2020 فورد موستانگ شلبی GT500 نقد و بررسی: پادشاه هیل – Roadshow

جدید فورد موستانگ شلبی GT500 است که حیوانات مختلف از سلف خود. اگر می خواهد از من خواسته ام را به آخرین نسخه به یک جاده البته من شده اند leery. این خودرو ساخته شده به صورت خط مستقیم با سرعت بالا اجرا می شود و بالاتر از همه. اما سریع به جلو به امروز و این یک داستان متفاوت است. جدید GT500 است که هنوز هم با کشیدن نوار گیج کننده اما می افزاید: یک کمک apex-شکار دلاوری به آن کیسه از عملکرد کلاهبرداری.

مانند

  • عضلانی سوپر قدرت
  • تعجب آور دست زدن تعادل
  • معنی به نظر می رسد و برای تلفن های موبایل

نمی خواهم

  • گران فیبر کربن بسته آهنگ
  • انتقال گاه به گاه شکار برای چرخ دنده
  • شل و ول پلاستیک دست و پا زدن شیفت

سوپر حیوان

بخش بزرگی از آنچه که باعث می شود GT500 یک GT500 است که آن درشت 5.2 لیتری سوپر V8. با کمک یک ایتون سوپر شارژر هل دادن 12 psi به سیلندر دست ساخته شده در موتور چرخ کردن دلچسب 760 اسب بخار و 623 پوند-فوت گشتاور است. انتقال قدرت به چرخ های عقب است Tremec-منابع هفت سرعته دو کلاچ انتقال است. با هم جفت پیشرانه می شود کوپه به 60 مایل در ساعت در 3.3 ثانیه و اجازه می دهد تا آن را به پوشش سه ماهه مایل در 10.7 ثانیه به یک صورت الکترونیکی محدود سرعت بالا از 180 مایل در ساعت.

به کمک شلبی رسیدن به آن قابل توجه خط مستقیم نتایج GT500 یکپارچه خط-عملکرد قفل برای نرم افزار-سطح burnouts (یا برای گرم شدن لاستیک عقب) یک منعطف راه اندازی و کنترل یک DCT که تغییر چرخ دنده فقط در 80 میلی ثانیه است. من می دانم که وجود دارد مشروط زیادی از گیربکس دستی purists وجود دارد cringing واقعیت است که چوب در دسترس نیست اما وجود دارد هیچ انکار که مزیت خوبی به گوش DCT به ارمغان می آورد به جدول — سریع تغییرات به معنی سریعتر شتاب.

این DCT پرداخت سود سهام در جاده دوره های بیش از حد. در اطراف 2.2-مایل 11-به نوبه خود GingerMan Raceway در میشیگان غربی این شلبی است گیربکس سریع-تغییر مارول اجازه من به جای تمرکز بر قرار دادن ماشین جایی که آن را باید. دست و پا زدن شیفت نیست فراری-پاسخ به دستورات, اما شلبی خوب رفو به نقطه ای که من واقعا از دست داشتن یک سنتی انتقال کتابچه راهنمای کاربر.

این GT500 راکت از گوشه و کنار با اقتدار با قدرت در دسترس در هر نقطه در محدوده rev- – هر چند موتور به خصوص عضلات بین 5,500 و از 7500 دور در دقیقه. سر و صدا است که می آید از فعال سیستم اگزوز فوق العاده است به بوت. گرفتن یک اجرای خوب خارج از نوبت 10B بر روی GingerMan طولانی ترین رک و بی پرده به معنی بیش از 140 مایل در ساعت یک مشکل نیست قبل از حفاری را به ترمز. به نفع خود حفظ من ضربه 136 مایل در ساعت قبل از بلند کردن اجسام, دادن خودم سخاوتمندانه اتاق به آن را با خیال راحت در اطراف 90 درجه به راست دست در نوبه خود 11 بر روی جلو راست.

جدید دست زدن به ترفندهای

شایان ذکر است که من شلبی ماشین تست است بهینه تنظیم به مشعل راه دوره. آن را مجهز به اختیاری $18,500 فیبر کربن آهنگ بسته است که یو پی اس های آیرودینامیک با جلو شکاف wickers و GT4 بال عقب. این GT500 همچنین می پوشد 20 اینچ فیبر کربن چرخ های پیچیده با Michelin Pilot Sport Cup 2 لاستیک و قابل تنظیم قدم زنی با تبختر بالا سوار یک فورد عملکرد-پیشنهاد آهنگ هم ترازی. دیگر چیزی به ذکر است که این خودرو مجهز به یک عقب حلقه که یو پی اس استحکام ساختاری.

فیبر کربن چرخ Michelin Pilot Sport Cup 2 لاستیک و شکاف wickers آمده با GT500 اختیاری فیبر کربن بسته آهنگ.

جان ونگ/Roadshow

با این که از راه این 4,081-پوند GT500 من سوال منطق در پایان هر یک از 15 دقیقه پیگیری جلسات. از پرش های شلبی مشتاقانه اطاعت همه چیز را از من بپرسید با Brembos با اطمینان کاهش در ترمز مناطق عطف در بلافاصله پس از استارت Alcantara-پیچیده فرمان و hunkering پایین با تعداد زیادی از گرفتن از طریق گوشه های تیز با کنترل بدن رول. کردن مسابقه خط کمی ؟ بدون مشکل-GT500 کافی جلویی گرفتن به اواسط گوشه اصلاحات به عقب بر گردیم در مسیر مناسب. با استثنا از پدال ترمز گرفتن یک لمس دیگر در پایان اجرا می شود سنگین موستانگ به سختی رنج می برد هر عملکرد falloff دامان دامان پس از آن است مضاعف موثر در گرم و مرطوب 88-درجه در روز است.

این شلبی را فرمان سنگین است و ارتباطی به Michelins انجام بی نقص و بیش اجرا می شود طولانی و ثبات کنترل می کند کار خود را تقریبا نامرئی در پشت صحنه. این GT500 نقل و انتقال وزن به سمت به سمت با اعتماد بنفس آن را راحت در بالا-سرعت تشکیل شده و تحت ترمز. آن را دشوار است برای پیدا کردن بسیاری از پویا گسل با این ماشین در مسیر — که باعث می شود من تعجب می کنم که چقدر بهتر از آن می بود اگر مهندسان فورد قرار بزرگتر تمرکز بر کاهش وزن است.

در مسیر این Recaro اضافی سمت تقویت آمده در دستی.

جان ونگ/Roadshow

اهلی در خیابان

به عنوان سخت به عنوان این شلبی به نظر می رسد و انجام در یک مسیر آن را به یک سمت نرمتر مناسب برای منظم خیابان رانندگی. تماس بگیرید تا ماشین را تنظیم و به شما نرم تطبیقی دامپر روشن فرمان و آرام اگزوز. این باعث می شود آزادراه کشتی به اندازه کافی راحت به کابین ماندن نیمه آرام و صندلی های Recaro ارائه پشتیبانی در تمام مناطق مناسب. این دامپر ارائه به اندازه کافی به صاف کردن اکثر اثرات, اما اگر شما در سراسر آمده rutted جاده های گوشتی لاستیک باعث خواهد شد GT500 به تراموا.

پیشرانه بازده سازمان حفاظت محیط زیست-حدود 12 مایل در هر گالن در شهر و 18 mpg در بزرگراه است که مطابقت با آمار و ارقام مشاهده کردم. متاسفانه تعداد کسانی که به اندازه کافی پایین برای GT500 می شود با یک سیلی $2,600 gas guzzler مالیات.

این GT500 بسته به مقدار زیادی از جاده ها با حضور یک مهاجم hunkered موضع لطف بزرگ جبهه هوا مصرف بادی کاپوت کربن چرخ و بال. همانطور که با تمام Mustangs کابین و کیفیت ساخت در رقابت با رقبای مانند شورلت کامارو و دوج چلنجر معنی آن را خوب است اما عالی نیست. من شلبی تستر می کند باید کمی فوق العاده سبک با فیبر کربن داش تر و تمیز است که من مایل به تمدید کنسول وسط. است وجود دارد یک قطعه پلاستیکی در صدر کنسول که نیست اما قطعا نگاه بسیار سرد در کربن و بیشتر قابل توجهی دست و پا زدن شیفت به جای شل و ول پلاستیک آنهایی که در لیست خواسته های من بیش از حد.

فورد محاکمه و درست Sync 3 سیستم دسته لوازم توابع در داغترین شلبی موستانگ.

جان ونگ/Roadshow

سرگرمی تکنولوژی می افتد به فورد آشنا Sync 3 سیستم با 8 اینچ صفحه نمایش لمسی کنترل 9-بلندگو سیستم صوتی ماهواره ای, رادیو, Wi-Fi, Apple CarPlay و Android Auto. کسانی که به دنبال برای برخی از موضوعات بهار می تواند به صورت اختیاری تکنولوژی بسته بندی برای یک 12-بلندگوی B&O راه اندازی صوتی ناوبری و کور-نقطه نظارت بر عقب cross-traffic alert. علاوه بر BSM دیگر سیستم های ایمنی فعال نیست ارائه شده در داغترین شلبی.

چگونه من می خواهم تنظیمات آن

ساختمان ایده آل من, Shelby GT500 آسان است. معدن فورد عملکرد آبی و من تنها بررسی یک گزینه جعبه: بسیار گران قیمت $18,500 فیبر کربن بسته آهنگ. برای من هر چند این یکی است که ارزش آن نیست — من می خواهم به انجام به عنوان بسیاری از آهنگ روز به عنوان من می توانم. به ارمغان می آورد که برچسب قیمت من کاملا تنظیمات می خواهم ماشین به $92,595 است که کمی ارزان تر از من $93,385 تست ماشین.

من GT500 یک فیبر کربن بسته آهنگ ماشین لطفا.

جان ونگ/Roadshow

مسلم موستانگ شاه

2020 فورد موستانگ شلبی GT500 شروع می شود در $74,095 از جمله $1,195 برای مقصد و فوق gas guzzler مالیات. که کمی بیش از شورلت خود آتش تنفس سوپر کامارو ZL1 که شروع می شود در $65,695 با مقصد و guzzler مالیات است. سه پدال purists می توانید شش سرعت دستی در این باشگاه بیش از حد, اما از آن است که outgunned توسط فورد, Chevy تنها تولید 650 اسب بخار.

با توجه به انتخاب بین این دو من می خواهم به اشاره به Shelby. این یک عاطفی ماشین که آسان به عشق. این مهاجم به نظر می رسد یک پرچین موسیقی متن تمام پانچ شما همیشه نیاز دارید و می توانید آن را در حال حاضر رکود و حرکت در اطراف مسیر مسابقه با بهترین آنها را. آن را کامل موستانگ بسته است که نمی باید به هر عذر خواهی.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im