2021 باشگاه پیشگامی نقد و بررسی: تولد SUV یک ضربه-یا-دست گزاره – Roadshow

Once upon a time, شورلت تریل بلیزر بود و بدن-در-قاب midsize SUV. مدرسه قدیمی پیشگامی بود فربه چیز در دسترس با یک موتور V8 و عقب چرخ. اما به عنوان خریداران نیازهای تکامل یافته اند تا این Suv خود را. پس از بیش از یک دهه پیشگامی در قالب یک کودک مهربان subcompact متقاطع.

مانند

  • روح موتور توربوشارژ
  • بسیار عالی یک ظاهر طراحی شده
  • بزرگ سرگرمی تکنولوژی

نمی خواهم

  • مطلوب داخلی
  • می تواند گران تر از بسیاری از رقبای خود

این 2021 باشگاه پیشگامی ارائه شده است در LS LT Activ و RS trims. این Activ یک تصویر اینجا است که ناهموار حرکت نگاه در حالی که RS اسپرت کمی. مانند بیوک Encore GX که با آن سهام یک پلت فرم پیشگامی در دسترس است با هر یک از 1.2 لیتری توربو I3 و به طور مداوم متغیر انتقال یا 1.3 لیتری توربو I3 با هر یک از CVT یا نه سرعت اتوماتیک. برای این بررسی من با تمرکز بر روی uplevel 1.3 T و نه سرعت دسته کوچک موسیقی جاز.

پیشگامی بزرگتر از Chevy Traxاما با آن زیر$20,000 شروع قیمت است که در واقع حداقل SUV گران قیمت در شرکت صف. این سهام بسیاری از طراحی آن با برادر بزرگ خود جارچی و به اثر خوب است. دو پورت پنجره مشبک و squinty چراغهای جلو نگاه بزرگ اما نمی شود فریب خورده چه باشگاه خواستار “شبیه سازی شده” skid plate پایین. هنوز هم من مانند مجسمه هود و من همیشه اینجا هستم برای دو تن رنگ و طرح. شخصا, من فکر می کنم این پیشگامی به نظر می رسد بهترین در RS پوشش.

پیشگامی سهام بسیاری از نشانه های طراحی خود را با آن کارهای بزرگ برادر جارچی.


شورلت

باشگاه 1.3 لیتری I3 شگفت آور رابطه جنسی. مطمئن شوید که آن را فقط باعث می شود 155 اسب بخار اما 174 پوند-فوت گشتاور است که واقعا کمک می کند تا با شتاب. می آید در اوایل در از 1600 دور در دقیقه و مسطح باقی می ماند تا 4000 دور در دقیقه ساخت بزرگراه ادغام تقریبا گردیده است. نه-سرعت انتقال خودکار تنظیم شده است بیشتر برای اقتصاد سوخت از هر چیز دیگری upshifting زود به حداکثر رساندن بهره وری. در طول زمان با ماشین من به طور متوسط 29.1 مایل در هر گالن است که در سمت بهتر از سازمان حفاظت محیط زیست رتبه 26 mpg city 30 mpg در بزرگراه و 28 mpg ترکیب برای این موتور.

است که می گویند پیشگامی است که سرگرم کننده به درایو ، آن را دریافت کنید در backroads است و نرم تعلیق و سخاوتمندانه بدن رول شما را فکر می کنم دو بار در مورد ساخت سریع هر جهت تغییرات و آن را آسان برای ناراحت کلی صافی ناهموار در امتداد پیاده رو. سپس دوباره هیچ چیز در این کلاس SUV کوچک است که همه پاداش به درایو ذخیره برای مزدا CX-3. من فکر می کنم اکثر مردمی را پیدا خواهد کرد که پیشگامی کند یک شغل مناسب روز به روز با تعداد زیادی از قابل استفاده low-end قدرت و آسان به درایو دینامیک.

وجود دارد حالت در پیشگامی که باشگاه می گوید تغییرات انتقال را تغییر منطق به فرمان سنگین تر احساس می کنم. این همچنین فعال all-wheel-drive تنظیم — چیزی است که راننده می تواند روشن و خاموش کردن با یک دکمه-هر چند تفاوت در اینجا این است که سخت به احساس. انتقال دارای revs کمی طولانی تر تحت تهاجمی شتاب اما این واقعا تغییر پیشگامی کلی رفتار است. اگر شما زندگی می کنند در یک هوای سرد-آب و هوا آب و هوای برفی حالت باعث می شود که دریچه گاز کمتر تهاجمی بالقوه و در نتیجه کمتر wheelspin هنگام تنظیم کردن از یک توقف.

پیشگامی می آید استاندارد با باشگاه ایمنی کمک بسته که شامل جلو-هشدار دهنده برخورد و ترمز جلو عابر پیاده ترمز لین-کمک به نگه داشتن یک فاصله های زیر شاخص و اتوماتیک بالا پرتوهای. تطبیقی کروز کنترل بخشی از یک $620 بسته و کور-نقطه نظارت بر بخشی از یک جداگانه $345 بسته است. که عجیب و غریب با توجه به هر دو این گزینه استاندارد در تویوتا CH-R. اگر شما می خواهید بیشتر با تکنولوژی مانند یک دست روی فرمان کمک ویژگی, بررسی کیا Seltos. بدون در نظر گرفتن قیمت آنها راننده کمک ویژگی های کار به عنوان آگهی نگه داشتن من در یک فاصله مجموعه از یک سرب, ماشین به من هشدار از وسایل نقلیه دیگر در نقطه کور و تولید دینگ در حالی که به آرامی آوردن من به لین اگر من شروع به بی اراده کار کردن.

داخل پیشگامی استاندارد 7 اینچ صفحه نمایش لمسی اجرا می شود باشگاه را سرگرمی 3 سیستم اما من تستر این به روز رسانی 8-صفحه نمایش اینچ. پاسخ آن را به سرعت به من نهاده و من دوست دارم که چگونه آسان و شهودی به استفاده از آن است. اپل CarPlay و Android Auto اینجا هستید و با اتصال بی سیم در بالا سطح تر و تمیز. هر دو راننده و مسافر می توانید با اتصال گوشی خود به سیستم با یک بسیار خوب دو رابط بلوتوث. شارژ است مراقبت از USB نوع A و نوع-C پورت به همراه 12 ولت خروجی جلو. شارژ بی سیم در دسترس است به عنوان اضافی USB و USB-C پورت برای عقب-صندلی مسافر.

طراحی داخلی از نوع meh اما سرگرمی های فن آوری بزرگ است.


شورلت

پدر و مادر بقیه آسان با باشگاه استاندارد راننده نوجوان ویژگی یک جعبه سیاه از انواع که سوابق رانندگی رفتار زمانی که یک کلید خاص fob استفاده می شود و حتی می توانید تنظیم سرعت محدود و منع حجم صوتی از رفتن بیش از حد بالا است. این یک ویژگی است که من باغی دبیرستان خود خواهد متنفرم اما بد خلق زن رشد من شده ام می گیرد خوشدل شادی در دانستن رانندگان جوان نمی تواند اراذل و اوباش.

آنجا که من مانند پردازنده tech من کمتر تحت تاثیر بقیه پیشگامی داخلی. مطمئن شوید که این مواد عمدتا خوب است و من چقدر فضای ذخیره سازی در دسترس است اما طراحی فاقد دلیری نیسان ضربات پیچیدگی از مزدا CX-3 یا دمدمی جزئیات کیا Seltos. بیشتر چه, پشتیبان گیری کیفیت متوسط هر چند درایور می توانید انتخاب کردن برای یک دوربین با کیفیت بالا به عنوان بخشی از یک $1,720 تکنولوژی بسته بندی (بیا فقط این استاندارد!). به طور کلی تابع قطعا اولویت طول می کشد بیش ،

پیشگامی محموله فضایی قرار می دهد و آن را در وسط کلاس در 25.3 فوت مکعب در پشت ردیف دوم صندلی گسترش به 54.4 مکعب که خورده. برابر کردن جلوی صندلی مسافر و شما می توانید به جای اقلام تا 8.5 پا بلند, مانند قایق و یا چوب. اگر شما نیاز به فضای بیشتر, اما, شما باید نگاهی به کیا Seltos با 26.6 و 63 فوت مکعب به ترتیب یا هوندا HR-V با 24.3/58.8.

پیشگامی خوب است کمی SUV اما بسیاری از رقبای خود هستند و بیشتر به خوبی گرد.


شورلت

این 2021 Chevrolet Trailblazer شروع می شود در $19,995 از جمله $995 برای مقصد. اما من LT تستر یو پی اس شروع قیمت به $25,600 و هنگامی که این گزینه ها یش در, من به دنبال در $28,180 از جمله مقصد. برای قیمت که من می توانید به سادگی مجهز کیا Seltos یا هوندا HR-Vو یا من می توانم یک لود نیسان ضربات با نزدیک به 7000 دلار به یدکی.

پیشگامی خوب است علاوه بر این به subcompact بخش SUV با آن پر جنب و جوش انتقال قدرت و پررنگ بیرونی یک ظاهر طراحی شده. اما با توجه به گرد و بسیاری از رقبای خود هستند و متاسفانه برای پیشگامی که ممکن است به اندازه کافی.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>