delta-airlines-airbus.jpg
شرکت های هواپیمایی زیادی مانند شرکت های فن آوری.
صرف چند نگه تقریبا تمام قدرت. فقط به عنوان Amazon, Apple, Facebook, گوگل و مایکروسافت تسلط بر فناوری چهار شرکت های هواپیمایی آمریکا -- ایالات دلتا و جنوب غربی -- خود را بیش از 80 ٪ از تمام ملت صندلی.
در عین حال در اینجا ما در یک بیماری همه گیر که در آن رویکردهای مدیریت در تمام کسب و کارها هستند که به شدت مورد آزمایش قرار.
چند هفته پیش نوشتم در مورد چگونه هواپیمایی متحده در حال برنامه ریزی برای از سرگیری آن پرواز از سان فرانسیسکو به شانگهای -- یک مسیر اغلب قبلا patronized توسط اپل و دیگر تکنولوژی مدیران. شرکت هواپیمایی -- خطوط هوایی آمریکا انجام شده است و این بیش از حد -- اصرار دارد آن را امتحان کنید برای پر کردن هر صندلی در آن هواپیما به دلیل مسدود کردن وسط صندلی است "یک استراتژی روابط عمومی نه یک استراتژی ایمنی."
خطوط هوایی دلتا -- و جنوب غربی -- تصمیم گرفت خود را از مشتریان ترجیح می دهند کسانی که وسط صندلی های خالی.
Dr. Anthony Fauci و CDC در حال احساس خطر در ایده کامل هواپیما. مغز بزرگ در دانشگاه فنی ماساچوست -- که پروفسور آرنولد بارنت به عنوان مثال -- متفاوت است بیش از حد. آنها می گویند قرار دادن انسان در وسط صندلی دو برابر خطر ابتلا به COVID-19.
به طور طبیعی شما نتیجه گرا بنابراین شما می تواند داده های بیشتر.
من نمی توانم به شما بگویم که آیا هر کسی که در تلاش است برای مقابله, بهداشت شماره در کسانی که پرواز ایران نسبت به کسانی که ام پرواز دلتا. این هفته اما دلتا برگزار درآمد تماس که در آن گفت: آن را گسترش سیاست خود را از تخلیه وسط صندلی.
دلتا را در بالا بردن قیمت های خود را من می شنوم شما خر خر کردن.
هیچ گفت: مدیر عامل اد Bastian. چرا این ناگهانی نجابت? زیرا Bastian توضیح داد: کسانی که صندلی های خالی وسط هستند "شماره 1 دلیل" مسافران هستند و رزرو با دلتا. آیا این نشان میدهد که صرف یک استراتژی روابط عمومی? یا ممکن است این مفهوم را میرسانند که مسافران در حال نقل مکان کرد و با مرتب کردن بر اساس انسان سوء ظن داده می شود بیشتر بتن جوهر توسط پروفسور بارنت?
چگونه ممکن است چه چیزی یک نام تجاری می کند در حال حاضر آن تاثیر می گذارد ، چگونه می تواند دلتا رویکرد در کنسرت با روند آینده در کسب و کار سفر ؟
باستین گفت: "تعداد سفرهای که متوسط جاده جنگجو طول می کشد, من مطمئن هستم که در حال رفتن به پایین آمدن در موارد خاص. بین المللی سفرهای که ما تمام شده است در جایی که ما پرواز به اروپا را برای بیش از دو ساعت نشست و پرواز برگشت. که هیچ کاری نمی کند اما شما ضرب و شتم و شما قطعا می خواهم خیلی بهتر جایگزین بیش از یک تماس تصویری."
پرواز به اروپا برای یک نشست دو ساعته? چرا که هر کسی آن را انجام دهیم ؟ شاید این باعث می شود شما نگاه بیشتر مهم است.
آن را به عنوان اگر هر شرکت هواپیمایی که در حال حاضر به خوبی انجام می دهند. اما ایران معتقد است آینده از کسب و کار سفر نهفته در "سفرهای است که متمرکز بر ارتباط ساختمان و یا تعامل -- این که آیا آن را با مشتریان خود کنوانسیون تماس های جدید, بررسی عملکرد در مقیاس جهانی است." بله انسان چیزی. یکی که به طور غریزی به شما می گوید که پر کردن وسط صندلی باعث می شود همه گیر پرواز خطرناک تر است.
بیایید می گویند که زوم تماس و مانند آن باعث خواهد شد که مدیران به تعجب عمیق تر اینکه پرواز است که واقعا لازم است حتی زمانی که این ویروس را تصویب کرده است. اما اجازه دهید همچنین می گویند که امثال ایران و آمریکا ممکن است وسوسه به ارائه انواع مشوق های مالی برای تحریک سفر کسب و کار. چگونه قانع کننده ممکن است آنها بود ؟
در یک بیماری همه گیر توقف به در نظر گرفتن تمام انسان عواقب یک تصمیم مشتری مطمئنا بسیار مهم برای موفقیت کسب و کار. چرا روز جمعه دلتا حتی در زمان عمل در برابر کسانی که نمی خواهید به پوشیدن ماسک در پرواز. در حال حاضر آنها باید مجازی مشاوره با یک پزشک قبل از اینکه مجاز به هیئت مدیره.
که در آن اپل و بیشتر به تازگی مایکروسافت باید برای سال های بسیاری شده است تاکید واقعا انسان عناصر مانند حریم خصوصی دیگر شرکت های فن آوری -- سلام, Facebook -- باید rampantly ادامه داد: United Airlines-به تلاش برای درآمد بالاتر از همه چیز.
دلتا مانند اپل است به هیچ وجه کامل و استحکامات بشریت است. تلاش خود را برای سرکوب پرواز unionization مثلا شده اند و تند و زننده. این در حالی است که ایالات صادر کردند اعلامیه به 36,000 کارکنان Bastian می گوید آن را حتی ممکن است دلتا ممکن نمی کردند هر کسی در همه. (هر چند من اعتقاد دارم که زمانی که من دیدن تمام چهره شاد.)
برای برخی از زمان Delta شده است دست خوش پیشامد میشه به سمت اپل کنار این طیف همواره در تعجب کنید که چگونه برای ایجاد خوب احساسات انسانی و وفاداری چگونه به امن عاطفی لبه -- که برخی از مردم در واقع این باور است که صرفا روابط عمومی و بازاریابی است.
ایالات تر است Facebook -- تلاش برای همیشه سود بیشتر در حالی که گاهی اوقات اعتراف شاید emptily آن می تواند انجام بسیاری بیشتر در سمت انسان. (به یاد داشته باشید دکتر دیوید دائو و پس از او وحشتناک ایالات تجربه؟)
هر دو روش را می توان موفق در حال اجرا یک کسب و کار است. تجربه همه گیر ممکن است اگر چه تیز کردن مردم حس انتخاب آنها و عناصر آنها اجازه اسلاید.
هواپیمایی -- و شرکت های فن آوری بیش از حد -- ممکن است مجبور به مقابله با مشتریان است که همیشه مهم تر از مارک های که با آنها مرتبط.
به طوری که با نام تجاری خواهد انسان ها را انتخاب کنید به پرواز ؟
اپل هوا ، یا Facebook هواپیمایی?
tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
مقالات مشابه
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- آمازون و گوگل و مایکروسافت شکایت کرد و بر عکس در صورت به رسمیت شناختن پایگاه داده - CNET
- نحوه استفاده دستگاه اسپکتروفتومتر دو پرتویی
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- لوازم یدکی MVM و خودروهای چینی - MVM5086
- آیا برای رفع اسباب بازی باید سه قدم برداشته شود؟
- سرویس و برنامه ریزی برد و دریچه تراتل Woodward و خدمات شرکت آیریکو
- آموزش دهید هرچی جدید از پژو 205 تقویت شده اخیرا؟ ما پرسیدیم، شما پاسخ دادید!
- AT&T گسترش شبکه 5G به پوشش بیش از 160 میلیون نفر در 327 بازار - CNET