آموزش کامل ارزهای دیجیتال

امروزه کاهش کسی پیدا می شود که از سرویس ها آنلاین به کار گیری نکرده باشد. ارزهای دیجیتال هم مثل سایر فناوری ها

توسط HEKAYATFARDAYEEMAAA در 20 فروردین 1401

امروزه کاهش کسی پیدا می شود که از سرویس ها آنلاین به کار گیری نکرده باشد. ارزهای دیجیتال هم مثل سایر فناوری های تولید شده بر بر روی بستر internet پتانسیل بالایی برای تغییر و تحول بخش های بزرگی از زندگی روزمره مردمان دارند. ارزهای دیجیتال و بسترهای آنان مدرن ترین فناوری ارائه شده در بخش خدمات مالی محسوب می شوند.

اما برخلاف سیستم های مالی سنتی، همین ارزها به شکل توزیع شده ساخته شده اند و هیچ نهاد مرکزی خاصی بر بر روی آنها کنترلی ندارد. کلیه مبادلات انجام شده در بازارهای مربوط به آن‌ها به صورت روشن بوده و مبادلات مربوط به هر ارز به راحتی قابل باز‌نگری است.

از این رو هر شخص و یا فعال در بازار ارزهای دیجیتال خویش می تواند به صورت یک ناظر بر تراکنش ها و مبادلات هم فعالیت نماید. داشتن جامعه چندان بزرگی از ناظران بالقوه سبب شده می باشد که مبادله دارایی ها بر بر روی بستر ارزهای دیجیتال نسبت به سیستم های مالی سنتی امنیت بالاتری داشته باشد. امنیت بالا، مقیاس پذیری فوق العاده و نیز انطباق مضاعف مناسب همین فناوری کلیدی کسب و کارهای آنلاین سبب شده می باشد که شمار زیادی از اشخاص به دنبال آموزش ارز دیجیتال باشند.

کاربردهای ارزهای دیجیتال

ارزهای دیجیتال بر روی بستری تحت تیتر بلاکچین ساخته شده اند که خود یک فناوری مدرن برای ذخیره سازی داده ها به رخ غیر متمرکز است. به کلمه دیگر پایگاه دیتا ای هست که به طور به طور همزمان همگی افراد نسخه ای از آن را بر بر روی دستگاه خود دارند. بر بر روی بلاکچین مثل پایگاه های داده متمرکز می توان انواع مختلفی از دیتا ها را ذخیره نمود.

از محبوب ترین کاربردهای بلاکچین به کارگیری از آن به جهت ذخیره داده های مربوط به تراکنش های ارزهای دیجیتال است. در همین حالت ارزهای دیجیتال و تراکنش های آن‌ها به رخ رمزگذاری شده بر بر روی بلاکچین ذخیره می شوند؛ به همین عامل گهگاه به ارزهای دیجیتال، رمز ارز نیز اطلاق می شود.

در سری ارز دیجیتال آموزش نعیم حشم بان کاربرد های مختلف ارزهای دیجیتال به تفصیل گنجانده شده است. برای مثال بعضا از ارزهای دیجیتال با قیمت نظیر تتر به صورت استیبل کوین ارائه شده و قیمت ثابتی برابر یا یک دلار دارند؛ بنابراین، همین ارزها گزینه های قابل قبولی به جهت مبادلات آنلاین به شمار می روند.

برخی از ارزهای دیجیتال دیگر نظیر بیت کوین حیاتی ارزش بالایی بوده و بسیاری از مردم آن را طلای مدرن می نامند. از این رو این مدل ارزها گزینه های بسیار مناسبی به جهت سرمایه گذاری های بلند مدت در نظر گرفته می شوند.

بهترین بازی های ارز دیجیتال به جهت به دست آوردن درآمد

یکی از کاربرد های این ارزها که احتمالا بیشترین جذابیت را به جهت علاقه مندان به آموزش ارز دیجیتال داشته باشد، استفاده در بازی ها است. حال بخش اعظمی از شرکت های بازی سازی برای جذب هر چه بیشتر مخاطب مبادرت به اضافه نمودن فناوری های بلاکچین و ارزهای دیجیتال به بازی های دوستداشتنی خویش نموده اند.

در بخش به دست آوردن درآمد سری آموزش رمزارز نعیم حشم بان، بهترین بازی های ارز دیجیتال برای به دست آوردن درآمد آسان معرفی شده است. همچنین راهکار های مطلوب به جهت حداکثر سازی همین درآمد ها هم تشریح شده اند. اگر چه گیمر های فن ای می توانند از شیوه های متفرقه مانند استریم نمودن گیم پلی خویش درآمد جانبی داشته باشند، اما در بازی های مبتنی بر ارز دیجیتال غالبا دو روش مستقیم به جهت به دست آوردن درآمد در حیث گرفته شده است.

راه اولیه کسب ارزهای دیجیتال از جایزه های داخل بازی ها می باشد که در این شیوه بازیکن مهم انجام فعالیت ها و یا این که کامل شدن پیروزی آمیز روند و ماموریت ها جایزه هایی دریافت کرده که به طور مستقیم حساس ارزهای دیجیتال قابل مبادله هستند.

راه دوم استعمال از توکن های غیر مثلی و منحصر به فرد به فرد است. در همین روش کاراکترها و اقتدار ها و مهارت های مربوط به آن‌ها و یا سایر اقلام درون بازی مثل خودرو ها و یا زمین های مجازی و غیره به رخ توکن هایی منحصر به فرد به فرد و یکتا قابل معامله هستند. برای مثال موردها ذیل از پرطرفدارترین بازیهای ارز دیجیتال به شمار می روند:

Lightnite

در این بازی از هر دو روش جایزه و توکن به جهت به دست آوردن درآمد به کارگیری می شود. لایت نایت یک بازی رقابتی، هیجانی و تعدادی نفره است که بازیکن ها حساس از بین بردن رقیب های خویش و غارت متعلقات آن‌ها می توانند ارز دیجیتال بیت کوین را کسب کنند.

پاداش های همین بازی به صورت ساتوشی ارائه می شود که واحد خرد بیت کوین است. ساتوشی های کسب شده از همین بازی قابل انتقال به کیف پول های لایتنینگ بوده و از آنجا قابل مبادله خواهد بود. توکن های یکتای این بازی پوسته های لایت نایت نام دارا هستند که گاهی بعضی از آن ها را می قدرت حیاتی ارزش های قابل قبولی به فروش رساند.

Gods Unchained

بازی گادز انچیند بر مغایر بازی های دیگر از نخست بر روی فناوری بلاکچین توسعه داده نشده است، بلکه اقلام درون بازی به رخ توکن های یکتا ارائه شده و پس از ذخیره در کیف پول در بازارهای بیرون از بازی قابل فروش هستند. این بازی به صورت کارتی میباشد که بازیکنان باید کارت های آن را خریداری نمایند.

برخی از همین کارت ها بسیار کیمیا بوده و قیمت های بالایی دارند. این بازی محبوبیت مضاعف بالایی دارد؛ از همین رو ارزش کارت های کم یاب این بازی فراوان بسیار است. در سال 2019 یک عدد از کارت های آن اصلی قیمتی بیش از 600 هزار دلار فروخته شد.

Farmers World

بازی فارمرز ورلد یا این که دنیای کشاورزان یکی از دوستداشتنی ترین و بهترین بازی های ارز دیجیتال در روزگار حاضر است. همان طور که از اسم آن صریح هست این بازی بر پایه عمل های دارای ربط مهم کشاورزی ساخته شده است. بازی های سبک کشاورزی معمولا گیم پلی آرام و غیر هیجانی دارند؛ البته دنیای کشاورزان یک استثنا هست و بازیکنان می توانند به مزارع دیگر حمله کرده و آنان را غارت کنند.

 

بازیکنان باید اهمیت استعمال از راهکار های مناسب، محصولات خویش را افزایش داده و از مزرعه خویش در برابر حمله سایر کشاورزان و هم حیوانات وحشی دفاع نمایند. توکن و یا ارز دیجیتال اصلی همین بازی Gold نام دارد. بقیه اقلام داخل مزرعه نیز به شکل توکن های یکتا ارائه می شوند. از این رو بازیکن، صاحب و مالک اهمیت آن اقلام به شمار رفته و به راحتی می تواند آنها را به فروش برساند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن