برترین تولیدی لباس را بشناسیم

خرید از تولیدی لباس و پوشاک از لباس های طرح دار اجتناب نکنید تا لباس های شما زیباتر به نظر برسند. اگر کوتاه ق

توسط HEKAYATFARDAYEEMAAA در 23 آذر 1400

خرید از تولیدی لباس و پوشاک

از لباس های طرح دار اجتناب نکنید تا لباس های شما زیباتر به نظر برسند. اگر کوتاه قد هستید برای بلندتر به نظر رسیدن از دامن های کوتاه استفاده کنید و از کیف های بزرگ خودداری کنید. این مدل کیف شما را ضعیف نشان می دهد. سعی کنید رنگ لباستان را با هم بچینید تا زیبایی خاصی ببخشد.

چه جنس لباسی از تولیدی خرید کنیم؟

 برای قرار دادن رنگ در لباس باید توجه داشته باشید که از چه مقیاسی استفاده می کنید، مثلاً برای در دید بودن یا در چشم بودن، از رنگ های اصلی استفاده نکنید، اگرچه این رنگ ها برای ست کردن خوب هستند، اما دارای یک رنگ نیستند. واکنش بالا رنگ ها هم هست. آنها مکمل یکدیگر هستند.

 در برخی از انواع تولیدی لباس و پوشاک از تناژهای مختلفی برای ست کردن این لباس ها استفاده می شود که باید به رنگی که در آن وجود دارد بیشتر توجه کرد.

تولید پوشاک ماهانه حدود 1 نمونه کار در بهار و تابستان تولید می کند. بیشتر محصولات ما از طریق وب سایت به فروش می رسد، در حالی که سایر اقلام پوشاک ما به کشورهایی مانند عراق صادر می شود. ما تمام تلاش خود را می کنیم تا بتوانیم پوشاک خود را به صورت انبوه تولید کنیم تا بتوانیم خدمات خوبی را به شما عزیزان ارائه دهیم.

در فصل پاییز و زمستان به دلیل نیاز به بافت پارچه، حجم محصولات ما کاهش می یابد و منجر به تولید 12-22 مورد در تنوع و تکرار محصولات می شود. اما یک خبر خوب هم برای شما داریم که می توانید از کیت های خانگی ما که به صورت ضخیم ساخته شده اند استفاده کنید. در تولید پوشاک ما از پنبه دو طرفه از نوع Lacra و Dors Angora برای تولید و ضخامت پوشاک استفاده می کنیم که می توانید آنها را به عنوان لباس هایی با کیفیت بالا در تولیدی لباس بفروشید.

بیشتر اجناس تابستانی و بهاری ما را بررسی کنید: تی شرت، تاپ، تاپ، شورت، شورت

بهترین اجناس فصل پاییز و زمستان

محصولات پاییز و زمستان ما عبارتند از: تولید تی شرت آستین بلند، هودی، هودی بلند، کفش، پیراهن، شلوار گشاد، شلوار دوخته شده، مانتو، مانتو بافت، کیت مکانیکی.

روش تولید لباس در یک کارخانه پوشاک

تولیدی پوشاک آماده پذیرش هرگونه سفارش می باشد و انواع تیشرت، کفش، ست اسپرت، شورت و شلوار کتان و کتان را با برند شما تولید می کند. این کار به این صورت است که می توانید مدل و نوع پارچه و سایز دلخواه خود را با تیراژ 1000 عددی سفارش دهید و محصول خود را در کمترین زمان و کمترین قیمت دریافت کنید.

توجه داشته باشید که ما محصولاتی را که برای شما درست می کنیم در فروشگاه خود قرار نمی دهیم بلکه در صورت تمایل آنها را منحصرا با بلیط مارک شما تولید می کنیم و به راحتی می توانید آنها را به هر قیمتی بفروشید.

در مورد نوع پارچه، می توانید آن را در بازار خریداری کنید و یا گروه اصلی بازار، پارچه مورد نظرتان را به گرما و ضخامت بافت مورد نظر برای شما ارسال کرده و مراحل بافت را طی کنید.

آخرین مطالب