نسخه موبایل چت روم فارسی احساس چت

شاید مدت هاست که از دور یکی از چت روم فارسی را تماشا می کنید ، نظرات او را دوست دارید و هر بار که او می خندد ،

توسط HEKAYATFARDAYEEMAAA در 1 آذر 1399

شاید مدت هاست که از دور یکی از چت روم فارسی را تماشا می کنید ، نظرات او را دوست دارید و هر بار که او می خندد ، قلب شما از هیجان در سینه شما می زند یا یکی از همکاران توجه شما را به خود جلب می کند ، اما شما به جز یک سلام ساده چیزی نگفته اید. علاقه مند شدن به این شخص که به خوبی نمی دانید کار سختی است و باید مرحله به مرحله پیش بروید. همانطور که در زیر توضیح خواهیم داد ، ابتدا باید صحبت با او را شروع کنید تا کم کم او را بشناسید. بعد از اینکه تا حدودی آشنا شدید ، اکنون می توانید از نکاتی که در این مقاله آورده شده استفاده کنید و غیر مستقیم علاقه خود را به آن نشان دهید. برای انجام این کار باید صبور باشید. در بیشتر اوقات ، ابراز علاقه سریع و مستقیم (به ویژه در ابتدای رابطه) برای پسران کمی عجیب است و آنها سعی می کنند خود را کنار بگذارند.


مرحله №1 - هدف خود را پیدا کنید

اولین کاری که باید انجام دهید این است که با او صحبت کنید. حتی اگر از دور به نظرتان برسد که او تمام معیارهای مورد نظر شما را دارد ، تا وقتی با او صحبت نکرده و او را نشناسید ، نمی توانید مطمئن باشید. فضای لازم برای گفتگو را فراهم کنید - در این مرحله هدف این نیست که او را به خود علاقه مند کنید ، بلکه این است که بفهمید آیا واقعاً او را دوست دارید یا خیر.

بهترین راه برای اطمینان به علاقه خود شروع یک گفتگوی دوستانه در مورد علایق مشترک خود است ، یعنی انجام همان کاری که با هر شخص دیگری که به طور منظم ملاقات می کنید اما شناخت خوبی ندارید انجام می دهید. دادن. به عنوان مثال ، از همکلاسی خود تکالیف را بخواهید یا به یک موضوع جالب در کلاس اشاره کنید. اگر همکار هستید ، خیلی راحت و صادقانه از او در مورد پروژه ای که با موفقیت به اتمام رسانده و همه از آن آگاهی دارند تعریف می کنید ، از او در مورد کارهای معمول شرکت بپرسید یا ناهار بعدی را از او تعریف کنید.

همین روش را می توان در مورد پسری که از طریق دوستان دیگر ملاقات کرده اید اعمال کرد ، این کار برای شما آسان تر خواهد بود زیرا مجبورید علایق مشترک زیادی داشته باشید. یا می توانید در مورد اتفاقاتی که در یک دوره دوستانه در اطراف شما رخ می دهد مانند ترانه ای که در یک کافه پخش می شود یا آخرین کتابی که خواندید ، صحبت کنید.

اگر هیچ وقت با پسر مورد علاقه خود صحبت نکرده اید ، می توانید خود را معرفی کنید. قبل از قرار ملاقات ، حتماً مطلبی را برای گفتگو بیان کنید تا وقتی از این آشنایی هیجان انگیز خجالت می کشید ، حرفی برای گفتن داشته باشید. وقتی با این روش و با لبخندی دوستانه با دیگران صمیمی باشید ، مطمئن باشید که بیشتر مردم در معرفی خود دریغ نخواهند کرد. اما اگر پسری که به دنبالش هستید یک استثنا باشد و با بی ادبی و رفتار سرد و غیر دوستانه واکنش نشان دهد ، حداقل کمی بیشتر شخصیت او را می شناسید و می فهمید که ممکن است تأثیر اولیه خوبی روی او نداشته باشید.

مرحله 2 - هدف خود را پیدا کنید

به محض شروع صحبت با او ، می توانید این گفتگوی دوستانه را عادی کنید. به این ترتیب ، شما تبدیل به "دختری که با او صحبت می کنم" می شوید و از "دختر عجیب و غریب که یک بار با او صحبت کردم" بیرون می روید. برای اینکه از این گفتگوها اذیت نشوید و از فشار وارده برطرف نشوید ، در نظر داشته باشید که همه دوستی ها از یک طریق شروع می شود. شما در کنار یک نفر در کلاس می نشینید ، در مورد علایق مشترک خود مکالمه ای را شروع می کنید و این کار را خیلی سریع در همه کلاسهایی که با هم دارید انجام می دهید. این روند طبیعی دوستی با دو غریبه است که فقط به طور موقت یکدیگر را می شناسند ، آنها از طریق فعالیت های مشترک خود به هم متصل می شوند و بنابراین مرحله بعدی را به راحتی شروع می کنند.


مرحله 3: دریابید دختری در زندگی او وجود دارد یا خیر

هنگامی که شروع به گفتگو با یکدیگر کردید و فهمیدید که او ویژگی هایی دارد که مهمترین معیارهای شما را برآورده می کند ، وقت آن است که بفهمید دختری در زندگی او وجود دارد یا نه. البته این بسیار مهم است و به شما می گوید که آیا می توانید انتظارات خود را برآورده کنید یا خیر. اگر او چیزی را که از زندگی عاشقانه او فهمیده اید ذکر نکرد ، مستقیماً از او س askال کنید. اگر او در مورد کار جدیدی است که به تازگی انجام داده است ، از او بخواهید که جزئیات بیشتری را برای شما و خانواده ، دوستان ، یا نامزد و دختر محبوبش را برای شما بیان کند.

گام چهارم: ترتیب دادن یک قرار دونفره

وقتی مرحله ی گفتگوهای تصادفی را پشت سر گذاشتید و مدتی به طور مرتب با هم حرف زدید، زمانی را برای یک گفتگوی دونفره در نظر بگیرید. تا این موقع احتمالاً با توجه به محل آشناییتان و حرفهایی که به هم زدهاید، به علایق مشترک یکدیگر پی برده اید. بنابراین به راحتی می توانید رابطه تان را از محیط اداره، کلاس درس و دورهمی با دوستان مششترکتان جلوتر ببرید و ترتیب یک قرار دونفره را بدهید.

اگر شک دارید، فعالیتی را انتخاب کنید که درباره ی آن صحبت کرده اید و هر دو نفر آن را دوست دارید، سپس به او پیشنهاد بدهید که دو نفری آن را امتحان کنید. اگر موافقت کرد، شماره تلفنتان را به او بدهید و بگویید که هر موقع وقتش آزاد بود، با شما تماس بگیرد تا هماهنگ کنید.

گام پنجم: توصیه هایی برای ابراز علاقه ی دختر به پسر

خنده بهترین راه ابراز علاقههمگی ما میخواهیم شریک زندگیمان حس شوخ طبعی داشته باشد، اگر همیشه لبخند به لب نداشته باشیم، زندگی بیش از حد کسل کننده میشود. اگر بتوانید فرد مورد علاقه تان را به خنده بی اندازید، مطمئن باشید که اوضاع بر وفق مرادتان است و احتمالا کم کم توجهش به شما جلب می شود. از طرف دیگر شما هم باید به شوخی هایش بخندید، حتی اگر بامزه نباشند، در واقع اگر شوخی هایش بامزه نیست، حتماً باید بخندید. خنده تان باید چیزی بین یک خنده ی نخودی و یک قهقهه ی دیوانه وار باشد. شاد و آرام باشید و در عین حال مطمئن شوید که او متوجه شده چه شخصیت فوق العادهای دارید و چطور واقعاً از زندگی لذت می برید.


به بهترین دوستش بگویید

وقتی پای عشق و علاقه و قرار گذاشتن در میان باشد، همگی ما گاهی به بنبست برخورد میکنیم. گاهی اوقات کمی کمک گرفتن از دوستان همان کاری است که شما را به نتیجه می رساند. اگر می خواهید عشقتان را به پسر مورد علاقه تان اعتراف کنید، چرا این موضوع را با بهترین دوستش در میان نگذارید؟ خیلی راحت میتوانید از دوستش بپرسید که آیا دختری در زندگی پسر محبوبتان وجود دارد و این که او درباره ی شما دو نفر چه فکری میکند یا به نظر او شما شانسی برای جلب علاقه ی دوستش دارید یا خیر. البته اگر این گفت و گو ناراحتتان می کند، یا با دوست صمیمی او آشنایی زیادی ندارید، بهتر است از سایر راه هایی که به شما پیشنهاد شد استفاده کنید.


یک دورهمی دوستانه ترتیب دهید

اگر تولدتان است، که چه بهتر، اگر هم نیست، میتوانید دوستانتان را به یک دورهمی دوستانه دعوت کنید، مثلا با دوستانتان در یک رستوران، پارک یا فضاهای دیگر قرار بگذارید و او را هم به جمع خود دعوت کنید. به او بگویید که بدون دلیل میخواهید دور هم جمع شوید و از او هم دعوت کنید. این جمع شدن به هر دوی شما اجازه می دهد در فضایی خارج محل تحصیل یا کار همدیگر را بشناسید و علاوه بر آن ارتباط صمیمی تری با هم پیدا کنید.


هرگز درباره ی روابط قبلی خود حرف نزنید

واقعیت را بخواهید، برانگیختن حسادت دیگری کار ناموجهی است. تحریک کردن حسادت مرد مورد علاقه تان نتیجه ی عکس می دهد و اصلاً فکر خوبی نیست. اگر واقعاً او را دوست دارید و فکر می کنید می توانید آینده ای با او داشته باشید، به هیچ وجه درباره ی روابط عاشقانه ی قبلی خود حرفی به او نزنید. اگر می خواهید او به چشم عشق زندگی اش و شریک آینده ی زندگی اش به شما نگاه کند، باید مطمئن شود که شما هیچ تعهد عاطفیای به مرد دیگری ندارید. اما اگر دائماً درباره ی خواستگارها و روابط قبلی خود حرف بزنید، او به این نتیجه می رسد که فکرتان مشغول تر از آن است که بتواند روی شما حساب کند. سعی کنید گفتگوهایی دوستانه، بانشاط و سرشار از مثبت اندیشی داشته باشید.

به سرگرمی هایش علاقه مند شوید

انسان ها علاقه دارند بیشتر با افرادی در ارتباط باشند که حرف ها و فعالیت های مشترک بیشتری دارند. فرض کنیم پسر مورد علاقه تان خوره ی کتاب و عضو یک باشگاه کتابخوانی است یا عاشق فعالیت های ورزشی و تفریحی، او به هر فعالیتی که علاقه داشته باشد، اگر شما هم به فعالیت ها و سرگرمی های محبوبش علاقه نشان بدهید، بهانه ای پیدا میکنید تا با هم باشید و به او نشان بدهید که به نظرتان چه پسر باحال و جذابی است. البته در نظر داشته باشید که فعالیت هایی را انتخاب کنید که بین شما مشترک است، چون نقش بازی کردن به مدت طولانی هم برای شما خسته کنندست و هم فرد مقابل متوجه این مصنوعی بودن می شود.


به او انگیزه بدهید

دخترها، حامیان پرو پاقرص دوستانشان هستند و از رویاها، اهداف، آرزوها و دستاوردهای دوستانشان حمایت می کنند. البته پسرها هم هوای یکدیگر را دارند، اما آنها همه چیز را راحت تر میگیرند. اگر به نحوی عمل کنید که انگار از صمیم قلب به موفقیت های کارشان، در محل کار، باشگاه یا هر موقعیت دیگری، اهمیت می دهید، او شما را دختر الهام بخشی میبیند که دوست دارد دائماً کنارش باشد تا از او انگیزه بگیرد. او قدر حرف های محبت آمیزتان و نظر مثبتی را که درباره اش دارید، خواهد دانست. وقتی به او انگیزه بدهید و در کنارش باشید، او نیز به همین ترتیب با شما رفتار خواهد کرد. برای نتیجه گرفتن از این راهکار باید قدری صبور باشید، چون سریع جواب نمی دهد. پس آهسته و پیوسته پیش بروید.


از او تعریف کنید

البته باید مراقب باشید که تعریف هایتان مصنوعی و چاپلوسانه نباشد. تعریف هایتان باید معنی داشته باشد، نمی توانید همینطور بدون هیچ علتی بند را آب بدهید که او چقدر باهوش، بامزه، دوست داشتنی و جذاب است، هر چقدر هم دلتان بخواهد از این تعریف ها بکنید، نباید راز دلتان را اینطور برملا کنید. اگر این کار را بکنید، او فکر می کند که شما چه دختر عجیب و غریبی هستید و رویاهایتان ظرف یک ثانیه نقش بر آب میشود. البته همه ی ما دوست داریم که دیگران هر از گاه از ما تعریف کنند. با لحنی بیخیال و شوخ، آمیخته به رفتار شیرین دخترانه از او تعریف کنید؛ اگر هم فرستادن پیام را برای تعریف کردن از او انتخاب کرده اید، حتماً از شکلک های مناسب استفاده کنید .

اعتراف عشق به پسری که مدت ها از آشناییتان با او میگذرد، برخلاف ابراز علاقه به پسری که تازه با او آشنا شدهاید، بسیار سخت است و این بار مانع بزرگی را پیش رو دارید. این آشنای قدیمی به اکثر نشانه های غیرکلامی واکنش نشان نخواهد داد، چرا که خودش را در ناحیه ی دوستی قرار داده است و بسیاری از علامت هایتان را به عنوان سیگنال های کاملاً دوستانه توجیه خواهد کرد. بنابراین هرچند عاشق کردن او غیرممکن نیست، اما باید بیشتر تلاش کنید. فقط اول باید مطمئن شوید که دختر دیگری در زندگی اش وجود ندارد.


گام اول: دینامیک رابطه تان را تغییر بدهید

اولین کار تغییر دادن دینامیک رابطه تان است. آیا معمولاً روزها در کنار هم هستید و با دوستان دیگرتان بازی یا ورزش میکنید؟ او را به یک قرار دونفره دعوت کنید، مثلاً از او بخواهید که با هم یک رستوران جدید را امتحان کنید. اگر غالباً دوستانتان هم حضور دارند و اکثر اوقات گروهی بیرون میروید، به او پیشنهاد بدهید که این بار محض تنوع خودتان دو نفر با هم به سینما بروید.

نکته ی مهم این است که این قرار باید غیرمنتظره و به وضوح صمیمانه تر از فعالیت های معمولی باشد که با هم انجام می دهید تا به این ترتیب انرژی دوستی به انرژی عشق تبدیل شود.


گام سوم: از دوستان مشترکتان کمک بگیرید

اگر در یک جمع دوستی هستید، احتمالا دوستان مشترک زیادی دارید. از یکی از این دوستانی که اعتماد بیشتری به او دارید و صمیمی تر هستید کمک بگیرید و در مورد احساستان با او صحبت کنید. این گفت و گو به شما کمک می کند تا هم نسبت به علاقه ی فرد مقابل نسبت به خودتان اطلاعات بیشتری به دست بیاورید و هم در مورد راه هایی که بتوانید به طور غیر مستقیم تر، دوست داشتن خود را ابراز کنید، مشورت بگیرید.

حتی فکر کردن به این اعتراف عشق بی پرده ترسناک است، اما اگر مدت ها است یکدیگر را میشناسید، علامت های غیرکلامی و غیرمستقیم او را متوجه عشقتان نخواهد کرد. این نکته را ملکه ی ذهنتان کنید: این که متوجه شوید آیا امیدی برای ایجاد یک رابطه ی عاشقانه وجود دارد یا خیر، احتمالاً بهتر از این است که تا ابد درباره ی اگرها و ای کاش ها فکر کنید، به خصوص اگر او جایگاه مهمی در زندگیتان داشته باشد.

لحظه ای را که جو صمیمانه ای بین تان برقرار است، برای اعتراف عشق انتخاب کنید، مثلاً می توانید در قرار دونفره ای که در بالا راجع به آن توضیح دادیم، به او ابراز علاقه کنید. در این صورت هر دو نفر قدری حساستر خواهید بود و شروع گفتگو درباره ی عشق طبیعی تر به نظر خواهد رسید. مثلاً می توانید برای ابراز علاقه تان به او جملات بی خطر زیر را امتحان کنید:

“هر چقدر بیشتر می شناسمت، بیشتر بهت علاقه مند میشم.”

“تا حالا هیچ وقت جدی راجع به خودمون فکر کردی؟”

حواستان باشد، به خاطر رابطه ی آشنایی که داشتید، شاید حتی این جملات هم کمی سنگین به نظر برسد؛ به همین دلیل پیشنهاد ما این است که از قبل خودتان را برای شنیدن هر جوابی آماده کنید.


گام چهارم: واکنشش را بسنجید

اگر حتی نمی توانید او را راضی کنید که با شما یک قرار دو نفره و صمیمانه تر داشته باشد، چه برسد به این که لحظه ی عاشقانه ای را خلق کنید و احساستان را به او بگویید، بهتر است به همان دوستی اکتفا کنید. به احتمال زیاد علاقه تان دوطرفه نیست. بااین حال واکنش منفی می تواند علامت خجالتی یا عصبی بودن او برای تغییر دادن نوع رابطه هم باشد، پس ممکن است خودش نزدتان برگردد. در هر حال اجازه بدهید با خودش خلوت کند و تصمیم بگیرد و خودتان سرحال و باانرژی در این مدت به زندگیتان ادامه بدهید.


سخن پایانی

دوست داشتن و علاقه مندی به فرد دیگر کاملا طبیعی است و ممکن است برای هر کسی پیش بیاید. اما، همیشه به خاطر داشته باشید که افراد معیارهای متفاوتی دارند و ممکن است شما لزوما معیارهای لازم فرد مقابل را نداشته باشید. این مساله لزوما به معنای مشکل یا کمبود در شما نیست؛ همانطور که ممکن است کسی از شما خوشش بیاید ولی، شما تمایل زیادی به ارتباط صمیمی تر با او نداشته باشید. به همین دلیل، پیشنهاد می کنیم، از همان ابتدای راه به این نکته توجه داشته باشید که گاها با وجود علاقه ی شما، ممکن است فرد مقابل چنین علاقه ای به شما نشان ندهد.


نشان دادن و ابراز علاقه ی دختر به پسر کار دشواری نیست؛ اما چگونه؟

گاهی پیش می آید که شما از کسی که خیلی نمی شناسید، خوشتان بیاید. در این زمان، لازم است در قدم اول، گفت و گویی با او شروع کنید تا بهتر بشناسیدش. سپس این مکالمه و گفت و گوها را بیشتر کنید و به صورت یک عادت همیشگی در بیاورید. در قدم بعدی، ببینید که آیا او در رابطه ی جدی با کسی هست یا خیر. بعد از اینکه گفت و گوهایتان بیشتر شد و علایق مشترکتان را شناسایی کردید، از یکی از این علایق مشترک استفاده کنید و رابطه را به صورت دوستانه خارج از محیط کار/تحصیل و … هم ادامه دهید. در نهایت، نکاتی وجود دارد که شما می توانید برای نشان دادن علاقه ی خود از آن ها استفاده کنید:


1. لبخند زدن و حس طنز داشتن، از فاکتورهای جذابیت محسوب می-شوند.


2. از دوست صمیمی او کمک بگیرید و در مورد علاقه تان با او صحبت کنید.


3. او را به مهمانی خود دعوت کنید.


4. در مورد دوست پسر قبلی خود صحبت نکنید.


5. به سرگرمی های او علاقه نشان دهید.


6. توجه و حمایت خود را به او نشان دهید.


7. از او تعریف کنید.

گاهی شما به کسی علاقه دارید که مدت هاست او را می شناسید. در چنین مواردی، بهتر است در قدم اول، فضای رابطه را کمی تغییر دهید؛ مثلا اگر قبلا رابطه ی دوستانه داشتید، اینبار کمی چاشنی صمیمیت و علاقه هم به آن اضافه کنید. در قدم بعدی، در مورد علاقه یتان با او صحبت کنید؛ شاید به خاطر مدت آشنایی ای که داشتید، مواردی که در قسمت اول گفته شد، خیلی کمک کننده نباشد. قدم سوم این است که پاسخ هایی که از سمت او میگیرید توجه کنید، مثلا اگر در برنامه های صمیمی تری که ترتیب می دهید شرکت نمی کند یا خیلی تمایل نشان نمی دهد، شاید نشان دهنده ی این باشد .

چت روم ققنوس,چت روم باران,چت روم موبایل,چت روم میهن,چت روم گلشن,چت روم مشهد,چت روم دوستانه,چت روم شیراز

آخرین مطالب