ماسک شب جوان سازی پوست لکسیون

ماسک شب جوان کننده لوسیون L`ACTION برای همه نوع پوست ماسک لکسیون مناسب است. با این محصول پوست خود را یک شبه با

توسط HEKAYATFARDAYEEMAAA در 23 مرداد 1399
ماسک شب جوان کننده لوسیون L`ACTION برای همه نوع پوست ماسک لکسیون مناسب است. با این محصول پوست خود را یک شبه بازسازی و هیدراته کنید. این محصول سرشار از روغن جلبک آبی و زغال اخته است ماسک لکسیون که یک آنتی اکسیدان است و از ایجاد چین و چروک جلوگیری می کند.

ماسک های لکسیون

اپیدرم را به دلیل داشتن منابع طبیعی غنی ماسک لکسیون از اسیدهای چرب اشباع نشده امگا 3 ، امگا 6 و امگا 9 و هیدرنت های طبیعی قوی که در اعماق پوست نفوذ می کنند (به عمق موجود در مولکولی) تقویت می کند. عدم وجود پارابن و هرگونه مواد تحریک کننده و حساسیت زا در فرمولاسیون ماسک لکسیون این محصول ، استفاده از آن را برای افرادی که دارای پوست حساس هستند بسیار مناسب کرده است. زیرا به هیچ وجه این نوع پوست را تحریک نمی کند و سلامتی بدن را به خطر نمی اندازد. ترمیم پوست

کرم دور چشم لکسیون

ترمیم پوست و محافظت از ذخیره سازی کلاژن پوست یکی از مهمترین تأثیر مواد معدنی ، ویتامین ها و آنتی اکسیدان های طبیعی ماسک لکسیون است که در ماسک شب جوان سازی پوست L'ACTION وجود دارد. این محصول منافذ پوست را محکم می کند و باعث افزایش تولید کلاژن پوست ماسک لکسیون می شود و در نتیجه باعث بلند شدن و بهبود خاصیت ارتجاعی پوست می شود. استفاده از این ماسک مخصوصاً برای ماسک لکسیون خانمهای بالای سی و پنج سال توصیه می شود. زیرا با مصرف به موقع می توان از چین و چروک جلوگیری کرد. این محصول به دلیل هیدراتاسیون بسیار قوی ، برای بازسازی پوست آسیب ماسک لکسیون دیده و کم آب بدن بسیار مؤثر است.

لکسیون داروکده

آبرسانی ویتامین E این ماسک با جذب سطحی ماسک لکسیون و آسان پوست باعث هیدراتاسیون می شود و همچنین رادیکال های آزاد را مهار می کند و در نتیجه مانع از پیری زودرس می شود. ویتامین C همچنین با بازسازی ویتامین E. جلبک های آبی که یک هیدراتور و آنتی اکسیدان طبیعی و بسیار قدرتمند و مؤثر است ، خاصیت آنتی اکسیدانی و ضد چروک ماسک را نیز تقویت می کند ، همچنین باعث ماسک لکسیون تسویه یکنواختی پوست می شود ، بنابراین وضوح و یکنواختی پوست را افزایش می دهد. بافت

ژل لیفتینگ دور چشم لکسیون

اسیدهای چرب موجود در روغن زغال اخته ماسک لکسیون سلولهای پوست را تغذیه می کنند و باعث تقویت پوست ، درم و اپیدرم پوست می شوند و با افزایش متابولیسم سلول ها و افزایش جذب اکسیژن و در نتیجه بهتر تغذیه سلول های پوستی باعث افزایش طراوت و درخشندگی پوست می شوند. . عصاره باریک نیز عملکردی مشابه روغن زغال اخته دارد. علاوه بر این ، آنتی اکسیدان فوق العاده ای است ماسک لکسیون که با مهار آنزیم کلاژناز و مهار فعالیت رادیکال های آزاد ، از ذخیره سازی کلاژن پوست محافظت می کند. دستورالعمل ها قبل از خواب یک لایه نازک از محصول را روی پوست ماسک لکسیون بمالید و صبح روز بعد آن را با آب بشویید. مارک سخنرانی داستان درس پاریس در سال 1995 از طرف شرکت ماسک لکسیون فرانسوی Mediatic Labs سرچشمه گرفته است. هدف اصلی این سخنرانی تولید محصولات با کیفیت و ویژه است که جنبه های بهداشتی بیشتری دارند و با استفاده از آخرین فن آوری ها برای همه بخش های جامعه آماده شده است. ماسک لکسیون به دلیل ارگانیک بودن ، آرایشی و بهداشتی لکسون باعث شده بسیاری از خانم ها از محصولات این مارک استفاده کنند و نظرات مثبتی در مورد محصولات لوسیون بویژه ماسک های آن ارائه دهند. به طور کلی ، برند پاریس لکسون محصولات خود را در پنج دسته مانند مراقبت از مو ماسک لکسیون ، مراقبت از پوست ، محصولات چشم ، مراقبت از ناخن و زیبایی لب ارائه می دهد. ماسک شب جوانسازی پوست L`ACTION مربوط به خط مراقبت از چشم است. محصولات L'action Paris به دلیل تنوع و طبیعت ارگانیک یکی از پرمصرف ترین مارک های آرایشی به حساب می آیند و همچنین ماسک لکسیون در بیش از 50 کشور جهان از جمله ایران فعالیت دارند. یکی از نکات مهم سخنرانی ها ، خواص درمانی محصولات آن است که بسیاری از متخصصین پوست ، مارک سخنرانی ها ماسک لکسیون را به عنوان درمانی برای بیماران برای درمان بیماری های پوستی تجویز می کنند.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن