خرید پمپ آب خانگی

پمپ آب خانگی چیست ؟ وظیفه اساسی پمپ آب خانگی که به طور معمول پمپی کوچک(مینی پمپ) می باشد

توسط HEKAYATFARDAYEEMAAA در 21 شهریور 1400

پمپ آب خانگی چیست ؟

وظیفه اساسی پمپ آب خانگی که به طور معمول پمپی کوچک(مینی پمپ) می باشد و به آن الکتروپمپ خانگی یا پمپ آب خانگی کوچک هم گفته می شود، تامین میزان آب آیتم نیاز کاربران یک ساختمان دارای کاربری های متمایز از جمله مسکونی، صنعتی و غیره می باشدهمینطور پمپ آب خانگی، این میزان آب را کلیدی فشار دلخواه ما تامین و به طبقات بالا منتقل می نماید که به جهت این مراد باید از پمپ هایی مهم قدرت های مختلف اهمیت دقت به متراژ ساختمان ها استعمال گردد.

انواع پمپ آب خانگی

گونه های پمپ آب خانگی در سه نوع کلی تقسیم بندی می شود که شامل موارد زیر می باشند:

پمپ آب خانگی با مخازن انبساط

شامل 5 راهی، سوییچ اتوماتیک، درجه و منبع انبساط می باشد. هرچه آب مصرفی بیشتر باشد، مخزن مورد استفاده در همین نوع پمپ نیز بزرگتر می شود که بالطبع قدرت و الکتریسیته بیشتری هم می طلبد.

پمپ آب خانگی با کلید اتوماتیک

همانطور که از اسم همین پمپ مشخص است، شیرهای آن توسط مهم به رخ اتوماتیک گشوده و بسته می شوند. پمپ آب خانگی مهم کلید اتوماتیک معمولا به جهت مصارف کم به کار گیری می شوند.

بوستر پمپ آب خانگی

همین مدل پمپ آب از سری پمپ های آب خانگی به شکل تیم ای از پمپ ها برای ارتقاء قدرت پمپ با استفاده می شوند.

کاربرد پمپ آب خانگی

از آنجاییکه وظیفه با این پمپ تامین مقدار آب مورد نیاز ما حیاتی فشار مناسب و هم پمپاژ آب در چرخه ساختمان می باشد، کاربرد اساسی و فروش پمپ آب خانگی در مورد ها تحت می باشد:

• صنایع کشاورزی

• تامین آب ساختمان های مسکونی و صنعتی

مزیت های حساس پمپ آب خانگی

• مقرون به صرفه بودن آن

• پایین بودن بها پمپ آب خانگی و هم جزو قلیل هزینه ترین پمپ ها می باشد.

• همچنین از بی سرو صدا ترین پمپ ها محسوب می شود.

از معایب پمپ آب خانگی :

نیاز به کنترل و خدمت دهی مداوم و به موقع دارد

با دقت به تنوع همین دسته پمپ، شیوه گزینش آن سخت به نظر می آید

نحوه خرید کردن پمپ آب خانگی و انتخاب آن

خرید پمپ آب خانگی و تعیین آن به مواردی مختص ارتباط دارد که در ادامه توضیح داده خواهد شد. یک سری از این مورد ها در تمامی پمپ ها مشترک می باشند و مواقعی که منحصر همین نوع پمپ میباشند به شرح ذیل است:

 • تک فاز یا این که سه فاز بودن برق

 تعداد طبقات ساختمان و متراژ هر واحد آن

 • نوع لوله کشی

 • تعداد سرویس بهداشتی و آشپزخانه

 • تعداد شیر های گزینه به کار گیری

 میزان مصرف آب 

عوامل مؤثر بر انتخاب و خرید پمپ آب خانگی

پمپ آب خانگی در لیست پمپ های ریز قرار می گیرد که اسم دیگر آن مینی پمپ استهمین محصولات اکثر اوقات حساس ظاهر ریز و بسیار توده و جور هستند و از نظر هزینه هم مطلوب و ارزان بها است. از پمپ آب خانگی برای آبیاری زمین های کشاورزی و همینطور آب پاشی های بارانی به کار گیری می شود

این متاع در تأمین آب ساختمان های مسکونی و آپارتمان ها مورد استفاده قرار می گیردبرای انتخاب و خرید پمپ آب خانگی باید یک سری اصول گزینه چک کردن قرار بگیرداولین گزینه حیاتی در گزینش پمپ آب خانگی متراژ واحد است و مبرهن است که متراژ کم اصلی متراژ مضاعف کلیدی تفاوت های زیادی هستند. تعداد طبقات آپارتمان هم میتواند در گزینش دسته پمپ آب خانگی دوچندان تأثیرگذار باشد.

در صورتی که میزان آب مصرفی اندک باشد نوع پمپ آب خانگی تغییر و تحول می کند و مبرهن است که در روزگار استفاده آب فراوان نیز شاهد انتخاب یک دسته دیگر از پمپ های خانگی خواهیم بود. تعداد شیر آب از دسته مواردی است که اکثر وقت ها فراموش می شود اما از دارای متعددی برخوردار هست پمپ آب خانگی می تواند در گونه بی صدا و یا اندک صدا طراحی شود براین اساس پمپ آب خانگی بی صدا یک جور عوام فریبی میباشد.

اما بر پایه طراحی دسته پمپ آب خانگی می قدرت مقدار صدای آن را اندک یا  در حیث گرفت بدین ترتیب این‌که بخواهید پمپی خریداری کنید ه هیچ صدایی نداشته باشد زیاد نادر و غیر منطقی خواهد بود از پمپ آب خانگی برای ارتقا فشار آب ساختمان و همینطور آپارتمان ها استفاده می شود از همین جنس برای تقویت فشار آب خانگی استعمال می شود

برای تنظیم پمپ آب خانگی نیاز به تحلیل چند موردها است:

اولین آیتم پمپ آب خانگی با خواص ارتقا فشار آب میباشد که عموماً الکتروپمپ هایی که به جهت این بخش طراحی شده اند با ۳۰۰۰ به دور هستندگزینه بعدی الکتروپمپ های آب در گردش محسوب می شود که به آن ها پمپ های بازگشت آب گرم هم گفته می شود و در همین فرآورده به طور کلی ۱۵۰۰ دور هم گزارش شده می باشد که به جهت برگرداندن آب گرم در یک مدار بسته استفاده می شود این آیتم در شوفاژخانه ها  به کار گیری می شود.

در لحاظ داشته باشید که هر چه میزان دور الکتروموتورها عمده باشد سبب ساز می شو که مقدار فشار و همینطور صدای ایجاد هم بخش اعظم شود. پمپ های ارتقاء فشار را می تواند به سه طریق مختلف به رخ اتوماتیک طراحی نمودطریق اول استفاده از تابلو فرمان برای پمپ سه فاز بوده میباشد که نام دیگر آن اینورتر استطریق دوم به کار گیری از ست در اختیار گرفتن میباشد که دکمه دیجیتال نیز برای آن در نظر گرفته می شود و نحوه سوم به کارگیری از مرجع پایین فشار خواهد بود.

فروشگاه تاسیسات دات کام مدت هاست که در زمینه ی تجهیزات تهویه مطبوع فعالیت دارد. این فروشگاه در این مدت توانسته اعتماد و رضایت بسیاری از مشتریان و مخاطبان خود را جلب نماید. شما برای خرید انواع تاسیسات سرمایشی و گرمایشی ساختمان می توانید از وب سایت مجموعه اقدام به سفارش دستگاه مورد نظر خود کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن