هوش مصنوعی را کاهش می دهد تجربه کاربر و این یک چیز خوب

وقتی که می آید به طراحی تجربه کاربر با سیستم های ما کمتر بهتر. ما تحت الشعاع آن قرار داده کمی با خواسته ها و محرک. وجود دارد میلیون ها نفر از برنامه های کاربردی و وب سایت های گدایی برای جلب توجه ما و هنگامی که ما یک برنامه خاص نرم افزار و وب سایت ما هنوز هم در حال بمباران با لینک کلیک کنید و گزینه. هر روز هر ساعت هر دقیقه آن یک firehose.

img-6273.jpg

AI winnows یک firehose از گزینه های پایین به آرامی جریان چشمه

عکس: جو McKendrick

هوش مصنوعی ارائه شده است امداد در این جبهه. تجربه کاربر رانده شده توسط هوش مصنوعی ممکن است کمک به باد افشان کردن firehose از انتخاب و اطلاعات مورد نیاز در حال حاضر به آرامی جریان چشمه. و نرم افزار و سیستم های طراحان در حال نشستن و گرفتن اخطار.

این کلمه از جوئل ون بدگرون محصول طراح در Adyen همراه با دیگر UX design کارشناسان و نویسندگان از یک سری از کتابها که مشغول به چه هوش مصنوعی را تحت تاثیر UX طراحی و نحوه طراحی تجربه معنی دار در یک عصر با هوش مصنوعی هدایت محصولات و خدمات. “احاطه شده توسط تصورات غلط و سوال در مورد هدف و قدرت غیر از آن شناخته شده اخلاقی و فلسفی چالش های هوش مصنوعی می تواند کاتالیزور برای تجربه کاربر” او مشاهده.

در این کار برای اولین بار از سری بدگرون همراه با کریس Villalpando رئیس AI استراتژی و نوآوری در Adobe, معرفی, چگونه هوش مصنوعی تحت تاثیر طراحی فرایندها و اهمیت اطلاعات در ارائه معنی دار تجربه کاربر. برای مثال هوش مصنوعی می تواند “تابع به عنوان دستیار” کمک به تحقیق و جمع آوری داده ها و یا بیشتر کارهای خلاق. هوش مصنوعی نیز در خدمت به عنوان یک متصدی جذب اطلاعات “برای تعیین بهترین تجربه شخصی هر فرد است.” هوش مصنوعی می تواند کمک به طراحی سیستم های آن را به عنوان ماهر در “کشف الگوها و ایجاد امکانات جدید. بیشتر و بیشتر شرکت ها اعتماد AI به مراقبت از خود را در طراحی سیستم های به نگه داشتن آنها را بیشتر سازگار برای کاربران.”

با استفاده از این در ذهن نویسندگان را به توصیه های زیر برای ساخت بیشتر از هوش مصنوعی در طراحی و ارائه یک برتر UX:

طراحی برای حداقل ورودی حداکثر نتیجه است. “ما با بمباران اطلاعیه محرک و انتظارات است که همه ما نیاز به مدیریت به نحوی” بدگرون و Villalpando دولت است. “هوش مصنوعی می تواند به حل این مشکل با انجام legwork برای ما. فکر می کنم از تحدید وظایف است که می تواند به راحتی برون سپاری. چالش خود را برای حل مهم مشکلات کاربران با حداقل ورودی از آنها انتظار می رود.”

طراحی برای اعتماد است. “این مهم است که ما طراحی برای اعتماد بودن و شفاف در آنچه ما می دانیم درباره کاربر و چگونه ما در حال رفتن به استفاده از آن. اگر ممکن است کاربران باید در کنترل و قادر به تغییر اطلاعات خود را در صورت نیاز.”

انسانیت تجربه است. “نگاهی به یافته های اخیر از گوگل که به مطالعه چگونه مردم با تعامل Google صفحه اصلی یک چیز ایستاده بود. کاربران در تعامل با آن را به عنوان اگر آن را انسان. کاربران گفت: به عنوان مثال “تشکر” یا “متاسفم” پس از یک صدای فرمان. مردم می توانند مربوط به دستگاه های, در صورتی که یک شخصیت. “

طراحی برای کمتر انتخاب کنید. درست است که کاهش انتخاب کاربر. “از زمان اجرای بالا و بیش از حد پر سر و صدا در جهان برگ های بسیار کمی از اتاق را برای کاربران به لحظه” بدگرون و Villalpando دولت است. “طراحی برای کمتر انتخاب با از بین بردن تصمیم گیری های غیر ضروری. این باعث ایجاد فضای برای کاربران و حتی می تواند در ظاهر از چیزهایی که ما فکر نکرده بود.”

کیفیت UX باعث شکستن و یا موفقیت یک برنامه یا سیستم بدون در نظر گرفتن چگونه بسیاری از ویژگی های پیشرفته و توابع ساخته شده در. سادگی مسیر موفقیت وقتی که می آید به طراحی نرم افزار و هوش مصنوعی می تواند در مورد آن simpicity.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>