2020 BMW M2 CS اولین درایو نقد و بررسی: ماهرانه واضح تر - Roadshow

CS نشسته در بالای BMW M2 سلسله مراتب است. BMW به عنوان یک قاعده من واقعا یک طلا فرد; نقره ای تر است من مرتب ک

توسط HEKAYATFARDAYEEMAAA در 10 مرداد 1399

CS نشسته در بالای BMW M2 سلسله مراتب است.

BMW

به عنوان یک قاعده من واقعا یک طلا فرد; نقره ای تر است من مرتب کردن بر اساس رنگ. اما وقتی که می آید به رینگ پیچیده شده در لاستیک نشسته در طاق ماشین خوب پیدا کنم خودم کشیده شده به با ارزش تر از دو فلز. شاید این یک Colin McRae/سوبارو Impreza چیز. و پس از آنها بدون هزینه گزینه آمریکا-spec BMW M2 CS شما می شود احمقانه به آنها را دریافت کنید.

بقیه M2 CS بسیار جذاب بیش از حد, اما آن را باعث از آنچه در حال حاضر بسیار فوق العاده جعبه-قوسی شکل است. اگر شما تنظیمات سیاه و یاقوت کبود متالیک سپس اضافات برای CS ظریف به عنوان برهنه فیبر کربن بیت در ترکیب. اما نگاه از نزدیک و شما نقطه شکاف Gurney, اسپویلر روی درب تنه و فیبر کربن سقف. بازرسی آن را حتی بیشتر پشتکار و شما خواهید دید که این دریچه در هود است که در حال حاضر ساخته شده از فیبر کربن است و نیمی از وزن استاندارد مورد.

در حالی که شما در حال بلند کردن هود به بازرسی کربن و احساس تفاوت در وزن شما بدون شک نگاه در چه زیر. Wreathed توسط آشنا نعل اسب از فیبر کربن بریس اولی S55 twin-turbo مستقیم-شش -- یکی از M2 رقابت -- اما با 39 اسب بخار بیشتر مصرف آن را به سطح M3 و M4 رقابت. گشتاور یکسان باقی می ماند در یک کافی 406 پوند-فوت است.

باز کردن درب راننده قطره به ورزش صندلی و شما با استقبال شگفت انگیزی کشور مخمل خواب دار. بله تونل انتقال یک نوع بسیار سبک وزن است که با استاندارد کاربردي بالای cubbyhole اما سیستم اطلاعات و سرگرمی در محل باقی می ماند و spars از, دلپذیری, Alcantara-چادری چرخ در حال festooned با دکمه.

دکمه قرمز دکمه استارت (فقط در پشت چرخ) و شما به یک درمان آشنا کمی توخالی مستقیم-شش صدا. بعد از چند اقدامات نه نادر در یک ماشین مدرن. اول پای چپ خود را به کاهش یک پدال کلاچ. سپس شما را انتخاب کنید برای اولین بار با دنده یک ثانیه-الگوی دستی عیار قبل از تعویض دست خود را به مناسب اهرم ترمز دستی. قدیمی, اقدامات غیر ضروری در برخی از چشم مردم و بدون شک و به همین دلیل است که M2 CS را می توان با یک هفت سرعته دو کلاچ خودکار به عنوان به خوبی. اما به این 38 ساله دایناسور وجود دارد این است که یک بازی ساده اما بسیار قطعی و لذت به حال از درگیر شدن در تمام چهار دست و پا به جلو و هموار از یک سربالایی junction, بنابراین من می خواهم با چوب دستی.

باید اعتراف کنم در ترافیک و در بزرگراه ها, من نمی تواند احساس یک تفاوت بزرگ بین M2 CS و M2 رقابت است. بر روی کاغذ یکی از تغییرات عمده این است که یک سوئیچ از منفعل به دامپر تطبیقی اما مراحل آسایش, ورزش, و ورزش به همراه ظریف به حداقل می گویند. ثانویه سوار با کیفیت بسیار یکنواخت در تمام سه حالت و آن را فقط بیش از بزرگتر اثرات و با سرعت بیشتر است که شما متوجه اندکی ramping تا در استحکام به عنوان پیشرفت شما را از راحتی از طریق Sport Plus. اما ظریف است.

شما می توانید تنظیم پیشرانه و فرمان از طریق یک شبیه سه نفر از سطوح و زمانی که من قادر به فشار ماشین کمی سخت تر من تصمیم گرفتم در ورزش برای فرمان و به علاوه برای پیشرانه. راحتی احساس می کند مانند بهترین حالت برای تعلیق وجود دارد به عنوان هنوز هم به نظر می رسد مقدار زیادی از حمایت و حتی مقدار کم از اضافی پیروی از نرمترین تنظیمات مفید برای نگه داشتن همه چیز تحت کنترل در یک خشن و جست و خیز انگلیسی, B-جاده. همه این است که به راحتی برنامه ریزی شده به M1 و M2 دکمه بر روی فرمان همراه با سطح مورد نظر خود را از کمک از کنترل پایداری دینامیکی (در M حالت پویا یا خاموش).

CS' داخلی است به عنوان به خوبی به عنوان منصوب سایر مدل M2.

BMW

با همه که طبقه بندی شده اند به طوری که شما می توانید تمرکز فقط بر روی رانندگی M2 CS مقدار زیادی از سرگرم کننده است. سه-سال-قدیمی-با-یک-جدید-روروک مخصوص بچه ها-on-the-way-to-get-an-ice-cream-با-یک-پوسته پوسته شدن-در-آن را سرگرم کننده است. که بسیار سرگرم کننده است. کشش پاها از موتور و این احساس stonkingly سریع و تهاجمی و اسپرت به همراه تنظیم بیدار شدن از خواب به فعال M عقب دیفرانسیل خوب و به سرعت به طوری که شما واقعا می تواند استفاده از گاز به هدایت خودرو از طریق گوشه. به نظر می رسد فوق العاده محکم و با آن رطوبت موضع گسترده ای را در ابتدا احساس می کند مانند CS ممکن است کاملا با روح به عنوان شما در رسیدن به این حد از آن لاستیک است. اما اختیاری Michelin Pilot Sport Cup 2s به خوبی پیشرفت از گرفتن به لغزش زمانی که آنها در حال ضعف و M2 به فاصله دو محور کوتاه بدان معنی است که اسلاید احساس نسبتا موجود است. فشار سخت به نوبه خود با تعهد بیشتر و شما همچنین می توانید احساس می کنید که وجود دارد این است که کمی کمتر رول در تعلیق نسبت به M2, رقابت, بنابراین شما می توانید کار شانه ها از لاستیک هر چه زودتر در یک گوشه.

این gearshift معمولی است اولی بنابراین کمی طولانی تر از پرتاب و سبک تر از عمل از شما ممکن است انتظار می رود با یک احساس است که قطعا می تواند ردیابی راه خود را از طریق نسل های گذشته. آن را نیز به طور خودکار مطابقت revs در downshifts مگر اینکه شما به نوبه خود DSC تمام راه.

شما قطعا می خواهید طلا چرخ.

BMW

به طور کلی M2 CS است که هنوز کمتر-ظریف ماشین از چیزی مانند والا 718 پورشه کیمن GT4 (که قیمت مشابه) و متاسفانه آن را نمی تواند در نظر گرفتن این خودرو به صورت شنیداری سرگرمی. اما وجود دارد هیچ شک توربوشارژ پانچ آن ارائه می شود در یک خط مستقیم و شما هنوز هم می خواهید یک لبخند بر روی صورت خود را به پایین یک قطعه خوب از جاده ها است. اگر چه آنها مشابه در قیمت و هر دو شش سیلندر موتور محرکه به چرخ های عقب دستی و گیربکس ب ام و و پورشه احساس بسیار ماشین های مختلف به صداقت.

در واقع من فکر می کنم بزرگتر درگیری برای CS می آید از چیزی بسیار نزدیک به خانه. زیرا آنجا که من عاشق رانندگی M2 CS و اگر چه من هرگز موفق به عقب نگاه تحسین و پس از آن من می خواهم پارک, و من مطمئن هستم که من می خواهم عجله به خرج اضافی $25,000 بیش از این در حال حاضر درخشان بسته است که M2 رقابت است. من به جلو نگاه به رانندگی CS در مسیر در برخی از نقطه که من شک دارم کمی بیشتر از سحر و جادو ممکن است پرده برداری بین برخی از راه محدودیت (و شما فقط می دانم که آن را برای رفتن به سرگرم کننده را به اسلاید در اطراف) اما در جاده و من فکر می کنم احشایی دستاوردهای بسیار حاشیه ای. شاید که نباید بیش از حد تعجب آور نیست زمانی که شما نگاه کنید در برگه مشخصات زیرا به طور کلی وزن M2 CS است که تقریبا یکسان به رقابت. بزرگ هر چند از آن است (و این واقعا فوق العاده است) من نمی تواند کمک کند احساس است که اولی باید شاید رفته اند و کل گراز محروم کشور حق بازگشت و اضافه "ل" بر روی پایان "CS."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب