ماه مارس 2019.

“دایرکتوری را فراهم خواهد کرد وسیله ای برای ارتباط مستقیم برای جلوگیری از اشتباه و تنش و همچنین مدیریت بالقوه پاسخ در صورت cybersecurity حوادث با پتانسیل به تاثیر امنیت منطقه” DFAT نوشت.

سایبر معادل آن به آژانس بین المللی انرژی اتمی?

سازمان ملل متحد باز کار گروه (OEWG) یکی از دو ارگان سازمان ملل متحد مذاکره قوانین فضای مجازی تاکید شده اهمیت دقیق اسناد از حملات سایبری.

“پیشنهاد شده است که در حال توسعه یک رویکرد مشترک به اسناد در سطح فنی می تواند منجر به پاسخگویی بیشتر شفافیت و می تواند کمک به حمایت قانونی مراجعه برای کسانی که آسیب های مخرب عمل می کند” OEWG نوشت: در اولیه قبل از پیش نویس [PDF] از آن گزارش.

استرالیا اشاره کرد که اسنادی در می آید در دو طعم.

یکی واقعی است اسناد, “واقعی شرایطی از جمله ویژگی های شاخص است که اجازه می دهد شما را به یک ارزیابی به عنوان یک ویژگی های ارزیابی اسناد,” بافنده گفت: در طول یک جلسه در ماه آوریل است.

“پس از آن است که قانونی وجود دارد اسناد ارزیابی است که با در نظر گرفتن ملاحظات دولت مسئولیت. شما می توانید آن را ویژگی های و یا واقعی شرایط و می گویند این نتیجه منتسب به ویژه دولت؟”

جدا از آن این است که هر تصمیم سیاسی به عمل خصوصی یا دولتی در هر دوی این اسناد ارزیابی, او گفت:.

به این منظور ژنو مبتنی بر ICT4Peace بنیاد پیشنهاد کرده است که آنچه را به آنها لقب برای جهانی سایبر مجوز شبکه.

“ICT4Peace پیشنهاد راه اندازی یک شبکه مستقل از سازمان های درگیر در اسناد نظیر نقد و بررسی” این سازمان نوشت: در سیاست مختصر اعتماد و اسناد در فضای مجازی [PDF].

در حال حاضر بسیاری از اسناد است که با خصوصی سایبر تهدید های اطلاعاتی سازمان ها و آژانس های امنیت ملی.

“برای مقررات حقوقی بین المللی موثر باشد و پاسخگویی به کامپیوتر سایبر فعالیت های به نگه داشتن سطح بالایی از اعتماد به نفس و علنا قانع کننده انتساب مسئولیت مورد نیاز هستند” ICT4Peace نوشت.

این جدید مستقل مجوز آژانس باید شامل “نمایندگان دولت بخش خصوصی و صاحب نظران و همچنین از طرفداران جامعه مدنی و دانشگاه”.

مایکروسافت همچنین پیشنهاد کرد در سال 2017, یک مجوز سازمان برای تقویت اعتماد آنلاین به عنوان بخشی از آن دیجیتال ژنو کنوانسیون پیشنهاد.

مانند یک سازمان بوده و در مقایسه با بلند تاسیس آژانس بین المللی انرژی اتمی اما در دنیای سایبر است بسیار متفاوت است.

“فن آوری هسته ای است صنعتی با طراحی. آن را دشوار است اگر نه غیر ممکن است به منظور توسعه قابلیت های هسته ای در آن پنهان شده. همچنین استفاده نظامی از فن آوری هسته ای است که بسیار متفاوت از غیر نظامی و استفاده از” ICT4Peace نوشت.

“سایبر قابلیت از سوی دیگر مبتنی بر نرم افزار. در مقایسه با فن آوری هسته ای cyber ابزار را منتشر می کنند مشکوک تابش و نیازی به کارخانجات برای توسعه است. یک تعداد انگشت شماری از افراد اختصاص داده شده جمع آوری شده در یک اتاق می توانید راه اندازی یک حمله سایبری از قابل ملاحظه قدر.”

در حالی که یک سازمان مستقل نمی خواهد بود قادر به ارائه زمان واقعی اسناد در طول یک حمله سایبری آن وجود و توانایی خود را به پس از آن تایید و یا رد یک کشور ادعا می کند می تواند با ارائه یک استراحت در سایبر تشدید.

ZDNet می داند که این ایده از یک آژانس سبک سایبر بازرسی آژانس مطرح شده در سازمان ملل متحد از زمان به زمان از جمله در OEWG intersessional ذی نفعان مشاوره, اما به دلایل مختلف از آن به دست آوردن کشش.

مربوط به پوشش

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de