آشنایی با تجهیزات عکاسی دندانپزشکی و قیمت تجهیزات دندانپزشکی

دندانپزشک عمومی یا جراح دندانپزشک بعد از گذراندن دوران عمومی میتواند در یکی از رشتههای فوق به تحصیل تخصصی بپرد

توسط HEKAYATFARDAYEEMAAA در 27 شهریور 1401

دندانپزشک عمومی یا جراح دندانپزشک بعد از گذراندن دوران عمومی میتواند در یکی از رشتههای فوق به تحصیل تخصصی بپردازد که این مستلزم قبولی در امتحان جامع تخصصی میباشد. طول مدت تحصیل در رشتههای تخصصی، بین ۳ تا ۵ سال بسته به رشته تخصصی متغیر است. پروتزهای مختلفی توسط تکنسینهای دندانساز در لابراتوارهای دندانسازی ساخته و آماده میشود که از جمله آنها میتوان به پروتز دندان متحرک ، پروتز دندان ثابت و پروتز ایمپلنت جهت جایگزینی دندان یا دندانهای از دست رفته اشاره نمود. قیمت تجهیزات دندانپزشکی که معمولا بعد از مرحله قالب گیری توسط دندانپزشک از بیمار، این قالبها به لابراتوار دندانسازی ارسال شده و پروتزهای دندانی توسط تکنسین دندانساز ساخته و آماده میشود. که البته نیازمند تجهیزات دندانپزشکی خاصی است. که در ادامه به معرفی این خدمات دندانسازی خواهیم پرداخت. امیدوارم مطلبی که تهیه شده است تا حدی توانسته باشد که شما را راهنمایی کند. هر چند که ممکن است با تبلیغاتی گول زننده شما را جذب کلینیک ها یا لابراتوارهای دندانسازی کنند، اما بدانید که مهمترین بخش در این حوزه، تجربه است. کسانی که دارای تجربه بالا و حسن شهرت هستند، می توانند به آسانی به شما کمک کنند تا بتوانید مشکلات دندانی خود را حل کنید. از شما دعوت می کنیم تا اگر نظر یا پیشنهادی در این مورد دارید یا خود تجربه ی کار دارید، با ما در میان بگذارید تا سایر مخاطبان بتوانند از تجربه شما استفاده کنند.

  • روکش های الیاف پاکتی زیرسری دندانپزشکی
  • جعبه جانبی
  • دکتر نازنین نوربخش ، دندانپزشک
  • مجهز به ساکشن آبی و هوایی جراحی
  • بین 1 تا 2 صندلی یونیت: لوله مسی یا گالوانیزه با سایز 40mm
  • عکس دندان ، عصای دست دندانپزشک

تمامی سوالات تخصصی خود را می توانید از مشاوران مجرب بخش پشتیبانی ما بپرسید. همچنین استعلام قیمت دستگاه اتوکلاو دندانپزشکی نیز در کوتاه ترین زمان برایتان امکان پذیر خواهد بود. اتوکلاو دندانپزشکی موجود در فروشگاه ما به صورت مستقیم از بهترین تولید کننده اتوکلاو ایرانی به شما ارائه می شود. این دستگاه های با کیفیت دارای نشان اصالت کالا هستند، بنابراین می توانید اطمینان حاصل کنید که در حال خرید از یک برند معتبر هستید. همچنین این دستگاه دارای نشان استاندارد بین المللی ساخت و کارایی نیز می باشد. ما به عنوان عرضه کننده اتوکلاو دندانپزشکی به صورت حرفهای این کار را انجام میدهیم. تمامی معیارهای لازم برای خرید و فروش دستگاه های اتوکلاو دندانپزشکی در فروشگاه ما رعایت می گردد. با توجه به این موضوع باید بدانید که در هنگام خرید دستگاه اتوکلاو دندانپزشکی از فروشگاه ما گارانتی معتبری نیز در کنار این دستگاه دریافت می کنید. این گارانتی ضامن کارایی و دوام بلند مدت دستگاه است. می توانید در صورت بروز هرگونه خطای کوچک و بزرگ احتمالی در دستگاه اتوکلاو تجهیزات دندانپزشکی بدون هیچ مشکلی از گارانتی که به شما ارائه گشته است استفاده کنید.

دندانپزشکی زیبایی چیست؟ دندانپزشکی زیبایی در تهران را با پیشرفته ترین تجهیزات دندانپزشکی انجام دهید. دندانپزشک زیبایی با کمک روش های زیبایی دندان اقدام به درمان و ایجاد لبخند زیبا می نماید. در دندانپزشکی زیبایی علاوه بر ایجاد زیبایی، دندانهای معیوب و پوسیده و خراب را نیز درمان می شود. یک دندانپزشک خوب بایستی از مراجع معتبر کسب مدرک کرده و به آخرین تکنیک های درمانی مسلط باشد. دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی چگونه است؟ شاید بتوان دندانپزشکی را بدو زیر دسته دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی تقسیم کرد. یک دندانپزشک ترمیمی اقدام به ترمیم و بهبود دندانهای معیوب می کند و هدفش ایجاد زیبایی دندان نیست. تجهیزات دندانپزشکی دست دوم در حالیکه در دندانپزشکی زیبایی هر دو هدف را پیگیری شده و هدفش درمان دندان های معیوب در کنار زیبایی است. دندانپزشک زیبایی سعی در ایجاد لبخند طبیعی برای فرد دارد. در گذشته کمتر به این مقوله توجه می شد ولی امروزه با پیشرفت تکنولوژی و بکارگیری مواد و تجهیزات مدرن رسیدن به این هدف ممکن شده است.

در سال 1396 با اخذ نمایندگی محصولات کمپانی معظم Woodpecker چین، نیک درمان فعالیت خود را در زمینه تجهیزات دندانپزشکی آغاز نمود. محصولات باکیفیت شرکت سریع الرشد Woodpecker با گارانتی طلائی 24 ماهه نیک درمان، به سرعت تبدیل به انتخاب اول دندانپزشکان گردید. نیک درمان در سال 1397 با جذب نخبگان دانشگاهی و راه اندازی واحد R&Dپس از پنج سال مطالعات میدانی و امکان سنجی فنی وارد حوزه تولید مواد دندانپزشکی گردید. اگر نبود این استقبال دندانپزشکان و حمایت اساتید دانشکده های دندانپزشکی، قطعا روند بروکراتیک اخذ مجوزهای قانونی و هفت خوان مشکلات تولید، شرکت را از ادامه تولید منصرف می نمود. امروزه محصولات تولیدی نیک درمان با نام های تجاری H1, RC Glide, CLOREX, Hyponic, ENDONIC, CanaSol, Glunic, AirPolish, Hemonic, Formanic و … در بازار داخلی و بازارهای منطقه ای شناخته شده می باشند. اخذ گواهینامه ایزو 13485:2016 در زمستان 1398 نتیجه تلاش کارشناسان تولید شرکت بوده و گواهی کیفیت کالا از کمپانی Insyzor انگلستان در بهار 1399 تایید دیگری بر کیفیت خط تولید و محصولات تولیدی نیک درمان می باشد. گواهی نامه های سه گانه سیستم مدیریت یکپارچه IMS (ISO9001, ISO14001, ISO45001) متضمن بهبود فرآیندهای تجاری و تولیدی شرکت نیک درمان می باشد. سال 1398 سال ورود محصولات کمپانی Avant Dental Supply آمریکا با نام تجاری ADS به بازار ایران بود، این بار نیک درمان با عقد قرارداد انتقال تکنولوژی با یکی از شرکت های پیشروی جهان (صاحب برندهای تجاری Dharma Research, Medeco, ADS)، در فاز اول نمایندگی انحصاری سه کشور ایران، عراق و افغانستان، و در گام بعدی از سال 2021 اجاره تولید تحت لیسانس محصولات این کمپانی و صادرات آن به بازارهای منطقه را دارد.

سینی یکبار مصرف دندانپزشکی به منظور منظم و استریل نگه داشتن تجهیزات دندانپزشکی مورد استفاده دندانپزشکان قرار میگیرد. یکی از مزیتهای استفاده از سینیهای یکبار مصرف دندانپزشکی زلال، در اختصاصی بودن آنها برای هر بیمار است. این کالا مانع انتقال میکروب و آلودگی از فردی به فرد دیگر میشود در نتیجه برای رعایت پروتکلهای بهداشتی گزینهای مناسب به نظر میآید. از طرف دیگر منظم بودن فضای کار دندانپزشک این امکان را برای او فراهم میکند که بدون سردرگمی به تجهیزات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کند. گاهی دندانپزشک در ظرف چند ثانیه باید از یک ماده یا وسیله خاص کمک بگیرد. در صورتیکه فضای کاری او دچار آشفتگی باشد قطعا خود دندانپزشک نیز دچار چالش و سردرگمی خواهد شد. سینی یک بار مصرف دندانپزشکی زلال از موادی با کیفیت بسیار بالا و درجه یک تولید میشوند. مواد بکار رفته در این سینیها تماما از مواد اولیه مرغوب بوده و ذرهای از مواد بازیافتی در تهیه آنها استفاده نشده است. این کالای دندانپزشکی مجوزها و استانداردهای لازم کیفی از جمله imed را داراست و از هر نظر مناسب استفاده در مطبهای دندانپزشکی است.

اگر شناخت ابزار و تجهیزات دندانپزشکی برای شما اهمیت دارد بهتر است در مورد آنها اطلاعات بیشتری داشته باشید و با کمک ابزار دندانپزشکی ، در نهایت بهترین انتخاب را داشته باشید. تجهیزات عکاسی دندانپزشکی در ادامه به معرفی ابزار دندانپزشکی فالکن میپردازیم. آینه دندانپزشکی، اغلب برای معاینه دندان ها استفاده می شود. سر این مدل آینه ها اغلب به صورت گرد است. این آینه کاربرد های زیادی دارد از جمله؛ امکان دید غیر مستقیم توسط دندانپزشک، بازتاب نور بر روی سطوح مورد نظر و عقب نشینی بافت نرم داخل دهان. همچنین در هنگام معاینه، از پنس، سوزن گیر و شان گیر و… ، اغلب برای نگه داری چیزی در داخل دهان استفاده می شود. پروب پریودنتال وسیله ای است که در دندانپزشکی مورد استفاده قرار می گیرد، معمولاً دارای انتهای بلند، نازک و کدر است. کورت ها با نوک تیز خود، اغلب جهت از بین بردن التهاب لثه بیمار مورد استفاده قرار می گیرد. برنیشر ها می توانند دارای یک یا دو سر باشند که در اندازه های مختلف به بازار ارائه می شوند و کاربرد اصلی آن ها صاف کردن و صیقل دادن کامپوزیت ها است. همچنین در برخی موارد برای حذف مواد پر کننده اضافی روی سطح دندان، زیبایی و اذیت نشدن بیمار مورد استفاده قرار می گیرد. خرید ابزار دندانپزشکی فالکن با بهترین کیفیت ساخته شده از استیل فرانسوی تحت لیسانس فالکن ایتالیا ، با خرید ابزار دندانپزشکی فالکن از گارانتی 5 ساله بدون قید و شرط بهره مند شوید. همچنین برای دریافت کاتالوگ میتوتنید با شماره پشتیبانی شرکت تماس گرفته تا کاتاگوگ ابزار دندانپزشکی فالکن از طریق واتاپ برای شما کاربر عزیز ارسال شود .

کلیه وسایل، مواد، معرفها، کالیبراتورها، وسایل جمعآوری، نگهداری نمونه، مواد و محلولهای کنترل آزمایشگاهی و دندانپزشکی جزء وسایل پزشکی محسوب میشود. از جمله مهمترین ابزار و وسایل هر کلینیک دندانپزشکی، کالای دندانپزشکی است که بایستی انتخاب و خرید آن با دقت انجام شود. از جمله کالای دندانپزشکی می توان به مواردی چون یونیت دندانپزشکی، تجهیزات استریل، تجهیزات اندو، تجهیزات تصویربرداری، تجهیزات جراحی، کمپرسور، ساکشن، اینسترومت و وسایر تجهیزات عمومی اشاره کرد. البته لازم به ذکر است که تعداد این کالاها و تجهیزات دندانپزشکی بسیار بیشتر و زیادتر است که در اینجا به صورت کلی مهمترین های آن را برای شما نام بردیم. دقت در انتخاب بهترین برند و داشتن کیفیت بالا در تجهیزات و کالای دندانپزشکی بسیار مهم است زیرا از این وسایل برای حوزه مهمی چون سلامت دهان و دندان بیماران استفاده می شود. به هر حال وجود و فعالیت فروشگاه های کالای دندانپزشکی در شهرهای بزرگ بسیار مهم است و اهمیت این موضوع بر هیچکس پوشیده نیست. شما عزیزان می توانید با استفاده از فیلتر “مرتب سازی” که در بالای لیست فروشگاه ها و مراکز قرار دارد، کالاهای دندانپزشکی را بر اساس میزان محبوبیت، تخفیف و …

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، خروج ارز یکی از مشکلات و دغدغههای اساسی در کشور محسوب میشود که شرکت های دانش بنیان تلاش به سزایی برای جلوگیری و کاهش این امر در زمینه های مختلف میکنند. لبه دیگر مصرف ارز برای خرید محصولات مورد نیاز کشور، گرانشدن خدمت و محصول برای مردم است. یک نمونه اصلی آن، واردات دستگاه و تجهیزات دندانپزشکی است که منجر به بالارفتن هزینههای این خدمات ضروری شده است. حالا نخبگان در یک شرکت دانشبنیان توانستهاند بخشی از این تجهیزات را بومی کنند و قدمهای مهمی برای جلوگیری از خروج ارز و کاهش هزینه خدمات دندانپزشکی بردارند. وی اظهار داشت: تا پیش از تولید دستگاه های ما، انواع نمونه های دستگاه های ساکشن موجود در بازار و مطب ها، وارداتی و خارجی بوده است. ولی شرکت ما با تکیه بر توانایی و علم جوانان توانسته برای ساختن این دستگاه به خودکفایی برسد و علاوه بر اشتغال زایی و خودکفایی در تولید این محصول از خروج ارز جلوگیری کند. این شرکت تنها تولید کننده دارای مجوز تولید ساکشن های مرکزی دندانپزشکی و پرتابل دندانپزشکی در ایران است و تاکنون توانسته 26 مدل دستگاه تولیدکند،که به لحاظ تکنولوژی و فنی در سطح بهترین های دنیا قرار دارد. از ویژگی های این محصول کیفیت بالا و خدمات پس از فروش این محصول است؛ علاوه بر این ، کنترل از راه دور،کنترل دما و دیگر قابلیت هایی در این دستگاه ها وجود دارد که در نمونه خارجی نیست. آرش جلالیان در رابطه با قیمت این محصول در مقایسه با نمونه خارجی افزود: این دستگاه نسبت به نمونه های وارداتی و خارجی نصف قیمت بوده و یک دهم آن مصرف برق دارد. ما هم اکنون ظرفیت تولید 50 دستگاه را در مجموعه داریم.

فروشگاه دنت آنلاین دارای انواع محصولات تخصصی در زمینه دندانپزشکی است. این فروشگاه که در طرح دشت میدان تیموری واقع شده است، دارای بخش فروش اینترنتی در سایت خود است. دنت آنلاین مرکز اختصاصی دندان پزشکان بوده و به کمک تجربه بالای دندان پزشکان ، محصولات بسیار خوبی برای فروش دارد. همچنین این سایت دارای اداره مشاوره تخصصی و یا راهنمایی انتخاب محصول برای دندان پزشکانی که در آغاز راه خود هستند و اطلاعات زیادی در مورد محصولات و کارکرد آن ها ندارند می دهد. تنوع محصولات در فروشگاه دنت آنلاین بسیار بالا بوده و شما می توانید به بررسی و مقایسه محصولات به طور تخصصی بپردازید. محصولات این فروشگاه دارای ضمانت اصالت و گارانتی هستند و همین مسئله باعث می شود که از خرید خود مطمئن باشید. علاوه براین امکان چک و تعویض محصول وجود دارد و همین مسئله باعث آسودگی خاطر بیشتر خریداران می شود. دندان پلاس دارای محصولات بسیار عالی در زمینه ترمیمی و زیبایی، پروتز، اندو، تجهیزات دندانپزشکی و …

اگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: تجهیزات دندانپزشکی شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود. ساختن دندان مصنوعی یا برای تسکین دردها و ورمهای دهانی آن هم با وسایل بسیار اولیه مبادرت به انجام امور دندانپزشکی میکردند. دکتر سیاح و برخی دیگر از دندانپزشکان آن زمان دانست. دندانپزشکی، که شاخهای از طب است، تنها کلاس طب تا سال ۱۲۹۷ خورشیدی در مدرسهٔ دارالفنون بود. در آبانماه آن سال، کلاس طب به مدرسهٔ طب تغییر کرد و درنتیجه این مدرسه دارای اتاق و رئیس جداگانهای گشت که محل آن در حیاط بزرگ دارالفنون قرار داشت. با گذشت زمان و با جدا شدن مدرسهٔ طب از دارالفنون، چند اتاق در حیاط وزارت معارف به آن اختصاص داده شد. تجهیزات دندانپزشکی یکبار مصرف به ایران مراجعت کرد و با افرادی نظیر دکتر میلچارسکی، دکتر اشتومپ و دکتر استپانیان آشنا شد. اکثر آنها پزشکان ویژهٔ دربار بودند. وقت دستور راهاندازی مدرسهٔ دندانسازی داده شد. این مدرسه در سال تحصیلی ۱۳۰۹-۱۳۱۰ خورشیدی وابسته به مدرسهٔ عالی طب و مدیریت آن به عهدهٔ دکتر میلچارسکی و بعد به دکتر سیاح واگذار شد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن