خدمات سئو و بهینه سازی وب سایت (SEO)

در ادامه تکنیکهایی درباره سئو محتوا به شما آموزش میدهیم که با توجه به آنها میتوانید محتوایی یک سر و گردن بال

توسط HEKAYATFARDAYEEMAAA در 22 شهریور 1401

در ادامه تکنیکهایی درباره سئو محتوا به شما آموزش میدهیم که با توجه به آنها میتوانید محتوایی یک سر و گردن بالاترین از رقبای خود تولید کنید. علاوه بر این، میتوانید به دورههای آموزشی کوچک آن در YouTube دسترسی داشته باشید و برای مطالب خواندنی بیشتر، بهترین شیوهها و روندهای صنعت دوباره به وبلاگ مراجعه کنید.


سئو صفحات سایت

شما میتوانید با تکنیک تکرار کلمه کلیدی (به انگلیسی: Keyword Stuffing) بهترین رتبه را در موتورهای جستجو بدست آورید! با همین تکنیک در جستجوی گوگل رتبه میگرفتند و برای مدتی هم در همان رتبه باقی میماندند. در سال 2001 روش سئو محتوا برای موتورهای جستجو و کاربران مختلف بود به اینصورت که سئوکارها یک بخش از محتوا را برای رتبه گرفتن در موتورهای جستجو سئو میکردند و این بخش از چشم کاربران پنهان میماند و دلیل اینکار هم این بود که با تکرار کلمات کلیدی باعث آزار کاربر نشوند و این کار باعث نشود نرخ پرش یا به اصطلاح بانس ریت Bounce Rate سایت بالا رود و کاربران سایت را ترک کنند.


پی در نتیجه حتما برای سایر روش های تبلیغاتی خود بودجه در نظر بگیرید. پس اگر هنوز میخواهید از این تکنیک استفاده و نتیجه بگیرید یا سئوکارتان این روش را پیشنهاد میدهد باید بگوییم که سخت در اشتباهید!


این امر امروزه برا گوگل از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است از این رو پیشنهاد میکنیم حتی به استفاده از این روش فکر هم نکنید! ما قبلا روش صحیح استفاده از کلمات کلیدی دنباله دار توضیح داده ایم.


ما قبلا توضیح داده ایم که چرا چگالی کلمه کلیدی در محتوا برای گوگل مهم است. این گزینه را با ذکر یک مثال توضیح میدهیم. اگر سایت شما در نتایج صفحه نخست گوگل قرار گیرد شانس دیده شدن محصولات و مطالب شما به شدت بالا رفته و به طبع آن افراد بیشتری غیب شده و وارد سایت شما میشوند و با محصولات و مطالب شما آشنا میشوند و در تعاملات بعدی شما، با همین مخاطبان میتوانید با بازاریابیهای دقیق فروش خود را به آنها افزایش دهید.


سئو وب سایت

اما چیزی که به خوبی شناخته شده نیست این است که اگر افراد مطالب شما را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند این امر میتواند موجب بهبود سئو سایت شما شود. البته هنوز وب سایتهایی هستند که با نام دامنه کاملا تطبیق داده شده با حوزه فعالیتشان کار میکنند اما اگر میخواهید به تازگی یک نام دامنه برای سایتتان کسب کنید پیشنهاد ما اینست که طرف این دست از نامهای دامنه نروید و از گزینههای دیگر مثل نام برندتان استفاده کنید.


سئو سازی وب سایت

به علاوه، حتی می توانید ردیابی تبدیل را در GA تنظیم کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر، مقاله راهکارهای افزایش سرعت سایت را بخوانید. توصیه میکنم برای آشنایی بیشتر با تاثیر سرعت سایت روی سئو و همینطور روشهای افزایش سرعت سایت، راهنمای کامل سرعت سایت را بخوانید.


با کارهرکسی که کلمه سئو داخلی را در گوگل جستجو کند، شانس دیده شدن صفحه شما توسط کاربر افزایش پیدا می کند. «جستجوی جهانی» توسط گوگل در تاریخ ۱۶ مه ۲۰۰۷ عرضه شد تا نتایج حاصل از انواع مختلف جستجو را در یک جستجو جمعآوری کند و نمایش دهد.


اصطلاح کلاه سیاه، از فیلم های وسترن منشا گرفته تا آدم های بد را از آدم های خوبی که کلاه سفید به سر می کردند متمایز می کند. قبل از انجام هرگونه تغییر در ساختار یا محتوای سایت خود تحقیقات کاملی در این زمینه انجام داده و همه جوانب را به خوبی بررسی کنید.


سئو صفر تا صد

گوگل امروزه نتایج خود را بر اساس جستجوی معنایی (به انگلیسی: Semantic Search) رتبه بندی میکند از این رو باید از عباراتی استفاده کنید که توسط کاربران واقعی برای رسیدن به مقصد در کادر جستجو نوشته میشود. این افراد اغلب در پاراماریبو زندگی میکنند و کنگرهٔ بینالمللی یهودیان نیازهای آن را ازسال ۱۹۸۰ برآورده میسازد.


در مقاطعی از تاریخ افراد شاخص و بر جسته این طوایف در حرکتهای سیاسی، اقتصادی، نظامی و اجتماعی طبرستان نقش مؤثر داشتهاند و در دوران مختلف بر مصدر امارت بودهاند. استفاده از کلمات کلیدی خام و همچنین استفاده از انواع کلمات کلیدی که یک مفهوم را میرساندند بخشی از تکنیکهای سئو در سال 2001 بود.


در این بخش میخواهیم درباره تکنیکهای بهینه سازی محتوا در سال 2001 صحبت کنیم، اینکه رازهای سئو در آن سالها چه بود و بهترین روشهای سئو در آن زمان چه بوده است. از این رو پیش از اینکه با این تکنیکهای جدید آشنا شویم بهتر است فلش بکی به تکنیکهای سئو محتوا در سال 2001 بزنیم.


تکنیک های سئو حوزهی تولید محتوا در سال 2019 به دلیل بروز رسانیهای الگوریتم های گوگل بخصوص الگوریتم پاندا Panda Algorithm (ماموریت پاندا بررسی محتوای خوب و بد در وب است) و الگوریتم مرغ مگس خوار (ماموریت مرغ مگس خوار درک مفهوم و استخراج معنی از محتواست) به طور کلی با شکل قدیمی آن متفاوت است.


استفاده از این تکنیک به راهی جز اسپم شناخته شدن سایتتان و جریمه شدن توسط گوگل ختم نمیشود. در این میان موتورهای جستجو مانند گوگل نقش مهمی در کیفیت سرچ و رساندن کاربر به هدف اصلی او دارد.


باارزش: وبسایت شما باید ارزش را در قالب تجربه به کاربر ارائه دهد و برای کسبوکار نیز باعث برگشت سرمایه شود. حالا فرض کنید تعدادی لینک ازطریق وبسایتهای دیگر به صفحات وبسایت قدیمی شما داده شده است؛ بنابراین، لازم است با ادمینهای آن وبسایتها تماس بگیرید و درخواست کنید تا لینکهای خود را به آدرس جدیدتان تغییر دهند.


البته ما در کلاسهای خصوصی سئو به این موارد ۰ تا ۱۰۰ اشاره میکنیم؛ اما اگه میخواید یه آشنایی سطحی داشته باشید، کافیه در گوگل جستجو کنید. بازاریابی موتورهای جستجو نظم بیشتری نسبت به بهینهسازی موتورهای جستجو دارد.


پس اگر بدنبال راهی برای تولید محتوای باکیفیت هستید این مقاله را از دست ندهید چون به صورت تخصصی برای آموزش تولید محتوا نوشته شده است. سایت کلاه سئو محتوای شما نتواند اطلاعات عمیقی را در مورد موضوع ارائه دهد، به احتمال زیاد برای دریافت اطلاعات به سایت دیگری می رود.


از آنجایی که در سال 2008 لینکها قدرتمندتر از سیگنالهای برگهها شده بودند تولید محتوا برای دریافت لینک بسیار ارزشمند بود. در سال 2008 این تکنیک سئو کاربردی و موثر بود. اما امروزه این تکنیک دیگر کاربردی ندارد و کاملا منسوخ شده است.


ما قبلا درباره تکنیک های لینک سازی صحبت کردهایم. در صفحه اصلی سایت محتوای زیادی وجود ندارد اما بهتر از تگ های اچ به بهترین شکل ممکن استفاده کنید! و مثالهایی از این قبیل و بطور کلی تعداد زیادی کلمات کلیدی مختلف که همه آنها کلمه کلیدی اصلی (در مثال ما ژاکت) را داشتند در محتوای خود استفاده کنید.


پس بد نیست سری به آن بزنید و این دو مبحث را با هم اشتباه نگیرید. انطباق دقیق کلمات کلیدی در بخشهای مختلف هنوز هم کاربرد داشت و سئو کارها در حال ساخت صفحات منحصر به فرد برای کلماتی که مفهوم یکسانی داشتند بودند.


آنها هنوز در موتورهای جستجو جولان میدادند و بر سئو سایت تاثیر گذار بودند و بحثهای زیادی در مورد انتخاب کلمه کلیدی و استفاده در نام دامنه میشد. پیش از اینکه گوگل متوجه این موضوع شود سایتهای بسیاری از این طریق موفق به کسب رتبه در صفحه اول شده بودند اما وقتی گوگل از ماجرا بو برد با یک آپدیت بزرگ به نام Exact Match Domain رتبه تمام سایتها را زیر و رو کرد!


دیگر سرویس گوگل که دیگر ارتباط مستقیمی با سئو و بهینه سازی ندارد، گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) نام دارد. ✅ در پکیج ارسالی استراتژی سئو رقبای شما بررسی و آنالیز می شوند و طبق بررسی های انجام شده کلمات کلیدی پر بازدید مطابق با کسب و کارتان به شما پیشنهاد میشود.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن