آمازون به ارمغان می آورد لنز مجموعه ای از AI-صفحه تماس با مرکز ابزارهای به GA

Amazon Web Services روز پنج شنبه اعلام کرد که به طور کلی در دسترس بودن لنز مجموعه ای از یادگیری ماشین-طراحی شد

توسط HEKAYATFARDAYEEMAAA در 3 مرداد 1399

Amazon Web Services روز پنج شنبه اعلام کرد که به طور کلی در دسترس بودن لنز مجموعه ای از یادگیری ماشین-طراحی شده که قابلیت رونویسی و تجزیه و تحلیل مشتری تماس به تماس با مراکز. تماس با لنز بخشی از آمازون اتصال به طور کامل موفق ابر تماس با مرکز خدمات.

تماس با لنز وعده برای کمک به مرکز تماس سرپرستان درک تمایلات مشتری و همچنین به عنوان روند و رعایت مسائل که بوجود می آیند در طول تماس های مشتری. این اجازه می دهد تا کاربران به راحتی جستجو تماس ها بر اساس موضوع (مانند تماس از مشتریان بازگشت یک مورد) مشتری احساسات (مانند تماس به پایان رسید که با یک منفی مشتری تمایلات نمره) و یا مکالمه فنی (مانند تماس با مکث های طولانی و یا مشتریان و عوامل صحبت کردن بیش از یک دیگر).

پس از کشیدن نتایج جستجو ناظران می توانید از طریق متن و نمای بصری تصویر تماس ، با استفاده از زبان طبیعی, پردازش, لنز تماس با ما می توانید تمام کشف مسائل جدید از جمله اینکه تعدادی از تماس ها در مورد برچسب های تقلبی در مورد یک وب سایت فروشگاه.

این سرویس همچنین با استفاده از یادگیری ماشین به طور خودکار تشخیص و redact حساس و اطلاعات شخصی مانند نام و آدرس از تماس های ضبط شده و رونوشت.

بعد از این سال لنز تماس با ما خواهد بود قادر به هشدار ناظران به مسائل ناشی در حالی که تماس در حال پیشرفت هستند.

شرکت با استفاده از لنز تماس با ما در حال حاضر عبارتند از: Intuit, ستایش و DH سازمانی.

مراکز تماس در حال روشن سازمانی مورد استفاده برای یادگیری ماشین و پردازش زبان طبیعی. گفتگو با مشتریان می تواند به ارائه بینش روشن به راه یک شرکت می تواند در بهبود کسب و کار خود را, اما به محض مقدار از تماس ها و متن باعث می شود آن را سخت به اهرم اطلاعات است.

در سال گذشته AWS re:اختراع, کنفرانس, که, آمازون عرضه لنز, AWS رئیس اندی, Jassy گفت که آمازون اتصال یکی از ابر کسب و کار به سرعت در حال رشد خدمات. آمازون اتصال راه اندازی در سال 2017.

ابر دیگر بازیکنان نیز کمک به کسب و کار با استفاده از هوش مصنوعی در مراکز تماس -- در سال گذشته Google Cloud آورده آن مرکز تماس هوش مصنوعی به GA را قادر می سازد کسب و کار برای استقرار مجازی عوامل اساسی تعاملات مشتری.

هوش مصنوعی



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن