2021 فورد F-150 را مانند یک فضای زندگی گزارش می گوید - Roadshow

می خواهم به زندگی می کنند در یک کامیون ؟ شاید نه اما 2021 F-150 ظاهرا خواهد بود واقعا شیک و مد. فورد در کمتر

توسط HEKAYATFARDAYEEMAAA در 30 خرداد 1399

می خواهم به زندگی می کنند در یک کامیون ؟ شاید نه اما 2021 F-150 ظاهرا خواهد بود واقعا شیک و مد.

فورد

در کمتر از یک هفته ما را ببینید گسترده به روز شده 2021 فورد F-150اما قبل از آن ما شاید یادگیری کمی بیشتر در مورد جدید وانت -- از جمله "خواب صندلی" نوع معامله.

آنچه در جهان است ؟ به گفته یک منبع ذکر شده در گزارش رویترز روز پنج شنبه های جدید F-150 مسافر صندلی دراز خواهد شد به طور کامل تخت نیست بر خلاف کلاس اول هواپیما صندلی. با این منبع گفت که نمی شود آن را سخت برای زندگی در وانت. ممکن است وجود دارد یک شوخی در اینجا در جایی در مورد کامیون جدید پرداخت وام رقابت برخی از وام های مسکن.

فورد کاهش یافته است به نظر برای این داستان.

در حالی که F-150 نیست در مجموع تعمیرات اساسی خواهیم برخی دیگر گسترده تغييرات وانت. گذشته عکس های جاسوسی نشان داد که به شدت بازسازی داخلی با یک صفحه نمایش لمسی بزرگ در مرکز و سنج دیجیتال خوشه. این ویژگی قطعا بخشی از کمند اصلاح سطح در حالی که خیال باف گونه می تواند حتی بیشتر از اسراف.

در روز پنج شنبه ما نیز ما اولین نگاه رسمی در جدید F-150 را کلیپ های جلوبا LED امضا چراغ ایجاد یک براکت-مانند نگاه. و ما می دانیم که این مدل جدید را در نهایت طلیعه چیزی بودن در یک F-150 ترکیبیکه جفت برق با کامیون موتور V6. رویترز می گوید: وانت جدید پشتیبانی خواهد کرد بیش از حد هوا به روز رسانی نیز هست که نشان می دهد همگام 4 را با 2021 F-150. به روز رسانی OTA بخشی از یک فشار بزرگ در فورد برای کاهش هزینه های گارانتی این گزارش گفت:.

ما باید جزئیات کامل در جدید F-150 در هفته آینده بنابراین در ارتباط باشید. و چوب در اطراف به دلیل دو هفته بعد ما در نهایت ببینید 2021 Ford Bronco.

در حال حاضر در حال پخش: سازمان دیده بان این: فورد F-150 رپتور: صوفس (جاده) قهرمان ؟

7:59



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن