واسه نینجا هدرز هم داره

در هدرز برای هر سیلندر یک خروجی منحصر به فرد در نظر گرفته شده تا بلافاصله پس از اشتعال و بالا آمدن پیستون در س

توسط HEKAYATFARDAYEEMAAA در 7 شهریور 1400

در هدرز برای هر سیلندر یک خروجی منحصر به فرد در نظر گرفته شده تا بلافاصله پس از اشتعال و بالا آمدن پیستون در سیلندر ، گاز های خروجی با کمترین مقاومت موجود در دیواره های مجرای خروجی از سیلندر خارج خواهد شد و نسبت به مانیفولد چدنی معمولی ، این کار سریع تر و آسن تر انجان خواهد شد که البته در خنک سازی موتور هم بی تاثیر نمی باشد . موتور این فورد اگر چه با ۲ لیتر حجم و چهار سیلندر دیزلی در ظاهر شاید حرف چندانی برای گفتن نداشته باشد اما با تجهیز به دو توربوشارژر و جفت شدن با یک گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک میتواند یکی از جذابترین شاسیبلندهایی باشد که تا به حال دیدهاید. همانطور که میتوان با استفاده از کیت مکش و یا استفاده از توربو هوای ورودی به موتور را افزایش داد، باید به فکر خروج سریع دود حاصل از احتراق هم بود ، به عبارتی خروج سریعتر دود از محفظه ی سیلندر ، باعث مکش و تنفس بهتر موتور میشود.برای این امر متخصصان قطعهای به نام هدرز را بر روی بلوک به عنوان جایگزین منیفولد برای خروج دود میکنند.در نهایت نتیجه میگیریم خروج دود موتور به طور صحیح از اهمیت بسزایی برخوردار است.

همچنین باید گفت که بسیاری از افراد هستند که به دنبال شیوهای برای تولید صدا از اگزوز خودروی خود هستند؛ بهترین راهحل برای این افراد را میتوان استفاده از هدرز در نظر گرفت، البته باید گفت هدرز تمام استیل 206 تیپ 5 نمیتواند صدای چندان بلندی ایجاد کند، اما همان صدای تولیدی و ناچیز را میتوان یکصدای خوشایند در نظر گرفت که نزد رانندگان بهویژه جوانان از اهمیت ویژهای برخوردار است. ولی چون هزینـه آن گران هست فقط درون موتورهایی کـه قدرت زیـاد دارند استفاده مـیشوند. فیلتر هوای بنز این امر موجب پایین آمدن قدرت موتور خودرو و افزایش مصرف سوخت موتور خودرو می شود.پس وجود فیلتر هوا و تعویض به موقع آن نقش بسزایی در سوخت موتور اتومبیل دارد ودر صورتی که فیلتر هوای بنز در موتور خودرو موجود نباشد و با تعویض به موقع فیلتر هوای بنز اتومبیل و تمیز نگه داشتن آن کارایی موتور خودرو بالا می رود و مصرف سوخت خودرو کامل تر می شود و در مصرف سوخت خودرو فیلتر هوای بنزصرفه جویی می شود.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا درباره خودروی شاهین و داخلی سازی که در آن صورت گرفته است، افزود: زمانی که تولید خودروی شاهین شروع شد، میزان داخلی سازی آن ۶۰ درصد بود ولیکن با فرآیند توسعه و توجه به داخلی سازی این میزان به بیش از ۷۵ درصد رسیده است و قطعا با ادامه نهضت ساخت داخل، میزان یاد شده افزایش قابل توجهی پیدا خواهد کرد. همچنین این احتمال وجود دارد که مانند فرآیند عرضه شاهین، سایپا در گام نخست نمونه فول دندهای اطلس را تولید کند و سپس نسخههای سادهتر و یا اتوماتیک را به بازار بفرستند. در آخر جا دارد از تیم اجرایی CARN3 که ما را در برگزاری این نمایشگاه یاری داده اند تشگر کنیم . و می توانید ان را بردارید یا قرار دهید که این مورد سلیقه ای هست. دومین کار روغن موتور این است که به پخش و توزیع متناسب گرما در موتور کمک کرده و مانع از این می شود تا قظعات در اثر حرارت زیاد ذوب شوند یا آسیب ببینند.

تعویض مجموعه سرسیلندر نیاز به تغییر کامل سیستم سوخترسانی (انژکتور و برنامه و یا تغییر کاربراتور) جهت تامین سوخت اضافی داشته و نیازمند مچکردن پورتهاست. پژو 407 : موتور کامل سمند: EF7 … قیمت قطعات سمند با موتور ملی EF7 … Jul 26, خرید هدرز پراید 2013 - با سلام مـیخواستم بدونم قیمت شیر فرمان پژو 405 slx با موتور tu5… همـه چیز درباره پژو SLX 405-TU5 ای ال ایمشخصات فنی و ظاهری موتور … پژو 405 بنزيني(SLX) با موتور 16 سوپاپ (TU5) و ترمز ضدقفل و ايموبيلايزر و… TU3 هدرز موتور. یک تکه با … کیت مکش قطعهای است که هوای تازه و خنک را از بیرون موتور میگیرد و وارد تراتلها میکند و یک احتراق تازهنفس را به وجود میآورد. یکی از دوستای من مـیخواد پژو 405 2000 cc فرانسه ( این موردشو شک دارم!) بگیره بقیمت 7 مـیلیون … با این کار شتاب اولیه خودرو نسبت به حالات فوق باز هم بالاتر خواهد رفت. همه این اعمال شاید بهظاهر ساده باشد و حتی مکانیک ساده که تیون کار هم نیست بتواند انجام دهد اما به نظر کارشناسان این حوزه ، نصب و تنظیم این قطعات و موتور کار هرکسی نیست و علم و تجربه بالایی را طلب میکند تا بهترین نتیجه صورت پذیرد .

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن