در طول چند ماه گذشته ما ابر تیم تحلیلگر خواسته شده است به کاوش سوال "آیا تجربه مشتری (CX) با توجه به سرمایه گذاری ابر؟" بیان دقیق تر سوال که "آیا CX توجه به زمانی که شرکت این است که به ارائه خدمات ابری برای کسب و کار خود مشتریان ؟" و "آیا CX تاثیر ابر خرید تصمیم گیری کنید؟"
ما جواب فوری بود "البته." تجربه مشتری مهم به همه چیز. B2B CX متفاوت است و Forrester تحلیلگران پوشش آن گسترده است. اما زمانی که داخلی آن تیم های ارائه خدمات ابری به خود مشتریان داخلی هر دو B2B CX و B2C CX ماده است. چرا ؟ چون ابر ارائه دهندگان خدمات خود را به فروش به طور مستقیم به کسب و کار و ذینفعان (B2C) در همان زمان که آنها به فروش از طریق این تیم و خرید بخش (B2B).
CX مهم در نرم افزار و زیرساخت های بیش از حد -- مهم نیست که "مشتری" است. اما آنچه خاص اهرم? چگونه شرکت خرید تیم و فردی ذینفعان فکر می کنم در مورد ابر متفاوت است ؟ و آنچه باعث می شود ابر خیلی مهم در سازمان ؟ در Forrester ما در حال لگد زدن به یک جریان تحقیقات برای مقابله با این سوال. CX شرکت فن آوری پیچیده است بنابراین ما انجام بهترین های ما برای ساده سازی آن است.
ما در بر داشت که استراتژی قیمت گذاری, قابلیت, ویژگی های ثبات و امنیت بازار و ادراک همه نقش دارند. و بسیاری انتقادی وجود دارد سطوح مختلف تصمیم گیری در هر شرکت بزرگ. یک فرد ممکن است تصمیم به بازی در اطراف با آمازون خدمات وب سرویس برای مثال اما سیاست شرکت ممکن است زمین در Azure به عنوان تنها تایید دهنده ابر. همه تصمیم سازان قدرت برابر هستند-اما همه باید درک شود.
ما اقتباس روشنگری کاری که من Forrester همکاران را در گزارش خود و اعمال ما ارزش مشتری چارچوب به انواع مختلف و در سطوح ابر مشتریان در شرکت. افراد تیم و کل شرکت های -- تمام می شود و ابر "مشتریان." و مانند هر مشتری یک مخلوط اقتصادی و کاربردی تجربی و نمادین نگرانی های عامل به هر تجربه با ابر آیا آن را تحویل داده شده توسط یک ابر ارائه دهنده و یا با داخلی آن و یا خرید تیم.
این پست نوشته شده بود توسط معاون و تحلیلگر اصلی دیو Bartoletti و آن در اصل به نظر می رسد در اینجا.
tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
مقالات مشابه
- دوم محرک بررسی: آن اتفاق می افتد و هنگامی که? در اینجا آخرین به روز رسانی - CNET
- سه لباس بچگانه اشتباهات بهتر است هرگز بسازید
- آن زمان برای خداحافظی به اتحادیه اروپا و آمریکا Privacy Shield
- اقدامات لازم هنگام تماس چشم با مواد شیمیایی
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- قایق بادی شگفتانگیز تکنیکها که میتواند کمک کند شرکت شما توسعه
- مقایسه تلویزیون شیائومی با سونی + مزایا و معایب
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- شیر چهره بیشتر 'شکست' آن را به عنوان بهبود از ransomware حمله