نکاتی که باید در خرید کتاب دست دوم به آن‌ها توجه کنیم؟

نکاتی که می بایست در خرید کتاب دست دوم به آن‌ها دقت کنیم؟ قبل از آنکه به سراغ راه‌حل ساده خرید و فرو

توسط HEKAYATFARDAYEEMAAA در 27 آبان 1401

نکاتی که می بایست در خرید کتاب دست دوم به آن‌ها دقت کنیم؟

قبل از آنکه به سراغ راه‌حل ساده خرید و فروش مکتوب دست دوم برویم، بد نمیباشد یک‌سری نکته پایانی را به جهت خرید کردن این کتاب‌ها اساسی شما در در میان بگذاریم:

  • زمانی که قصد خرید کتاب‌های دست دوم را دارید خوبتر هست صفحات آن را کلیدی دقت مرور و بررسی نمایید تا صفحه‌ای پاره یا کنده نشده باشد. همین واقعه برای کتاب‌های دیرین معمول است.
  • حتماً حواستان به شماره چاپ کتاب باشد؛ به‌خصوص در صورتی که می‌خواهید خرید کتاب دانشگاهی بخرید، شماره چاپ‌های خیلی قدیمی بلااستفاده خواهند بود.
  • گاهی برهان ارزانی برخی از کتاب‌های دست دوم همین می باشد که یک تک کتاب از یک تیم باقی‌مانده و شما بعد از خرید متوجه می‌شوید که جلد دوم یک گروه سه‌جلدی را در دستان خود دارید! همین نکته را فراموش نکنید.
  • درنهایت این‌که به‌جای این همگی بررسی، می‌توانید از یک مرکز مطمئن و اعتبار انواع کتاب‌های دست دوم را خریداری نمایید تا خیالتان بابت تندرست بودن مکتوب و موارد دیگر ریلکس باشد.

 

ریباکس اولین سامانه هوشمند خرید و فروش مکتوب دست دوم

خرید و فروش کتاب‌های دست دو راحت است، در صورتی که ریباکس را بشناسید! وب سایت ریباکس به‌عنوان بزرگ‌ترین مشتری آنلاین کتاب‌های دست دوم در ایران، کل کتاب‌هایی که خوانده‌اید و حالا در گوشه کتابخانه‌تان خاک می‌خورند را از شما خریداری می‌کند؛ آن‌هم اهمیت ارزش پیشنهادی عالی!

مجموعه ریباکس حیاتی حذف واسطه‌ها، آن گاه از خرید کردن کتاب‌های دست دوم شما، آن‌ها را در سایت خود به نشانی rebox.ir به فروش می‌رساند. احتمال دارد سایت‌های خرید و فروش کتاب‌ دست دو را دیده باشید؛ ولی چیزی که ریباکس را مختلف می‌کند گرفتن مجانی کتاب درب خانه از شما و تسویه در کمترین زمانه ممکن است. همین هم اکنون به تارنما ریباکس سر بزنید تا بهترین تجربه خرید کردن و فروش مکتوب دست دوم را داشته باشید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن