اضافه کردن برخی از چای به رژیم غذایی خود را منظم می تواند یک راه طبیعی برای کاهش التهاب و افزایش سوخت و ساز خود را. بسیاری از چای های بسته بندی شده با آنتی اکسیدان و ضد التهابی خواص آنها را علاوه بر بزرگ به هر روال. آنها می تواند کمک به با انواع نگرانی های بهداشتی و برخی حتی می تواند کمک به افزایش از دست دادن وزن.

با که در ذهن نگه داشتن خواندن برای 4 ضد التهابی چای شما باید سعی کنید در این هفته.

green tea

شاتر

چای سبز

چای سبز یک ضد التهابی گزینه ای است که می تواند کمک به کاهش وزن است.

با توجه به Healthline, چای سبز کمک می کند تا خود را افزایش سوخت و ساز بدن به علت آنتی اکسیدان: “این آشامیدنی سالم است که لود شده با آنتی اکسیدان قوی به نام کاتچین است. مهم ترین این است epigallocatechin gallate (EGCG) ماده ای است که می تواند به افزایش سوخت و ساز بدن.”

turmeric tea

شاتر

زردچوبه چای

زردچوبه یکی دیگر از ضد التهابی است که می تواند به کاهش نفخ کمک کند. آن را نیز شامل کورکومین قوی ضد التهابی و آنتی اکسیدان است که می تواند کمک به بهبود سلامت کلی خود را به عنوان به خوبی.

ginger tea

شاتر

چای زنجبیل

زنجبیل شناخته شده ضد التهابی مواد تشکیل دهنده. با توجه به Healthline “آن بالا است در gingerol یک ماده با ترکیبات ضد التهابی و خواص آنتی اکسیدان است.”

با که در ذهن زنجبیل, چای بارگذاری و سالم می تواند کمک به بهبود سلامت کلی شما.

white tea

شاتر

چای سفید

چای سرشار از آنتی اکسیدان ها است که می تواند کمک به مبارزه با التهاب است. Healthline توضیح می دهد: “آنها کمک به کاهش التهاب مزمن با حفاظت از بدن در برابر آسیب رادیکال های آزاد است.”

به علاوه چای سفید مانند چای سبز در نظر کافئین و چربی سوز مدار.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im