ضربه گیر دسته موتور فابریک زانتیا - فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی زانتیا

این موتور در آغاز به حرکت ضعیف بوده و با عبور دور موتور از حدود ۴۰۰۰ با کشش کافی مواجه هستیم. زمانی که میخواهی

توسط HEKAYATFARDAYEEMAAA در 10 شهریور 1400

این موتور در آغاز به حرکت ضعیف بوده و با عبور دور موتور از حدود ۴۰۰۰ با کشش کافی مواجه هستیم. زمانی که میخواهید حرکات نمایشی اجرا کنید بدون شک بهتر است باد لاستیک ها بیشتر باشد همچنین اگر درگ شما کوتاه نیست و میزان سرعت در آن اهمیت دارد بهتر است میزان باد لاستیک را بیشتر کنید چراکه شتاب بیشتر خواهد شد (به دلیل چسبندگی کمتر) که البته ناگفته نماند در زمان شروع شاید هرزگردی شما بیشتر شود که با کمتر کردن میزان گاز اولیه میتوانید این موضوع را رفع کنید. همون کاری که پرهام شاپوری (یکی از مدیران هم هست ) روی gti6 کرد که شکل و شمایل اون موتور مثل 2 لیتری زانتیاس . در این مطلب درباره انواع روغن موتور، اینکه چه استانداردهایی باید داشته باشد و تفاوت انواع روغن موتورها صحبت خواهیم کرد. رتبهبندی SAE از اعداد ۰ تا ۶۰ برای تعیین درجه ویسکوزیته روغن موتور استفاده میکند. ۱ روغن موتور چه نقشی را در خودرو ایفا میکند؟ سطح کیفیت روغن موتور توصیه شده زانتیا.

در مقایسه با زانتیا 2000 خوب عمل میکنه و تا اخرای دنده 4 زیاد اختلاف ندارن.دنده 5 بخاطر قدرت موتور بیشتر زانتیا 2.0 دیگه باید فاصله بندازه. موتورهای ۶ سیلندر قوی تر با اختلاف قیمت اندک در ۴۰۷ هایی که در اروپا فروخته میشوند وجود دارند ولی به هرحال خریدار ایرانی مجبور است نمونه ۴ سیلندر را فقط با قدرت انتخاب بین دنده ای و اتوماتیک انتخاب نماید. نکته ای که مسئولان از آن غافل هستند این است که مصرف سوخت در اتومبیلی که بیش از ۵۰ میلیون تومان قیمت دارد چندان فاکتور تعیین کننده ای نیست و کسی که توانایی پرداخت ۵۰ میلیون تومان را دارد اهمیت چندانی به این که هفته ای ۴۰ لیتر بنزین میزند یا ۶۰ لیتر، نمیدهد! خودروی «پژو ۴۰۷» دنده ای دارای قیمتی معادل ۵۱٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان می باشد و همچنین نسخه دنده اتوماتیک آن هم دارای قیمتی معادل ۵۴٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان می باشد . در نسخه اتوماتیک خودروی «پژو ۴۰۷» در مقایسه با نسخه دستی «پژو ۴۰۷» سیستم هایی مانند : سانروف برقی و تهویه مجزا برای سرنشین های جلویی خودرو و تودوزی های لوکس تر و همچنین صندلی تمام برقی وجود دارد . خواهشا با تعصب و از روی دوستی و طرفداری از مک میسل نظر ندید.

ما تو صفحه مقایسه تندر با سمندlx با آقای مک میسل بر سر اینکه ۴۰۵ ۲۰۰۰cc بهتره یا پارس ELX 16سوپاپ ( موتور زانتیا )بحث مون شد… با حجم پایین وسوپاپ بالا جای موتورای حجم بالا رو نمیگرفت. سر سیلندر پروا تولید شده با بهترین مواد اولیه که موجب تولید محصولی با کیفیت بسیار بالا شده است . برند پروا برندی شناخته شده و معتبر در صنعت خودرو سازی می باشد. به همین دلیل پژو پارس سال فقط 2 تا 3 سال با این نام شناخته می شد. مقایسه قیمت لوازم یدکی زانتیا با لوازم خودروهای ۳۰ الی ۵۰ میلیون تومانی نشان می دهد که قطعات زانتیا در برخی موارد بیش از دو برابر قیمت دارند. سیم کلاچ زانتیا از سری چینی، ۶۰ هزار تومان قیمت دارد. نمونه اش هیوندای جنسیس به عنوان یک خودروی پرشتاب و یا ماکسیما که البته زانتیا نیز از این قاعده مستثنی نیست. جالب است بدانید زانتیا، مزدا ۳،نیسان ماکسیما، هیوندای آزرا، کیا اپیروس و اکثر اتومبیلهایی که بین ۲۵ تا ۵۲ میلیون تومان قیمت دارند دارای شتاب های بهتر هستند.

قیمت : ۳۰۰۰۰۰۰ تومان. هفته ای ۸ هزار تومان بیشتر بابت بنزین یا قابلیت های دینامیک و لذت رانندگی؟ فنی و حرفه ای. مناسب برای ماکسیما,زانتیا,پژو 405,سمند,پژو 206,پراید,پجرو,پژو روا, وانت نیسان سایپا,مدل های مختلف دوو,وانت ریچ,وانت زامیاد,لیفان 520 و همچنین سایر خودرو ها که در دفترچه فنی آنها روغن موتور سطح کیفی SL و ویسکوزیته 20W50 ذکر شده است. این نوع دسته موتور البته دارای پیچیدگی های فنی در طراحی و ساخت خود هستند و در درون آنها مکانیزم فنر و یک سیال برای جذب ارتعاشات و میزا کردن آن به کار می رود و به دلیل همین ماهیت ساختاری خود در کاهش ارتعاشات عملکرد فنی بهتری دارند. اساس موتور ۴۰۷ با زانتیا مشترک بوده ولی در مواردی بهیته سازی شده تا آلایندگی آن بسیار کاهش یافته و نحوه ارسال قدرت اندکی بهبود یابد. به نظر شما کسی که ۵۱ یا ۵۴ میلیون تومان بابت ۴۰۷ میپردازد به کدام مورد اهمیت بیشتری میدهد. بـه بعد بـه نفع زانتیـا خواهد بود از این رو بـه نظر مـی رسد کـه اسپرو که تا دور 3000 و … شایان توجه است که جنس مواد بهکاررفته در کابین و دکمهها و ادوات کنترلی جلوداشبورد و دقت مونتاژ آنها نسبت به نسخههای اولیه این جلوداشبورد طرح جدید که از کیفیت و دقت مونتاژ بسیار نازلی بهره میبردند، پیشرفت نسبتاً خوبی داشته است، هرچند که هنوز هم جای پیشرفت و بهتر شدن دارد.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد موتور زانتیا لطفا از صفحه ما بخواهید.

آخرین مطالب