راهنمای مبتدیان برای صدف

وقتی به تابستان فکر می کنم، به پاسیو، گل رز و صدف فکر می کنم. از نظر فنی، فصل صدف کاملاً برعکس تابستان بود (با

توسط HEKAYATFARDAYEEMAAA در 24 فروردین 1401

وقتی به تابستان فکر می کنم، به پاسیو، گل رز و صدف فکر می کنم. از نظر فنی، فصل صدف کاملاً برعکس تابستان بود (با ضرب المثل‌های قدیمی که به شما می‌گویند فقط در ماه‌هایی که «r» در آن وجود دارد، یعنی سپتامبر تا آوریل، آنها را بخورید). اما خوشبختانه برای ما، روش‌های رشد صدف‌ها به اندازه‌ای تغییر کرده است که می‌توانیم در تمام طول سال از آنها لذت ببریم - مخصوصاً در یک عصر تابستانی دوست‌داشتنی شیکاگو، مانند من.

برای خرید فیله خالص صدف حلزونی از این سایت اینجا را کلیک کنید.

صدف من نباید تنها کسی باشم که هوس این جواهر شور، با طراوت و اقیانوسی را دارد، زیرا میله های خام با کیفیت در سراسر شهر پاشیده می شوند. با تازه واردانی مانند Lettuce Entertain You’s Oyster Bah و Boka Group’s Cold Storage، بازیگران اصلی در میان صحنه رستوران شیکاگو اطمینان حاصل می کنند که این روند غذایی اینجا باقی خواهد ماند. شاید این سهولت خرید و قیمت گذاری قطعه است که بسیاری از مشتریان از آن استقبال می کنند. این اجازه می دهد تا به تعداد کمی یا به همان تعداد که میز می خواهد سفارش دهد، آماده شدن آنها طولی نمی کشد، در صورتی که تصمیم بگیرید بیشتر می خواهید و بسیاری از رستوران ها پیشنهاد ساعت خوش فوق العاده 1 دلاری برای هر صدف را ارائه می دهند.

صدف خوراکی

سس و حباب مینیونت در کینمونت

شاید بتوان محبوبیت صدف ها را به دلیل تنوع طعم و مزه هایی دانست که می توانید از انواع ساحل شرقی تا ساحل غربی دریافت کنید. من به صدف اقیانوس آرام (یا ساحل غربی) علاقه ندارم، زیرا آنها بزرگتر هستند و حداقل برای من، طعم کره ای و شیرینی بیشتری نسبت به اقیانوس اطلس (یا سواحل شرقی) دارند که طعم شور و مزه بیشتری دارند. نام صدف‌ها نشان‌دهنده منطقه‌ای است که در آن رشد کرده‌اند و هنگامی که شروع به تلاش زیاد کردید، حتی ممکن است در مورد منشا مورد علاقه خود تصمیم بگیرید. به عنوان مثال، صدف کوماموتو، صدف اقیانوس آرام، کاملاً موارد زیر را دارد و به دلیل جوهر دریا مانند، قابل دسترس، لطیف، برای کسانی که برای اولین بار طعم صدف را تجربه می کنند، توصیه می شود. اگر طعم و مزه تفاوت های ظریف برای شما برجسته نباشد، شکل و اندازه پوسته آنها مطمئناً خواهد بود، زیرا اقیانوس اطلس از نظر رنگ صاف و یکنواخت است در حالی که اقیانوس آرام دارای لبه های ناهموار و نوک تیزتر است.

 

یکی دیگر از دلایلی که ممکن است صدف‌ها در حال حاضر «لحظه‌ای داشته باشند»، وسایل سرگرم‌کننده‌ای است که با آنها سرو می‌شود. سس مینیونت مورد علاقه شخصی من است: به طور سنتی مخلوطی از سرکه شراب قرمز، موسیر خرد شده و فلفل سیاه خرد شده. رستوران‌ها با استفاده از سرکه شراب گازدار و حتی ساختن نسخه‌های گرانیتایی از تاپر دوست‌داشتنی، روی این سس چرخش می‌زنند. ترب تازه، سس کوکتل، سس تند، سس پونزو و موارد دیگر به عنصر «خودتان بسازید» صدف بپیوندید.

 

 

 

در حالی که من می خواهم فکر کنم که برخی از محبوبیت صدف تا حدی به دلیل پایداری بالای آن است، در واقعیت احتمالاً بیشتر به افسانه شهری از ویژگی های تقویت کننده جنسی آن نسبت داده می شود. ظاهراً عاشق معروف کازانووا هر روز صبح برای صبحانه 50 صدف می خورد. اگرچه این ممکن است کاملاً درست باشد یا نباشد، چیزی در مورد مردی وجود دارد که شما را در یکی از اولین قرارهایتان به دنبال صدف می برد. اگر نه به خاطر ویژگی های نفسانی آن، حداقل برای هیجان یافتن بالقوه مروارید در وعده غذایی خود. چه غذای دیگری می تواند این را بیان کند؟ (از نظر فنی، صدف ها و صدف ها نیز به طور بالقوه می توانند مروارید پرورش دهند، اما آنها بسیار نادرتر هستند). نتیجه یک فرآیند بیولوژیکی، تولید مروارید در واقع روشی است که صدف از خود محافظت می کند. هنگامی که یک ماده خارجی بین پوسته و غشای صدف می لغزد، واکنش طبیعی صدف این است که آن ماده تحریک‌کننده را می‌پوشاند و لایه‌به‌لایه آن را می‌پوشاند و تا زمانی که در نهایت به شکل مروارید در می‌آید، آن را می‌پوشاند. من هر روز با غذای خود جواهرات مصرف می کنم!

 

در واقع، من فکر می کنم امشب از برخی از این جواهرات آبدار و کوچک لذت خواهم برد. همانطور که گفته شد، شیکاگو کمبودی در رستوران‌های فوق‌العاده ندارد که نه تنها صدف‌های باکیفیت را با قیمت‌های پایین ارائه می‌دهند، بلکه فضایی خنک و شیک برای لذت بردن از آن‌ها ارائه می‌کنند - فهرست Thrillist از 19 رستوران برتر را بررسی کنید - و شاید The Chopping Block به زودی 20 رستوران برتر را تکمیل کند. ، همانطور که ما یک کلاس آشپزی جدید را به برنامه درسی خود اضافه کردیم: Raw Bar & Bubbles. بیایید در ماه جولای به ما بپیوندید تا نشان دهیم که چگونه صدف، میگو و صدف را بچکانیم، همه اینها در حالی که یک کلاس شراب گازدار می نوشیم - زیرا به هیچ وجه آن را نداریم.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن