قاره است supercharging توسعه راننده-کمک تکنولوژی – Roadshow


Continental Supercomputer

بسیار وجود دارد برای دیدن اینجا اما قدرت پردازش در این اتاق سرسام آور است.


قاره

هیچ self-driving cars امروز در دسترس هستند اما آن را دوست دارم یا نه آنها در حال آمدن. خودروسازان و شرکت های تامین کننده در سراسر جهان در حال توسعه فن آوری را قادر خواهد ساخت که این خودمختار ماشین آلات. شتاب خود را از تلاش های آلمانی, شرکت قاره راه اندازی جدید ابر رایانه ها به طور خاص برای توسعه advanced driver-assistance فن آوری.

این واحد در سوال اطراف ساخته شده است بیش از 50 Nvidia DGX سیستم شده است و در حال اجرا از آغاز سال است. این ابر رایانه ها به طور چشمگیری افزایش قاره شماره-قابلیت خرد. در همان مقدار از زمان محققان هم اکنون می توانید اجرای بیش از 14 بار به عنوان بسیاری از آزمون ها به عنوان آنها می تواند قبل از.

آن را دشوار است برای گفتن که اگر این قدرتمند ترین ابر رایانه ها در صنعت خودرو, اما آن را قطعا در نزدیکی بالای صفحه. “این قاره در یک نقطه خوب” گفت: Phil ون دن برگ Nvidia معاون رئیس جمهور از خودرو. توسعه advanced driver-assistance تکنولوژی فوق العاده فشرده کار او اضافه شده و داشتن یک هدف ساخته شده معماری مانند این یکی از عمده کمک کند.

“که در حال حاضر بازی-changer” گفت: Christian شوماخر از برنامه مدیریت سیستم در قاره advanced driver-assistance systems واحد کسب و کار. جدید ابر رایانه ها را قادر می سازد همه چیز این شرکت تنها از خواب انجام می دهند فقط از یک دهه پیش.

Continental Supercomputer

خودمختار اتومبیل های آینده که آیا شما آن را دوست دارم یا نه


قاره

برای کمک به توسعه فن آوری های پیشرفته خودرو, قاره به اجرا در ناوگان بزرگی از ارزیابی وسایل نقلیه در سراسر جهان است. ترکیب آنها ورود به سیستم در سراسر 9,300 مایل رانندگی در هر روز جمع آوری حدود 100 ترابایت از اطلاعات در این فرآیند است. “در گذشته آن را غیر ممکن بود برای مقابله با این [حجم] اطلاعات” توضیح داد شوماخر. اما به لطف بازی های جدید کامپیوتر, قاره, در واقع می توانید از آن استفاده کنید. او گفت: کارهایی که در زمان هفته به اجرا در حال حاضر می توان کامل فقط در یک روز-یک بهبود بزرگ.

نه تنها می تواند این ابر رایانه از طریق جویدن تمام اطلاعات جمع آوری شده از دنیای واقعی تست آن نیز می تواند تولید داده مصنوعی. “بسیاری از موقعیت های خارج وجود دارد ما نمی توانیم پیش بینی کنیم” گفت: شوماخر پس از خود سیستم جدید اساسا می تواند التماس کردن جدید شبیه سازی از هوا نازک. البته این نوع تست ها هرگز جایگزین فیزیکی ماشین ها و رانندگی واقعی اما او اشاره کرد این قابلیت است که هنوز هم بسیار مهمی در توسعه راننده-کمک تکنولوژی.

و اگر آنها را اجرا کوتاه از شماره-قابلیت خرد محققان و مهندسان هنوز هم می توانید شیر را به اینترنت و خدمات مبتنی بر یک کمی اضافی اسب بخار. قاره جدید ابر رایانه واقع در فرانکفورت آلمان یک شهر در این نزدیکی هست ارائه دهندگان ابر و مزایای دیگر. کمک به حفظ محیط زیست محلی فقط کمی تمیز کننده شوماخر گفت: “ما گواهی انرژی سبز استفاده شده است که به قدرت کامپیوتر” است که هوا سرد می شود و به عنوان شما ممکن است تصور کنید, گرسنه برای برق است.

Continental Supercomputer

شخص شما در حال گرفتن یک دل… یا نه چیزی بسیار قوی تر از Nvidia.


قاره

در جاده ها به استقلال “آنچه ما در حال حاضر هدف قرار دادن است … سطح 2 [plus] گفت:” شوماخر که قاره است که به دنبال به رول در 2022-به-2023 بازه زمانی. این خودرو SAE استقلال مقیاس اجرا می شود از سطح 0 ارائه می دهد که هیچ اتوماسیون وجه به سطح 5 که در آن وسیله نقلیه درایوهای خود را تحت هر شرایط. سطح 2 را فراهم می کند چیزهایی مانند خط محور و تطبیقی کروز کنترل در حالی که سطح 3 می اندازد ترافیک-جام جم کمک و اتوماتیک فرمان به مخلوط هر چند راننده هنوز هم باید توجه شود و قادر به گرفتن بیش از اگر سیستم خواسته های آن است.

خودروهای اینجا نیست هنوز و آن را قابل بحث زمانی که آنها می رسند, اما آنها به احتمال زیاد فقط کمی به واقعیت نزدیک تر در حال حاضر که قاره سرمایه گذاری اضافی در قدرت پردازش ،

در حال حاضر در حال پخش: سازمان دیده بان این: سوپر کروز با 2018 کادیلاک CT6 مستقل…


5:04

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>