قهوه لاته با قارچ گانودرما/09109483228

قهوه لاته با قارچ گانودرما قیمت قهوه دکتر بیز گانودرما لاته با احتساب تخفیف رسمی شرکت 389000 تومان تقدیم شما

توسط HEKAYATFARDAYEEMAAA در 27 شهریور 1401

قهوه لاته با قارچ گانودرما

قیمت قهوه دکتر بیز گانودرما لاته با احتساب تخفیف رسمی شرکت 389000 تومان تقدیم شما می شود. علیرغم اینکه در برخی از سایت های ناشناس (که به صورت مستقل یا با سایت های واسطه فعالیت می کنند)، قیمت قهوه لاته گانودرما زیر 300 هزار تومان تبلیغ می شود که البته جعلی یا دستکاری شده است. که تشخیص آن در موارد دستکاری شده عملا غیرممکن است. ضمناً شایان ذکر است که قیمت گانودرما لاته دکتر بیز از 10 اردیبهشت 1401 از 330 هزار تومان به 389 هزار تومان تغییر یافته است

 

مکانیسم عمل

قارچ گانودرما حاوی تری ترپنوئیدها و اسیدهای آمینه است. این قارچ آداپتوژن است و متابولیسم بدن را متعادل می کند. گانودرما لوسیدوم هزاران سال است که در طب سنتی ژاپن و چین باستان استفاده می‌شده است و ژاپنی‌ها آن را ریشی می‌نامند که به معنای "سلطان گیاهان" است.

 

این قارچ با قدمتی بیش از 2000 سال در چین به گیاه جاودانگی معروف است و از نظر خواص به دلیل قدرت دارویی با هیچ گیاه دیگری قابل مقایسه نیست. حاوی 400 بیومولکول مختلف است که عمدتاً شامل 140 نوع تری ترپن، پلی ساکارید، ژرمانیوم آلی و 154 نوع آنتی اکسیدان است که در تنظیم و پیشگیری از انواع بیماری ها حتی بیماری های صعب العلاج مانند سرطان و HIV موثر است. .

 

خرید قهوه لاته گانودرما از فروشگاه آریوکالا

 

گانودرما قهوه لاته از بی نظیرترین نوشیدنی های امروزی می باشد که با داشتن ترکیبات فوق العاده توانسته است در توجه خریداران قرار گرفته و امروزه به پرفروش ترین محصولات نوشیدنی شناخته می شود. می توان گفت قهوه فوری لاته دکتر بیز از قدیمی ترین نوشیدنی هایی می باشد که در حال حاضر در سراسر نقاط جهان مورد مصرف واقع شده است که با نظارت متخصصان صنایع غذایی در کیفیت بسیار مناسبی تولید و به فروش می رسد.

 

برای خرید قهوه لاته گانودرما می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نمایید که در روش دومی می توان با در اختیار داشتن طیف گسترده ای از اطلاعات بهترین و باکیفیت ترین قهوه گانودرما کافه لاته را خریداری و به سبد کالاهای خود بیفزایید. امروزه بسیاری از سودجویان با توجه به فروش بالای این محصول سعی بر آن دارند محصول تقلبی و با کیفیت پایین را با قیمت بالا به فروش برسانند از این رو خریداران هنگام خرید قهوه لاته قارچ گانودرما بسیار دقیق عمل کرده و اصل محصول را تهیه نمایند تا بتوانند از فواید و خواص درمانی قهوه لاته گانودرما دکتر بیز بهره مند شوند در حالی که جنس تقلبی این محصول هیچ مزیت و ویژگی به دنبال نخواهد داشت.

خرید قهوه لاته گانودرما

 

یکی از منحصربفردترین نوشیدنی های امروزی، قهوه لاته گانودرما است که با ترکیبات نفیس خود توانسته توجه خریداران را به خود جلب کند و به عنوان پرفروش ترین نوشیدنی امروزی شناخته می شود. می توان گفت دکتر بیز لاته یکی از قدیمی ترین نوشیدنی هایی است که در حال حاضر در سراسر جهان مصرف می شود و زیر نظر کارشناسان صنایع غذایی با کیفیت بسیار بالایی تولید و به فروش می رسد.

 

خرید قهوه لاته گانودرما

 

قهوه گانودرما لاته یکی از منحصربفردترین نوشیدنی های امروزی است که با ترکیبات نفیس خود توجه خریداران را به خود جلب کرده و به عنوان پرفروش ترین نوشیدنی امروزی شناخته می شود. می توان گفت دکتر بیز لاته یکی از قدیمی ترین نوشیدنی هایی است که در حال حاضر در سراسر جهان مصرف می شود و زیر نظر کارشناسان صنایع غذایی بسیار با کیفیت تولید و به فروش می رسد.

 

https://aryokala.ir/product/ganoderma-latte-coffee-dr-biz/

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن