مراحل خرید مستقیم کتاب خارجی از آمازون

کارشناسان معتقدند؛ ناشران باید نحوه ارائه کتاب خود را بررسی کنند و توصیه ها باید خرید کتاب خارجی استاندارد باش

توسط HEKAYATFARDAYEEMAAA در 28 آبان 1399
کارشناسان معتقدند؛ ناشران باید نحوه ارائه کتاب خود را بررسی کنند و توصیه ها باید خرید کتاب خارجی استاندارد باشد. در این راستا ، ناشران ، مانند کتابخانه ملی ، باید برخی از اطلاعات مربوط به عموم مردم را در ابتدای کتاب خود منتشر کنند. ناشران باید رویکرد جدیدی در ارائه کتاب های خود داشته باشند جلسه دوم چهارمین کنفرانس "بحران و خروج ؛ چالش های امروز کتاب برای کودکان و نوجوانان »با موضوع روش های مطالعه گروهی کودکان و راه های دسترسی آسان به کتاب درژانی. در ابتدای این نشست ، احمدرضا آذربایانی ، پژوهشگر حوزه کودک و نوجوان ، در سخنانی درباره موضوعاتی که در این جلسه بحث خواهد شد ، گفت: آنها به کتابهای غیر درسی توجه داشتند. وی ادامه داد: "یکی از آسیب های مسکن در تاج این است که روند آموزشی که در مدارس اتفاق افتاده آی آی کتاب تغییر کرده و او به خانه برگشته است. این خانه که قبلا محلی برای استراحت بود اکنون هم کلاس است و هم مکانی برای بازی و استراحت. وی با اشاره به تغییرات مداوم در دوره تاجگذاری ، گفت: از طرف دیگر خرید کتاب pdf، فضای مجازی که قبلاً سرگرمی کودکان بود ، اکنون به مکانی برای ارائه برنامه های درسی و عملکردهای آن تبدیل شده است. به طور کلی ، می توان گفت کرونا همه این موارد را تغییر داده است ، اما می تواند به عنوان فرصتی برای رشد و توسعه یادگیری مورد استفاده قرار گیرد.

[caption id="attachment_6720" align="aligncenter" width="439"]خرید مستقیم کتاب خارجی خرید مستقیم کتاب خارجی[/caption]

در ادامه این نشست مدیر انتشارات شهرتاش و نویسنده حوزه کودک با اشاره به وضعیت کتابخوانی قبل و بعد از کرونا گفت: من این دوره را برای معلمان ، خانواده ها و ناشران عصر طلایی می دانم. البته ، من معتقدم که نباید عجله کرد و سریع قضاوت کرد؛ زیرا ما در حال تسلیم شدن و کشف خود هستیم ، اما این فرصتی است که نباید به راحتی آن را از دست بدهیم. وی می افزاید: "از طرف دیگر ، باید بدانیم كه فرزندان ، معلمان ، پدران و مادران پس از سن تاجگذاری به گذشته برنمی گردند. همانطور که آنها متوجه مزایای زندگی جدید می شوند و حتی به گذشته بازمی گردند ، قطعاً ایران پیپر زندگی آنها در سطح بالاتری خواهد بود.

شارتاش با اشاره به نقش کتاب در دوران تاجگذاری برای کودکان و نوجوانان گفت: کتاب و خرید کتاب در این مدت تغییرات زیادی کرده است. مثلا؛ ما مدت طولانی است که وب سایتی برای خرید آنلاین کتاب داریم اما خرید کتاب صورت نگرفته است ، اما پس از شیوع بیماری عروق کرونر قلب ، خرید شروع شد و ما روزانه 10 بازدید کننده برای خرید کتاب از سایت داریم. وی گفت: "این نشان می دهد وقتی برنامه ریزی می کنیم و زمینه را برای آن آماده می کنیم ، می توانیم در زمان مناسب از مزایای آن استفاده کنیم." نکته این است که ما باید به دنبال فرصت ها بگردیم و وسایل را تغییر دهیم. همچنین به خانواده ها و فرزندان فرصت یادگیری روش های جدید را بدهید. شهرتاش ادامه داد: زمانی ناشران کودکان می خواستند ویترین مغازه ای برای نمایش کتاب های خود داشته باشند که بعداً این آرزو در باغ کتاب محقق شد. اما امروز خرید کتاب از آمازون در مرحله ای هستیم که وب سایت و فروشگاه آنلاین باغ کتاب راه اندازی شده و هر آنچه انتظار داریم اتفاق می افتد. وی همچنین درباره اهمیت نقش معلمان در روند آموزش فرزندان گفت: "طی سالهای تحقیق خود ، به تعریف جدیدی از معلمی برخوردم كه به آن معلم-پژوهشگر می گفت ، عنوان جالب توجهی بود و مورد استقبال معلمان قرار گرفت. زیرا وقتی معلمی را به عنوان محقق تعریف می کنیم ، او عنوان را می پذیرد؛ زیرا احساس می کند بال و توانایی بیشتری دارد و می تواند با مدیریت زمان و فناوری به اهداف آموزشی خود برسد. شرطاش ادامه داد: "در فلسفه آموزش دیویی ، اصطلاحی داریم به نام دوگانگی یا دوگانگی." در تحقیقات خود ، متوجه شده ام که جهان در حال حرکت به سمت وسط است و ما در حال دور شدن از خرید کتاب انگلیسی دو قطب افراط گرایی و انحراف هستیم. ما قبلاً مدرسه و خانه داشتیم ، كلاس و اتاق داشتیم و فعالیت های مدرسه به صورت گروهی بود ، اما در حال حاضر مشق شب باید به صورت جداگانه انجام شود ، همچنین معلم و والدین دو مفهوم جداگانه بودند ، اما حالا همه این تعاریف تغییر كرده اند. وی با اشاره به فروش میلیون ها کتاب داستانی از ناشران خارج از کشور و دلیل این امر ، گفت: در کشور ما یک کتاب فارسی داریم که از آن ادبیات فارسی آموزش می دهیم ، اما در خارج از کشور از کتاب های تاریخ برای آموزش استفاده می شود. شارتاش گفت که آمار فروش میلیون ها کتاب در خارج از کشور در دست خانواده نیست. این در اختیار سیستم آموزش و پرورش است ، وی اظهار داشت: در کشورهای پیشرفته ، سیستم آموزش و پرورش موظف است کتاب هایی را برای خانواده ها تهیه کند. مثلا؛ آنها کتابهایی در زمینه ادبیات انگلیسی برای دروس ادبیات ندارند. در عوض ، آنها معتقدند كه كتاب نویسنده یا شاعر ادبیات را آموزش می دهد و قرارداد منعقد می شود و كتاب توسط تعداد زیادی از ناشران خریداری می شود. وی در ادامه در مورد عواقب ناشران و خانواده ها گفت: این کتابها هر ساله دانلود کتاب به مدارس و کودکان داده می شود و تیراژ کتاب با سرعت زیادی رشد می کند. وقتی سیستم آموزشی این کار را می کند ، خانواده و دانش آموز به خواندن چنین کتاب هایی عادت می کنند و این نشان می دهد نویسنده ای وجود دارد که از مرز عبور می کند ، اما در ایران او ناشر نظم است.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن