2020 جایزه امی: زمان شروع و چگونه به سازمان دیده بان و یا جریان آنلاین, نامزد - CNET

قمر والر-پل جمع آوری یک دسته از Emmys در سال گذشته از جمله برنده بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای نقش خود را به

توسط HEKAYATFARDAYEEMAAA در 7 مرداد 1399
gettyimages-1176469935

قمر والر-پل جمع آوری یک دسته از Emmys در سال گذشته از جمله برنده بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای نقش خود را به عنوان Fleabag.

گتی

مراسم جوایز شده است رفتن را از طریق آن در این سال با برنامه ریزی مایع تغییرات ناشی از این بیماری همه گیر کوروناویروس. اما وبگاه Emmys چسبیده به آن اسلحه است. رفتن در جهت مخالف از کنار اسکار و جشنواره کن (عقب رانده و لغو) تلویزیون بزرگ شب است و متعهد به آن سپتامبر مراسم تاریخ.

آن را نیاز به نیشگون گرفتن و کشیدن چیزهای نزدیک را نشان می دهد ؟ در اینجا همه چیز ما در مورد آینده مراسم است.

زمان شروع

72 جوایز امی ساعات پر بیننده را در مایکروسافت تئاتر در لس آنجلس. ABC پخش خواهد شد نشان می دهد زندگی می کنند در یکشنبه, سپتامبر. 20 در 8 p. m. و یا 5 p. m. PT.

پخش زنده به صورت رایگان

اگر شما یک over-the-air آنتن متصل به تلویزیون خود را دریافت و خود را به محلی ABC ایستگاه شما می توانید تماشا به صورت رایگان.

چگونه به سازمان دیده بان Emmys زندگی بدون کابل

کابل تلویزیون بند ناف برش باید تعدادی از گزینه های برای تماشای مراسم از طریق تلویزیون زندگی می کنند جریان خدمات زیر جزئیات.

همه از زنده تلویزیون جریان خدمات فوق پیشنهاد محاکمه آزاد اجازه می دهد تا شما را به لغو در هر زمان و نیاز به یک جامد اتصال به اینترنت. برای اطلاعات بیشتر ؟ ما را بررسی کنید عظیم جریان, خدمات راهنمای.

که میزبانی?

جیمی کیمل میزبان نشان می دهد برای بار سوم. با وجود این اخبار خوب او اذعان کرد از روی حیله و تدارکات.

"من نمی دانم که کجا و چگونه و یا حتی همین دلیل ما در حال انجام این کار, اما ما هستند و من میزبانی آن!" کیمل توییتی ژوئن 16.

نامزد

این نامزد اعلام خواهد شد شنبه, جولای 28 در 11:30 a. m. ET یا 8:30 a. m. PT طریق Emmys سایت.

نشان می دهد که پخش بین 1 ژوئن 2019 و مه 31 سال 2020 واجد شرایط هستند برای ثبت نام. با وجود تولید سیستم های تعلیق و سایر اختلالات که دیدم تلویزیونی آکادمی عقب راندن نوشته مهلت از ماه مه تا ژوئن Emmys ارسالی بالا رفت و آنقدر در این سال است که وجود خواهد داشت اضافی نامزد اسلات به جای آنها.

چه چیزی را نشان می دهد می تواند nab نامزد? Schitt نهر است که قطعا یک shoo-در حالی که heavyweights Better Call Saul این کنیز را داستان Westworld, کمی بزرگ نهفته است و تاج در مقابل کارت های وحشی Watchmen, Ramy خانم امریکا و صبح نشان می دهد. جدید, جریان, خدمات نیز در شکار برای جوایز معتبر به عنوان دوست دارد از تلویزیون اپل به علاوه HBO حداکثر و Quibi سعی کنید به سرقت برخی از درخشش از تاسیس تلویزیونی غول Netflix و HBO. اما ببر پادشاه یا آخرین رقص بود تاج گذاری پادشاه مستند? بررسی بیشتر امی پیشنهادات و پیش بینی ها در اینجا.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن