قیمت سبوس برنج قهوه ای تا چه محدوده ای است/09109483228

قیمت سبوس برنج قهوه ای تا چه محدوده ای است   در گذشته وقتی سبوس برنج را در هنگام خرمنکوبی از برنج جدا م

توسط HEKAYATFARDAYEEMAAA در 27 شهریور 1401

قیمت سبوس برنج قهوه ای تا چه محدوده ای است

 

در گذشته وقتی سبوس برنج را در هنگام خرمنکوبی از برنج جدا می کردند، به عنوان خوراک دام و همچنین برای تهیه کود گیاهی استفاده می شد. اما با گذشت زمان و با تحقیقات و بررسی های گسترده، محققان به خواص شگفت انگیز این گیاه ارزشمند برای بدن انسان پی بردند. در حال حاضر سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز به عنوان مکمل غذایی در بسیاری از غذاها استفاده می شود. و همچنین به عنوان یک گیاه دارویی. . برای کسانی که به تناسب اندام خود اهمیت می دهند از دارو و رژیم غذایی استفاده می شود.

 

اما هنگام جدا کردن سبوس برنج از برنج باید فوراً بسته بندی و تخلیه شود تا در معرض اکسیداسیون قرار نگیرد و ارزش غذایی خود را از دست بدهد. به همین دلیل سبوس برنج قهوه ای دکتر پیز پس از جدا شدن از برنج و نگهداری در محیطی کاملا استاندارد و دور از نور خورشید و رطوبت هوا بر اساس تکنولوژی روز بسته بندی می شود. . بنابراین سبوس برنج لایه دوم برنج قهوه ای که ارزش غذایی بیشتری نسبت به لایه اول دارد به صورت ارگانیک فرآوری شده و به جامعه ایرانی ارائه می شود.

 

فایده سبوس برنج قهوه ای بیز چیست؟

این محصول دارای خواص بی شماری است که در درمان بسیاری از بیماری ها کاربرد دارد که در مقاله زیر به طور کامل به آن اشاره شده است:

 

ویژگی های لایه دوم سبوس برنج قهوه ای برای یبوست:

ویژگی منحصر به فرد لایه دوم سبوس برنج این است که به عنوان یک مسواک برای روده ها عمل می کند و به بهبود هضم و عملکرد کمک می کند.

خواص سبوس برنج قهوه ای برای چاقی و کاهش وزن:

با توجه به ترکیبات موجود در سبوس برنج قهوه ای، در صورت استفاده صحیح، از دو طریق به کاهش یا افزایش وزن کمک می کند.

 

قیمت سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز برای کاهش وزن

همانطور که برخی از دوستان در قسمت نظرات گفته اند و یا در ارتباط با بنده ذکر کرده اند، به نظر می رسد محصولات دکتر بیز توسط تعدادی از بازرگانان با قیمت های متفاوت به فروش می رسد.

 

طبیعتا صدای دکتر بیس نسبت به سایر صداهایی که در سایت ما دارید کمی گرانتر است زیرا در پلی بگ بسته بندی می شود و هزینه بسته بندی آن را مشتری باید پرداخت کند اما در کل باید بدانید که برنج سبوس الان دیگه گران نیست (تابستان 1400) بسته 300 گرمی رو 15000 تومن در سایت میفروشیم.

 

اما برخی از بازدیدکنندگان سایت آریوکالا می گویند صدای Dr.Biz با قیمت های بسیار گزافی خریداری می شود که قطعا قابل تامل است!

 

 

https://aryokala.ir/product-category/rice-bran/

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن