لباس کفشدوزکی برای دختران و پسران در میلی جون

لباس کفشدوزکی سرهمی در میلی جون طرح مورد علاقه دختران و پسران است. در چند سال گذشته لباس های طرح حیوانی به خصو

توسط HEKAYATFARDAYEEMAAA در 17 مرداد 1401

لباس کفشدوزکی سرهمی در میلی جون طرح مورد علاقه دختران و پسران است. در چند سال گذشته لباس های طرح حیوانی به خصوص لباس کفشدوزک مورد استفاده بسیاری از کودکان قرار گرفته است.



لباس کفشدوزکی برای دختران و پسران در میلی جون






در چند سال گذشته لباس های کودکانه با طرح های حیوانات و همچنین شخصیت های کارتونی رایج شده است. در بین طرح ها و مدل های موجود، لباس کفشدوزک یکی از پرطرفدارترین هاست. لباس کفشدوزک یکی از طرح های مورد علاقه مادران و کودکان است. لباس کفشدوزک برای تم تولد، مهمانی های کودکانه، جلسات سرگرمی کودکان، نمایش های کودکانه و .... یکی از ویژگی های لباس های زنانه این است که محدود به جنسیت خاصی نیست و هم برای خانم ها و هم آقایان قابل پوشیدن است. در زیر لباس و ویژگی های آن را توضیح خواهم داد.

لباس کفشدوزک

علاوه بر شرکت در مهمانی‌های کودکان، لباس زنانه یکی از نمونه‌های لباسی است که اغلب برای جشن تولد استفاده می‌شود، جایی که سنین ۱ تا ۷ سال در تئاتر بازی می‌کنند. پوشیدن لباس های طرح حیوانی برای بچه ها بسیار سرگرم کننده، جالب و سرگرم کننده است. بسته به گروه سنی، کودکان از لباس های طراحی حیوانات مانند لباس کارتونی و لباس کفشدوزک لذت می برند. آنها با پوشیدن این لباس ها به جای شخصیت کارتونی یا حیوانی که به تن دارند، از تخیل خود برای بازی استفاده می کنند. از این مدل زیبا در نمایش ها و برنامه های بازی کودکان، گروه های کر و برنامه های مونتاژ شده در مهدکودک نیز بسیار استفاده می شود.


کفش مجلسی دخترانه و پسرانه

لباس طرح لیدی باگ میلی جون به شکل این حشره زیبا طراحی شده است که ترکیب جالبی از این لباس از پارچه قرمز و طرح نقطه های مشکی روی آن ساخته شده است. لباس لیدی باگ یک طرح لباس بچه گانه است که هم برای دختران و هم برای پسران قابل استفاده است. انتخاب لباس در این لباس بسیار مهم است زیرا رنگ و طرح ظاهری بسیار زیبا به کودک می بخشد. دوخت و توری به کار رفته در این لباس باید بهترین باشد.

به طور کلی خرید لباس های دخترانه را می توان در لباس های توری و مدل های قد میانی با رنگ های متضاد مشاهده کرد. برخی از مدل ها لباس های دخترانه را به صورت ساتن و ابریشم خام با منگوله و بال فنری درست کردند. یکی دیگر از انواع پوشاک، کلاه دخترانه است که بیشتر برای دختران 1 تا 3 ساله مناسب است. خرید لباس زنانه پسرانه راحت تر است و ساری یا پیراهن معمولا مناسب تر است.





انواع لباس کفشدوزک

لباس کفشدوزک در مدل ها و طرح های مختلف در پارچه های مختلف در بازار موجود است. و انواع مختلفی از لباس های کفشدوزک وجود دارد که می توانید برای دخترانه و پسرانه خریداری کنید. می توانید لباس مورد نظر خود را بخرید، به فروشگاه لباس بچه گانه دختر کفشدوزکی چاپ حیوانات بروید و سایز لباس را بگویید. در اینجا انواع طرح کفشدوزک آورده شده است:

بالرین (با بازو)
بالرین بدون آستین
پیراهن آستر قارچ
پیراهن تلفن
لباس سرهمی دخترانه و پسرانه خالدار
با کلاه شاخدار آمد
مدل لباس لیدی باگ با جزئیات آستین
پیراهن گلدوزی شده
سارافون بدون درز پسرانه
پیراهن پسرانه دمپایی با خط گلدوزی
توری دامن لباس

آخرین مطالب