ایسیوی خودرو از طریق بخشهای الکترونیکی و سنسور های خاص به بخشهای مکانیکی فرمانهایی را ارسال میکند. بهعنوان مقال با استفاده از سنسور های اکسیژن و سنسور بنزین مقدار ترکیب مناسب اکسیژن و بنزین را انجام داده و وارد بخش سوپاپها میکند تا به سیلندر خودرو تزریق شود. هدرز قطعهای است که گازهای تولید شده در سیلندر (پس از احتراق) را از آن خارج میکند و عملکردش با ایر اینتیک متفاوت است. کاربرد بعدی آن نیز ایجاد هوای گرم برای بخاری خودرو میباشد . به طور کلی، افزایش چگالی هوای ورودی به معنی ورود اکسیژن بیش تر به درون موتور است و به دنبال آن سنسورهای مرتبط میزان اکسیژن بیش تری را تشخیص می دهند که در نتیجه، سوخت بیش تری برای احتراق تزریق می شود و در نهایت، قدرت بیش تری را به دست می دهد. که در نتیجه آن احتراق قوی تری شکل گرفته و قدرت موتور به اندازه چشمگیری افزایش می یابد. هدف سوپرشارژر نیز مانند توربو شارژر، درنهایت افزایش هوارسانی به موتور است؛ اما با مسیری متفاوت به این هدف میرسد.

این قطعه ECU یا همان واحد کنترل خودرو نامیده میشود بر اساس مدل و نوع خودرو و مقدار فنّاوری بهکاررفته در آن هر خودرو دارای یک ECU متفاوت است. بسیاری از رانندگانی که خودروی خود را اسپورت می کنند، سپر اولیه خودرو را با سپری کاملا متفاوت تعویض می کنند. این کار را اصطلاحاً ریمپ خودرو مینامند. هرچه ECU بهتر و صحیحتر کار کند خودرو سالمتر است. تمامی وسیلههای نقلیه برای اینکه بخشهای الکترونیکی با بخشهای مکانیکی بهخوبی کار کنند و عملکرد خودرو از قیل حرکت چرخها و موتور و سیلندرها و فرایند احتراق و پاش مقدار مناسب سوخت و تناسب ترکیب بنزین با آب در بهترین حالت ممکن باشد باید از یک قطعه کنترل الکترونیکی استفاده کنند. این قطعه جزیی از جلوبندی خودرو بوده و وظیفه آن مدیریت خودروی شما در حین عبور از دست اندازها و پیچ ها و چاله ها می باشد. هدرز قطعه ای فنی برای تیونینگ و تقویت موتور است که بخشی از سیستم اگروز خودرو محسوب می شود .

اما دورتر کردن محل مکش هوا باعث می شود پارامتر طول لوله در راستای افزایش افت فشار عمل کند، البته تأثیر افزاینده این پارامتر در مقابل کاهنده بودن دو پارامتر دیگر کم تر است و به طور کلی، به کارگیری این لوله ها باعث می شود افت فشار کم تری داشته باشیم. این شرکت به جز خودروهای سفارشی معمول، دو خودرو دنا پلاس توربو 200 اسبی و تارا دنده ای سفارشی را هم رونمایی کرد. مونده به سرحالی دو تا ماشین. همانطور که می دانیم در موتور های احتراق داخلی ، دود حاصل از احتراق در سیلندر ها باید خارج گردد تا سیکل احتراق مجددا با مکش هوای تازه به درون سیلندر ها تکرار شود. بنابراین کیفیت هوایی که وارد سیلندر میشود از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و از عوامل مهم در کیفیت احتراق درون سیلندر میباشد. آیا از شتاب خودروی خود در زمان استفاده از کولر خسته شده اید ؟ استفاده از کیت مکش هوا در تیونینگ پژو 206 ، راهحلی برای مکش هوای بیشتر از بیرون، برای عبور از فیلتر و ورود به سیستم سوخت در خودرو است. همانطور که در بالا بررسی کردیم، هدف سیستم ورودی هوای سرد از بین بردن حرارت است تا هوای سردتری در موتور خودرو شما جاری شود.

این فیلتر از مواد پنبه مانندی که خود هادی حرارت هستند، ساخته شده است. این آگهی در گروه ۲۰۶ RC Savaran Group منتشر شده است. و میتوان دمای موتور را در حالت های ترافیکی و شهری با کاهش دمای فن در حد پایینتری کنترل نمود .و در صورت درخواست مالک به میزان دلخواه کاتاف یا همان دورنهایی موتور را تغییر داد . 1. در مکان های مرتفع به دلیل این که میزان هوا و فشار هوا کمتر است، عملکرد موتور کاهش پیدا می کند. اگر بدون در نظر گرفتن کیفیت سوخت اقدام به افزایش زیاد اوانس جرقه برای حصول حداکثر قدرت گردد منجر به ناک (احتراق زود رس) و افزایش دمای احتراق خواهد شد. حتی در بعضی مواقع میتواند باعث افزایش مصرف سوخت و یا حتی ایجاد بخشهای نمایشی در خودروها شود. فیلتر هوای اسپرت تاثیر چندانی در افزایش مصرف سوخت نداشت. پیستون یک بخش اساسی از موتور احتراق داخلی است که در تبدیل سوخت مورد نیاز ماشین به انرژی برای پیشبرد خودرو بسیار فاکتور مهمی محسوب می شود. اما سوال اساسی اینجاست که چگونه باید این تغییرات انجام گیرد که بهبود مورد نظر حاصل شده و همینطور از ایجاد تغییرات در استاندارد های خودرو جلوگیری شود. در بسته بندی حرفه ای ارسال به سرتاسر کشور.