وردپرس بهتر رفت و آمد در سن coronavirus

در حال حاضر که ماسک صورت و اجتماعی فاصله تبدیل شده اند و این رفتار به طور پیش فرض برای هر کسی که پله به فضای عمومی بسیاری سابق مسافران را پیدا خواهد کرد بسیار فکر مربا بسته بندی واگن قطار در 5.30 pm در یک هفته یک مو-افزایش حافظه است. اما به عنوان مستند مقررات آسانسور و مسافران شروع به استفاده از قطار و اتوبوس دوباره شوراهای محلی هستند نیاز به پیدا کردن راه های هوشمند برای نظارت بر جریان انسانی به صورت روزانه.

نوآوری

و در تلاش برای ایجاد راش-ساعت حمل و نقل عمومی یک چیزی از گذشته انگلستان را در آموزش و مربی برنامه Trainline جدید اضافه کرده است crowdsourced از ویژگی های به خدمات خود برای هشدار دادن به مسافران اگر خود سفر است که به دنبال مشغول است.

مسافران در سراسر کشور که با استفاده از Trainline برنامه در حال حاضر باید این گزینه برای شرکت در جمعیت, هشدار برای هشدار دادن به مسافران همکار اگر ممکن است به فاصله اجتماعی در یک قطار یا یک خاص حمل و نقل.

ببینید: راهنمای برای تبدیل شدن به یک انتقال دیجیتال قهرمان (TechRepublic حق بیمه)

“زنده ردیاب” را فشار دهید به نظر می رسد در این برنامه برای هر آینده سفر هنگامی که شنود گذاشته می پرسد کاربر برای تایید اینکه آیا اجتماعی فاصله ممکن است در قطار خود را با کلیک کردن بر روی یک “فرض” یا “شست” را انتخاب کنید. اگر آن است که یک thumbs down, مسافر خواسته خواهد شد که آیا آنها در وسط یا عقب قطار و انتقادات و پیشنهادات ارسال خواهد شد را به کاربران دیگر از برنامه – نارنجی حباب برای شلوغ قطار و یک آبی به صورت یک قطار است که تنها بخشی از شلوغ است.

trainline.png

مسافران در سراسر کشور که با استفاده از Trainline برنامه در حال حاضر باید این گزینه برای شرکت در جمعیت, هشدار برای هشدار دادن به مسافران همکار اگر ممکن است به فاصله اجتماعی در یک قطار.

تصویر: Trainline

سیستم طراحی شده است برای جلوگیری از اب زیر کاه مسافران دروغ گزارش مشغول حمل فقط به مطمئن شوید که آنها دریافت اضافی فضای پا. حباب نشان می دهد که چگونه بسیاری از مسافران به اشتراک گذاشته اند اطلاعات و هر کاربر می تواند تنها با ارائه بازخورد برای چند دقیقه. مسافران تنها در مورد خواسته یک بخش خاص از یک قطار; به علاوه, هر تازه انتقادات و پیشنهادات – امیدوارم از صادقانه کاربر را نادیده گرفتن گزارش های قبلی.

“ما ابزارهای خودکار به مطمئن شوید که حتی اگر شما تا به حال یک ارتش از عوامل گزارش خاص حمل و نقل مشغول است, ما می خواهم که قادر به تمیز کردن است که تا” دیو Slocombe ارشد مدیر محصول در Trainline گفته ZDNet.

“بدترین که شما احتمالا می تواند انجام دهد این است که بازخورد است که یک بخش از این قطار به فقیر اجتماعی فاصله و دروغ با لينک مستقيم مسافران به سایر واگن. تاثیر که نیست شدیدا مخرب,” او اضافه شده است.

زمان واقعی داده های تولید شده توسط جمعیت هشدار نیز ارائه بینش مفید در مورد راه حرکت مردم در مناطق مختلف در سراسر کشور که Trainline است های با صنعت نماینده راه آهن تحویل گروه (RDG) برای کمک به اپراتورهای مدیریت آموزش خطوط و جدول زمانی به عنوان کشور خارج می شود مستند.

پس جمعیت هشدار راه اندازی چند هفته پیش مسافران را گزارش کرده اند که اجتماعی فاصله بود عملی در حدود 90 درصد از قطار در حال اجرا در سراسر کشور نشان می دهد که دولت مشاوره به سفر در زمان اوج است که با داشتن یک تاثیر بر رفتار مردم است.

در حالی که جمعیت اعداد استفاده می شود به سنبله بين هفت و نه در صبح و سپس دوباره در پایان روز کاری Slocombe گفت: یکی از ویژگی های جدید نشان می دهد که مسافران در حال حاضر رفت و آمد در جایگزین بار و به ندرت در شب.

“شلوغ ترین زمان از روز است که احتمالا در اطراف ظهر اما به طور کلی وجود دارد حتی منحنی از مردم سفر” گفت: Slocombe. “این بدان معنی است که اجتماعی فاصله است که به طور موثر بودن مشاهده شده است.”

البته وردپرس اطلاعات برای پیش بینی “اشتغال” از حمل و نقل عمومی است که هیچ چیز جدید است. در واقع Slocombe توضیح داد که Trainline تیم ساخته شده است جمعیت هشدار در ستون فقرات یک ابزار به نام BusyBot که این شرکت با استفاده از قبل از همه گیر برای اطلاع رسانی به مسافران از احتمال است که آنها را در پیدا کردن یک صندلی در قطار خود را.

زمانی که BusyBot بود زنده تقریبا 30,000 مسافران گفت: ابزار که آیا صندلی های در دسترس بودند در حمل و نقل در هر روز است. داده ها طراحی یک مدل پيشبينی که پس از آن پیش بینی اینکه در آینده قطار خواهد بود.

ببینید: می توانید دقیق برنامه شما را از اتومبیل خود را و بر روی یک قطار به جای ؟

سیستم شبیه به نقشه های گوگل’ حمل و نقل crowdedness پیش بینی های معرفی شده در سال گذشته که اهرم جزئیات ارائه شده توسط مسافران در گذشته اتوبوس یا سواری لوله به برآورد چقدر شلوغ و توجه به رفت و آمد خواهد بود.

پیش بینی الگوریتم, اما, بود و بر روند حمل و نقل عمومی که چند ماه از مستند ارائه شده اند به طور کامل منسوخ شده است. “مدل پيشبينی ما استفاده می شود برای BusyBot کار را متوقف هنگامی که جدول زمانی تغییر کرده و خیلی کمتر از مردم سفر” گفت: Slocombe. “بنابراین به جای ما متصل crowdsourced بازخورد زمان واقعی سیستم است.”

به طور مشابه, نقشه های گوگل در حال حاضر اجازه دادن به کاربران به صورت داوطلبانه انتخاب کردن در به سابقه موقعیت مکانی را زمانی که آنها در حال سفر به منظور جمع آوری داده ناشناخته خواهد ماند که نشان دهنده چگونگی شلوغ شبکه حمل و نقل هستند.

این غول جستجو است استقبال سهم از مسافران برای اطلاع رسانی به داده های زنده مدیره در برنامه نقشه نشان می دهد که چگونه مشغول خاص و یا ایستگاه های خطوط معمول در مقایسه با سطح فعالیت – اگر چه این سرویس بر خلاف جمعیت هشدار می کند به طور خاص نشان می دهد که آیا اجتماعی فاصله است که هنوز هم ممکن است در مناطق تحت پوشش توسط نقشه.

پیش بینی فن آوری, بنابراین در حال حاضر نیاز به دوباره ایجاد مجموعه داده است که در خط با واقعیت های جدید – و آن را به معنی رفتن به اولین جمعیت منابع نسخه.

Slocombe توضیح داد که به نظر می رسد مسافران مشتاق به ارائه انتقادات و پیشنهادات: تا 70 درصد از قطار در انگلستان تحت پوشش با کاربر بر اساس اطلاعات به لطف جمعیت جدید از ویژگی های هشدار. هنوز Trainline محصول مدیر تاکید کرد که توسعه دهندگان تمایل به ترجیح می دهند در نهایت حرکت به دور از وردپرس.

“BusyBot آینده خواهد شد یک بار CrowdAlerts مورد نیاز نیست نمی,” او گفت:. “در یک زمان از بالا, تغییر در زمان واقعی بازخورد بزرگ است. اما ما مانند مدل پيشبينی زمانی که همه چیز قابل پیش بینی تر به دلیل آن معنی است که ما می تواند به درخواست مشتریان برای انجام کار کمتر.”

جمعیت هشدار در دسترس است در سراسر انگلستان در بتا در حالی که Trainline تیم پالایش ویژگی های آخرین جزئیات. اما به نظر می رسد که در حال له در برابر مسافران همکار در یک عرق تابستان رفت و آمد نیاز به بخشی از زندگی روزمره خود را برای آینده قابل پیش بینی.

گوشی های هوشمند

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>