هنگامی که شما در حال تلاش برای از دست دادن وزن با توجه به رژیم غذایی خود بسیار مهم است. به طور خاص نظارت بر پر کردن استفاده می کنید مانند سس و گسترش می یابد–مهم است. اگر چه شما ممکن است فکر می کنم شما در حال غذا خوردن سالم, این toppings می توانید تکان دهنده مقدار کالری قند و چربی به رژیم غذایی خود را بدون شما حتی متوجه.

نگه داشتن خواندن برای 4 گسترش می یابد شما باید جلوگیری از خوردن در اسرع وقت برای از دست دادن وزن!

nutella on toast

شاتر

فندق گسترش

که با توجه به فندق گسترش این مهم است که به نگه داشتن در ذهن است که آن را حاوی مقدار زیادی از چربی های اشباع شده و قند و شکر. به علاوه برای مارک های معروف دو قاشق غذاخوری برابر با 200 کالری است. با در نظر گرفتن این است که گسترش خوب برای کسانی که امید به از دست دادن وزن است.

اگر شما به طور جدی عاشق فندق گسترش, سعی کنید خود را ساخت نسخه سالم در خانه است.

margarine

شاتر

مارگارین

اگر شما در حال چیدن مارگارین به جای کره به دلیل آن را به طور معمول پایین تر در چربی و کالری آن را ممکن است زمان برای تجدید نظر است. مارگارین حاوی چربی های ناسالم–مانند چربی ترانس و امگا-6 است. به علاوه آن را پر از مواد نگهدارنده است که بسیاری از مردم سعی کنید برای حفظ رژیم غذایی خود را.

cream cheese

شاتر

پنیر خامه ای

این یک ایده خوب برای نگه داشتن پنیر مصرف در حد اعتدال. گسترش کم پروتئین و سرشار از کالری و چربی ساخت آن را یک انتخاب بد اگر شما امیدوار به از دست دادن وزن است. این خطرات بهداشتی دیگر بیش از حد. پنیر حاوی چربی اشباع شده و کلسترول است که می تواند به شما صدمه دیده عروق و سیستم قلبی عروقی.

Livestrong توضیح میدهد: “کم چربی انواع 1.4 گرم چربی اشباع و 8 میلی گرم کلسترول; خامه پنیر ارائه می دهد نزدیک به 2 گرم چربی اشباع شده و 11 میلی گرم کلسترول; به طور منظم پنیر خامه ای به شما می دهد 2.8 گرم از چربی های اشباع شده و 16 میلی گرم کلسترول در هر قاشق غذا خوری.”

jam

شاتر

جام جم

جام جم سرشار از قند اضافه شده و آن را خطرناک گسترش اگر شما امیدوار به از دست دادن وزن است. قند حاوی شیرین و حفظ جم, اما آن را نیز می افزاید کالری خالی به گسترش است. با که در ذهن پرش جم یک راه خوب برای حفظ کردن مصرف قند خود را و رسیدن به اهداف از دست دادن وزن.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.rushrtco.detny.im