5 مواد غذایی سرشار از آنتی اکسیدان ها (و چرا شما باید از خوردن آنها) – CNET


gettyimages-1182477420

همه کسانی که غذاهای غنی از آنتی اکسیدان هستند.

گتی ایماژ

“آنتی اکسیدان” است که یکی از کسانی که سلامتی buzzwords شما ببینید در سراسر رسانه های اجتماعی و با نام تجاری بسته بندی و در عین حال آن را هنوز هم یک مدت با یک نامشخص تعریف برای بسیاری از مردم به ویژه کسانی که تازه شروع به ایجاد عادات سالم.

مانند دیگر buzzed-در مورد مواد مغذیآنتی اکسیدان ها را از این قدرت برای کمک به شما زندگی می کنند یک زندگی سالم, اما این مهم است که بدانید چه مدت در واقع به معنی میزان مزایا و که در آن برای پیدا کردن این به اصطلاح نیروگاهی تغذیه.

ادامه مطلب: بهترین ویتامین اشتراک خدمات در سال 2020

آنتی اکسیدان ها چه هستند?

آنتی اکسیدان ها مهم ترکیبات شیمیایی است که ممکن است کمک به بدن خود را به تاخیر و یا جلوگیری از آسیب سلولی. آنها این کار را با مبارزه با رادیکال های آزاد مولکول های ناپایدار که بدن شما تولید می کند به عنوان محصولات جانبی از عملکرد روزانه خود مانند تبدیل مواد غذایی به انرژی است.

رادیکال های آزاد همچنین در پاسخ به محیطی عوامل استرس زا در بدن خود از جمله قرار گرفتن در معرض نور خورشید و دود سیگار و آلاینده ها.

این مولکول های مضر آمده در مورد زمانی که اتم ها را در بدن شما از دست دادن یا به دست آوردن الکترون: رادیکال های آزاد اساسا “سرقت” الکترون از نزدیک اتم. این می تواند باعث تغییرات در ساختار یا عملکرد سلول های خود را که در طول زمان می تواند منجر به آسیب سلولی. که آسیب است به نام “استرس اکسیداتیو.”

gettyimages-153328331

قهوه منبع خوبی از آنتی اکسیدان ها است.

گتی ایماژ

آنتی اکسیدان ها بخشی از خود دفاع طبیعی بدن در مقابل استرس اکسيداتيو. می توان آنها را انسان ساخته شده و یا منابع طبیعی و آنها در بر داشت در هزاران نفر از مواد غذایی است. بدن خود را می توانید آنها را بر روی خود بیش از حد.

برخی از آنتی اکسیدان ها و ویتامین ها و برخی مواد معدنی هستند و برخی ترکیبات شیمیایی دیگر است. شما در حال حاضر ممکن است آشنا با برخی از آنتی اکسیدان ها از جمله ویتامین C و ویتامین E و همچنین سلنیوم و بتا-کاروتن است.

وجود دارد چندین خانواده از آنتی اکسیدان ها از جمله ویتامین ها و کاروتنوئیدها ترپن آلکالوئیدهای مواد معدنی فلاونوئیدها curcumins, مدار تانن آنتوسیانین lignans glucosides و بیشتر. که بسیاری از نامه آشفته بازار اما همه شما واقعا نیاز به دانستن است که وجود دارد — و احتمالا هزاران نفر — از انواع آنتی اکسیدان ها است.

با توجه به مرکز ملی طب مکمل و یکپارچه سلامت, علم به تاریخ به وضوح نشان می دهد که خوردن یک رژیم غذایی سرشار از آنتی اکسیدان و غنی از مواد غذایی می تواند به ترویج سلامتی خوب و کمک به مبارزه علیه بیماری های مزمن. آنچه روشن نیست این NCCIH گزارش این است که آیا این لینک نسبت داده شده است به طور مستقیم به محتوای آنتی اکسیدانی آن دسته از مواد غذایی و یا به ویتامین و مواد معدنی محتوا و یا برخی دیگر جزء این مواد غذایی.

این NCCIH همچنین اشاره می کند که آنتی اکسیدان مصرف مکمل نبوده است مرتبط قابل ملاحظه ای به سلامت بهتر و یا پیشگیری از بیماری — تنها آنتی اکسیدان مصرف از طریق مواد غذایی است.

در هر صورت یک رژیم غذایی سرشار از آنتی اکسیدان و غنی از مواد غذایی است و همچنین یک رژیم غذایی سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی و دیگر مواد مغذی بنابراین اضافه کردن آنتی اکسیدان به رژیم غذایی خود می تواند کمک به در راه بیش از یک – که گفت: در اینجا پنج ایده هایی برای بالا بردن خود را مصرف آنتی اکسیدان.

1. اضافه کردن سبزی های برگ دار به ساندویچ تصدیق و مخلوط

gettyimages-545874501

آن را دوست دارم یا از آن متنفرم اسفناج و دیگر سبزیجات بسته بندی شده با آنتی اکسیدان ها است.

گتی ایماژ

من متاسفم اگر شما خسته از شنیدن در مورد برگ سبز. من نمی خواهم آنها را که بسیار هم اما مطالعات مداوم نشان می دهد که سبزی های برگ دار برخی از مغذی ترین غذاهای گیاهی در دسترس انسان است. در علاوه بر این به غلظت بالایی از ویتامین ها و مواد معدنی برگ سبزی همچنین دارای غلظت بالایی از آنتی اکسیدان ها است.

افزودن سبزیجات به وعده های غذایی خود یقین است, راه برای افزایش آنتی اکسیدان مصرف کنید. اگر شما نمی خواهم راه آنها سلیقه من شما را سرزنش نیست: سعی کنید به آنها را ترکیب را به وعده های غذایی که در آن طعم و مزه می تواند نقاب از دیگر اجزای یک وعده غذایی. برای مثال اضافه کردن اسفناج به یک همبرگر یا ساندویچ صبحانه; مخلوط کلم پیچ به یک اسموتی میوه; و یا اضافه کردن بهار مخلوط کنید و به سیب زمینی شیرین هش.

2. خود را آسان بری شربت

آیا شما یک صبحانه شیرین نوع از شخص ؟ اگر شما باید یک خوشمزه فرصت برای اضافه کردن بیشتر آنتی اکسیدان ها به اولین وعده غذایی روز است. پن کیک وافل ها و نان تست فرانسوی با یک کلاسیک, شربت افرا, اما سعی کنید به جای معمول خود را با شربت خانگی توت شربت برای یک آنتی اکسیدان افزایش دهد.

انواع توت ها از همه گونه های حاوی آنتی اکسیدان, اما برخی از آنها به خصوص فراوان: زغال اخته aronia توت و زغال اخته برخی از قوی ترین میوه منابع آنتی اکسیدان ها است.

به یک توت شربت به سادگی بجوش و خروش آمدن انواع توت ها مانند تمشک, زغال اخته و تمشک را در یک کتری با کمی آب. هم بزنید به طور منظم برای جلوگیری از چسبیدن یا سوزش و حفظ بجوش و خروش آمدن تا رفتن آب تبخیر می شود. این شما را با یک زبانه دار شربتی خوبی به نم نم باران در صبحانه خود را از انتخاب. شما همچنین می توانید اضافه کردن عسل و دارچین یا استویا شیرین آن را کمی.

3. نم نم آجیل خرد شده در همه چیز

irina-lvova-tzlpxgfvq6a-unsplash
ایرینا Lvova/Unsplash

منادی خود را سالم امگا-3 و امگا-6 محتوا و آجیل از انواع بسیاری نیز چشمگیر حاوی آنتی اکسیدان غلظت. شواهد موجود نشان می دهد که گردو به عنوان های مختلف با بالاترین غلظت آنتی اکسیدان ها با دیگر مهره های انتهایی نزدیک پشت سر گذاشت.

وجود دارد یک دلیل آجیل را در هر لیست از ایده های میان وعده سالم در اینترنت.

برای اضافه کردن آجیل به رژیم غذایی خود را امتحان کنید آبپاش آجیل خرد شده در بلغور جو دوسر و parfaits. شما همچنین می توانید مخلوط آجیل به مخلوط (ارائه شده شما باید خوب مخلوط کن) یا اسمیر مهره کره بر روی نان تست است. و یا شما به سادگی می توانید میان وعده در یک تعداد انگشت شماری از هر گونه تنوع و شما می خواهم.

4. همه چیز را تند

gettyimages-6311-000142

نه تنها ادویه جات ترشی جات همه چیز را طعم بهتر آنها نیز یک جامد منبع از آنتی اکسیدان ها است.

گتی ایماژ

مانند غذاهای تند? اگر شما تمایل به ریزش نم نم ادویه جات ترشی جات به تمام وعده های غذایی خود را, شما در حال حاضر ممکن است مصرف آنتی اکسیدان بیشتری نسبت به شما فکر می کنم. اگر شما تمایل به طبخ بدون ادویه, این ممکن است شما را تشویق به ادویه در وعده های غذایی خود را تا: ادویه جات ترشی جات و گیاهان را “عالی فعالیت آنتی اکسیدانی” و می تواند کمک به بدن شما در مبارزه با بیماری است. آنها طعم بیش از حد بزرگ ،

ادویه جات ترشی جات مختلف متفاوت آنتی اکسیدان ها در آنها وجود دارد حتی بیشتر به دلیل تغییر طعم از وعده های غذایی خود را. مثلا رزماری و مریم گلی و پونه کوهی در حال بالا در ترکیبات فنلی در حالی که ریحان و شوید سرشار از کورستین.

5. نوشیدن یک دوم فنجان قهوه (یا چای)

من با آخرین فرد به شما بگویم به قهوه صبح خود را. من خود اعلام کرد معتاد به قهوه و کافئین است که بد نیست برای بسیاری از مردم به هر حال (که همیشه استثنا وجود دارد). معلوم وجود دارد یک جایزه خود را به روزانه کافئین ثابت: قهوه سرشار از آنتی اکسیدان ها است.

اگر یکی از اهداف سلامت خود را برای دریافت بیشتر آنتی اکسیدان ها هر روز جرعه جرعه در یک دوم فنجان جو می تواند به شما کمک کند وجود دارد. قهوه غنی از چندین آنتی اکسیدان از جمله پلی فنول ها و hydroxycinnamic اسیدهای.

اگر شما مبارزه با کافئین — شاید شما وحشت یک مسابقه ضربان قلب و یا اضطراب — شما می توانید سعی کنید به طور طبیعی کافئین یا بدون کافئین به جای چای. بسیاری از انواع چای نیز مملو از آنتی اکسیدان ها با چای سفید, چای سبز, چای سیاه و چای اولانگ بودن برخی از قوی ترین.

اطلاعات موجود در این مقاله برای مقاصد آموزشی و اطلاعاتی و تنها در نظر گرفته شده است به عنوان درمانی یا مشاوره پزشکی. همیشه مشورت با یک پزشک و یا دیگر واجد شرایط بهداشتی و با توجه به هر گونه سوال شما ممکن است در مورد یک وضعیت پزشکی یا بهداشت اهداف است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>