تزریق چربی به واژن در اصفهان دکتر زهرا صابری بهترین متخصص زنان در اصفهان

تزریق چربی یکی از شایع ترین شیوه هایی میباشد که به وسیله جراحان پلاستیک انجام می شود و لیپوساکشن، نصیب با این

توسط HEKAYATFARDAYEEMAAA در 29 آبان 1401
تزریق چربی یکی از شایع ترین شیوه هایی میباشد که به وسیله جراحان پلاستیک انجام می شود و لیپوساکشن، نصیب با این فرآیند می باشد. جراحان پلاستیک آموزش های لازم در خصوص حفظ حین انجام لیپوساکشن و در دست گرفتن عوارض را فرا گرفته اند. انجام طرز درمانی تزریق چربی عوامل متمایز دارااست و ممکن می باشد شما به دلایل متفاوتی دست به انجام همین روش بزنید. دسته‌بندی نشده فبل از تزریق ، کلیه ی پرسش ها خویش را در آیتم دلایل تزریق از کارشناس بپرسید. عملکرد نمایید 7 تا 10 روز پس از انتقال چربی از انجام فعالیت و عمل های سنگین خودداری کرده و در منزل استراحت نمایید. شخص باید در روش خوابیدن خود هم اعتنا زیادی کند؛ خوابیدن بصورت طاق گشوده می تواند برای اشخاصی که تزریق انجام داده اند، دوچندان اثر گذار باشد. همانطور که گفته شد آنگاه از انتقال چربی می توانید از کیسه یخ استعمال کنید.

مراقبت های پس از تزریق چربی به صورت

چون نیاز به جراحی به جهت برداشتن چربی دارید، حتما به یک دکتر معالج ماهر و اصلی تجربه در همین راستا مراجعه نمایید حتی اگر همین جراحی برای شما هزینه بیشتری داشته باشد. علت تزریق چربی به واژن هستند که سبب ساز شده اند تزریق چربی به لابیا تبدیل به یک جراحی زیبایی پرطرفدار در بین خانم های ایرانی شود. همینطور پزشکان از همین طریق برای جوانسازی پوست واژن به کار گیری می کنند. این تغییرات ظاهر لابیاها را ناخوشایند می کند و سبب کاهش اعتماد به نفس خانم ها در رابطه جنسی می شود.
  • به این ادله می باشد که تزریق چربی نسبت به روش­های تزریقی دیگر حیاتی استعمال از پرکننده­های حاوی هیالورونیک اسید برتری دارد.
  • نکته‌ای که بایستی به آن اشاره کنیم این می باشد که طول زمان نقاهت در هر شخص متفاوت میباشد و نکته ها مربوطه نیز از سوی دکتر معالج در اختیار متقاضی قرار خواهد گرفت.
  • مطالعه مجلات متعدد در آیتم زنان به شما نشان می دهد که علائم پیری شکل غالبا اهمیت گود افتادن به پایین چشم‌ها، و تولید چین و چروک و خطوط روشن در لبه دسته ها و زیر گونه ها و اطراف دهن و لب ها، آغاز به بروز یافتن می‌کند.
  • پیوند چربی، اثر گذار و حداقل تعرضآمیز می باشد، اما زنانی که به دنبال افزایش حجم قابل ملاحظه در سینه های خویش هستند، بایستی علاوه بر تزریق نمودن چربی، پروتز سینه را هم مد حیث قرار دهند.
  • زاویه سازی فک و چانه، اهمیت به کارگیری از روش تزریق چربی حیاتی زمان ی ریکاوری (نقاهت) کوتاهی به مدت تقریباً یک هفته می باشد و پس از 6 ماه، شما کل نتیجه های معالجه را بازدید خواهید کرد.
پس از انتقال چربی های انتقال یافته به صورت دائم در محل نو خود باقی می مانند و به هیچ وجه از جای خود تکان نمی خورند. البته اضطراری به ذکر هست که در روز های ابتدایی درمان بهتر میباشد از وارد کردن فشار به نواحی زیر معالجه جدا دوری کنید. در حالتی که پزشک کارشناس پوست و زیبایی شما تشخیص دهد که در شکل اضافه کردن چربی به پوست ، اختلال کماکان در جای خود باقی می ماند یا این که بد خیس می شود ، می بایست برای تخلیه چربی تزریق شده مبادرت کرد. اما از آنجایی که همین فرایند سختی های اخبار صنوف و کسبه فراوان متعددی را به ملازم دارد ، اکثر اوقات پزشکان تمایل دارا‌هستند تا مشکلات و بد فرمی های به وجود آمده را اهمیت تزریق کردن چربی بیشتر برطرف و تصحیح کنند به جای این‌که چربی را تخلیه نماید. اما ناگفته نماند که برای تخلیه نمودن چربی هم باید به یک دکتر پوست مجرب ، متبحر و کارشناس در شهر محل زندگی خویش مراجعه نمایید. اساسی گذشت زمانه به ادله کمتر ایجاد کلاژن و الاستین در بدن، بافت های چربی به مرور از بین می مراحل و رخ و بقیه اندام های بدن به صورت استخوانی در می آیند.

آیا برای انجام جوانسازی یا این که کار زیبایی خویش شک دارید ؟

استفاده از اثاثیه آرایشی تا روزگار از بین رفتن کامل آثار اول کار (ورم و کبودی) خطرناک است. به جهت همین بهتر هست در سه هفته ابتدایی آن گاه از کار از هیچ‌گونه اسباب و اثاث آرایشی استفاده نکنید. تا یک ماه بعد از همین روزگار نیز بهتر می باشد از پیرایش ملایم و سبک به جهت صورتتان استعمال کنید؛ زیرا که ایجاد التهابات پوستی می‌تواند شما را تهیدست تکرار فعالیت تزریق چربی کند. تزریق چربی به صورت کلیدی هدف جوانسازی پوست مراحلی دارد که بایستی دارای اعتنا طی شوند تا به نتیجه دلخواه برسید. شناخت حیاتی پروسه گوناگون تزریق چربی قبل از انجام عمل، به شما امداد می نماید تا دید بازتری نسبت به روز عمل خویش داشته باشید.

آیا نتیجه های تزریق چربی همیشگی است؟

در تراز بعد دکتر معالج چربی برداشته شده را با دستگاه سانتریفوژ پردازش می شود تا بهترین سلول های چربی تعیین شده و استعمال شود. قرارگیری پروتز باطن بافت سینه، قسمت فوقانی و یا پشت عضله‌ها قفسه سینه در جراحی پروتز سینه به بهبود فرم و میزان سینه ها یاری می نماید و نتایج ماندگار و درخشانی را به همراه خواهد داشت. اما تزریق چربی، روشی میباشد جایگزین جراحی پروتز سینه که این روزها محبوبیت بخش اعظمی پیدا کرده می باشد و به سینه ها فرم و ظواهر طبیعی تری می دهد.

خارش بدن در بارداری، علل و راه و روش های درمان آن

به این علت میباشد که بسیاری از اشخاص ترجیح می دهند به جای تزریق ژل، از نحوه تزریق چربی استفاده کنند. دست ها یک عدد از با ترین نقاط بدن به حساب می آیند که تاثیر بسیاری بر بر روی زیبایی فرد دارند. امروزه جوانسازی پوست انگشتان دست و پشت دست اصلی به کارگیری از تکنیک تزریق چربی امکان پذیر بوده و اثر گذار واقع می گردد. انجام این مبادرت نیاز به در حیث داشتن ظرافت زیاد متعددی دارد. ممکن میباشد لب های فرد به طور ژنتیکی نازک، نامتقارن یا بد موقعیت باشند. اقدامات متعددی به جهت بهبود موقعیت لب ها و پررنگ سازی آن ها وجود دارند.

ماندگاری اثرات تزریق چربی به واژن

گاهی نیز اهمیت تزریق غیر بنیادین ممکن می باشد عدم تقارن در بخش های متفاوت رخ ایجاد شود. به احتمال خیلی ناچیز احتمال عفونت در محل تزریق چربی وجود دارد، در اختیار گرفتن همین خلل حساس استعمال از داروهای آنتی بیوتیک مناسب می باشد. یک عدد دیگر از دلایل همین هست که احتمال دیده شدن رنگ پریدگی و همینطور جای جراحت در نزدیکی محل های برش دیتا شده به جهت خروج چربی وجود داراست که همین موارد هم اساسی مراقبت های بعد از آن از تزریق و گذشت چند روز ناچیز ناچیز برطرف می شوند. در غایت صرفا از سلول های کامل، آسیب ندیده و تمیز چربی برای انتقال و تزریق چربی استعمال می شود.

تزریق چربی به بدن چطور انجام می‌شود؟

یکی از رسالت‌ها این انجمن قرار دادن داده ها علمی و درست در اختیار نیز پزشکان و نیز بیمارانی می باشد که نیاز به هر دسته جراحی پلاستیک، ترمیمی و زیبایی دارند. بعد از گذشت چهار ماه از تزریق، چربی های باقی مانده در باسن برای مدت دوران طولانی باقی خواهند ماند و دیگر نیازی به تزریق مجدد نخواهد بود. سفارش می شود آن‌گاه از تزریق چربی به باسن، مصرف سیگار و دخانیات کنار نهاده شود چرا که منجر بررسی رفتن مقدار چربی خواهد شد. جهت انجام تزریق چربی به باسن، تجربه و دانش جراح در انتخاب مقدار دقیق و مناسب چربی تزریقی زیاد دارای دارد تا از بروز مواردی نظیر تشکیل که می باشد در باسن هم پیشگیری به فعالیت آید. اکثری از خانم هایی که جراحی لیفت رخ را انجام می دهند، خواهان انجام تزریق چربی به دست ها هم هستند. چرا که دست ها از جمله نصیب هایی از تن هستند که سن فرد را نشان می دهند. هدف از این طرز بیش تر نمودن حجم صورت، لب ها، باسن، سینه ها و دستها می باشد. تزریق چربی می تواند فرو رفتگی رخ و برخی از اشکال اسکارهای فرو رفته را مالامال کرده و سبب ساز بهبود ظواهر آنان شود. ماندگاری نتیجه ها تزریق چربی در بیماران مختلف، متفاوت است، ولی اکثری از زنان و مردان می توانند از ظاهر تازه خود، برای چندین سال لذت ببرند. دارای ترین کاری که به جهت اهمیت تداوم تر نمودن نتیجه های روند تزریق می توانید انجام دهید، اجتناب از نوسانات شدید وزنی می باشد. ارتقاء یا کمتر وزن شدید سبب متورم شدن یا این که از میان رفتن سلول های چربی تزریق شده، نظیر سایر نواحی بدن می شود. نیز چنین در موقعیت استریل شده احتمال انتقال هیچ مدل بیماری و بروز عفونت وجود ندارد. انتقال چربی به لابیا ماژور یک مکمل همگانی به جهت فعالیت لابیاپلاستی است، روشی که در طی آن لابیا مینور به نقل از الو پزشک (لب‌های بافت نزدیک به دهانه واژن) را جوانسازی می‌کند. همینطور جراح اکثر وقت ها انتقال چربی لابیا بزرگ را حساس تزریق PRP برای تندرست جنسی و درمان غیر جراحی جوانسازی واژن ترکیب می کند.

پرسش و جواب ها درباره تزریق چربی

گاهی رعایت نکردن مراقبت‌های پیش از عمل منجر پیدایش دلایل پس از تزریق می‌شود. برای نمونه اگر از مصرف الکل و کشیدن سیگار غربت نکنید، دلایل و خطرات پس از تزریق اکثر و پروسه بهبودی کندتر می‌شود. تا دو هفته آن گاه از جراحی از داروهای رقیق کننده خون مثل آسپرین یا این که داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی (مانند ایبوپروفن یا ژلوفن) استعمال نکنید، مگر این که به امر دکتر معالج باشد. تزریق غالبا اهمیت شیوه بی‌حسی موضعی انجام میگیرد و گاهی نیز اهمیت بیهوشی عمومی، در صورتی که موقعیت اتاق جراحی برای شما استرس‌زا باشد از داروی های آرام بخش استفاده می‌شود.
آخرین مطالب