تبلیغات دیجیتال چگونه می تواند به شما سود برساند

امروزه ، تبلیغات دیجیتالی فراتر از تبلیغات بنر با هدفگذاری اساسی گسترش می یابد. اکنون می توان براساس پرسشنامه

توسط HEKAYATFARDAYEEMAAA در 11 خرداد 1399
امروزه ، تبلیغات دیجیتالی فراتر از تبلیغات بنر با هدفگذاری اساسی گسترش می یابد. اکنون می توان براساس پرسشنامه های مشخص ، قصد ، مرحله حضور در قیف فروش و الگوهای نامزدی ، چشم اندازهای لازم را به صفر رساند. از این بینشها می توان در سراسر صفحه نمایش ، بازاریابی موتور جستجوگر (SEM) و بهینه سازی موتور جستجو (SEO) ، رسانه های اجتماعی ، تبلیغات بومی ، پرداخت به ازای هر کلیک ، بازاریابی ، وابستگی ، بازاریابی تلفن همراه و موارد دیگر استفاده کرد. تبلیغات دیجیتالی دنیایی را ایجاد کرده است که در آن شما می توانید - و باید - برنامه ای جامع برای یافتن و تعامل با مشتری بعدی خود تهیه کنید ، سپس تا زمانی که آماده خرید نباشید ، با آنها در تماس باشید. در سال 2019 ، eMarketer پروژه هایی را تبلیغ می کند که تبلیغ کنندگان ایالات متحده 54.2 درصد بودجه تبلیغات خود را صرف تبلیغات دیجیتالی کنند و تا سال 2023 این رقم به 66.8 درصد برسد. این رقابت زیادی است ، بنابراین شما باید بدانید که چگونه هزینه های رسانه خود را حساب کنید. خبر خوب این است که به محض این که شیرجه را به یک رویکرد پیشرفته تر برای تبلیغات دیجیتالی برسانید ، مزایا از هزینه تغییر بالاتر می رود. افزایش ارتباط به افزایش تعامل ، هم از نظر جذب و هم برای پرورش منجر می شود تا زمانی که آنها آماده مشتری شوند. نگاه کردن دزدکی حرکت کردن: یکی از مطالعات موردی ما نشان می دهد که چگونه یک مشتری از کمپین های کانال های متقابل برای افزایش منجر به کلیک توسط 850٪ استفاده کرد. راهنما چیست؟ تبلیغات دیجیتال چیست؟ تبلیغات دیجیتالی در سراسر کانال ها ، از جمله ایمیل ، تبلیغات نمایشگر ، فروشگاه برنامه ، تبلیغات موبایل ، SEM و تبلیغات اجتماعی با هزینه محدود است. در مورد پیشرفت تبلیغات دیجیتال و چگونگی دستیابی به مخاطبان بزرگتر در زمان واقعی برای رانندگی فروش اطلاعات کسب کنید. استراتژی تبلیغاتی دیجیتال بیاموزید که چگونه پایه و اساس استراتژی تبلیغاتی دیجیتال خود را با فرآیند گام به گام ما ایجاد کنید تا اهداف و بخشهای شخصیتی را برای فعالیتهای خود ایجاد کنید. همچنین روش های متقابل کانال را برای کسب ، پرورش ، ایجاد وفاداری مشتری و برندسازی خواهید آموخت. انواع تبلیغات دیجیتال و طراحی آگهی تفاوت بین پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) ، نمایش و تبلیغات اجتماعی و همچنین مزایا و بهترین روشها را برای هر یک از آنها شکسته کنید. نحوه نوشتن نسخه مربوط به آگهی ، عناوین ، فرم های تولید سرب و فراخوانی به عمل (CTA) را بیاموزید. همچنین درباره محتوای تصاویر مربوطه ، از جمله فیلم های سینمایی ، ویدیو ، فلش ، آگهی ها ، پنجره های بازشو و تبلیغات تلفن همراه بیاموزید. صفحات فرود آگهی دیجیتال مهم نیست که چقدر زمان یا پولی را برای یک تبلیغات تبلیغاتی دیجیتال صرف کنید ، اگر صفحه فرود شما با مخاطبان شما طنین انداز نشود ، آنها را ترک می کنند. فرم ها ، تبلیغات و طراحی صفحه فرود را توسط سیستم عامل بهینه کنید و اهداف اصلی تولید رسانه های اجتماعی و اجتماعی را تنظیم کنید تا از یک تجربه یکپارچه و شخصی برای هر بازدید کننده اطمینان حاصل شود. هدف قرار دادن آگهی برای دستیابی به مشتریان مورد نظر خود روشهای مختلفی از جمله محتوای تبلیغات ، موقعیت جغرافیایی ، الگوهای رفتاری و خرید ، رفتارهای مخاطبان ، جمعیتی خاص و موارد دیگر را کشف کنید. قیمت گذاری تبلیغات دیجیتال درک کاملی از مدل های مختلف قیمت گذاری و خرید قیمت برای تبلیغات دیجیتال و اینکه این مدل ها برای استراتژی شخصی شما چه معنایی دارند ، ایجاد کنید. قیمت جلوی مناقصه دستی و اتوماتیک ، هزینه برای هر کلیک (CPC) ، هزینه هر هزار نفر (CPM) ، هزینه پویا برای هزاران نفر (dCPM) ، هزینه برای خرید (CPA) ، هزینه برای هر سرب (CPL) ، خرید دستی ، خرید برنامه نویسی و واقعی قیمت مناقصه فن آوری های تبلیغاتی دیجیتال پیچ و خم فن آوری تبلیغات می تواند پیچیده شود. این منبع با بررسی بازیکنان اصلی: سیستم عاملهای مدیریت داده (DMP) ، سیستم عاملهای طرف تقاضا (DSP) ، سیستم عاملهای جانبی عرضه (SSPS) و مبادلات تبلیغاتی ، تجزیه خواهد شد. تست و بهینه سازی تبلیغات با هفت مرحله ما شروع به تجزیه و تحلیل اثربخشی تبلیغات دیجیتالی خود و همچنین آزمایش کردن کنید ، سپس بهترین روش ها را برای آزمایش های A / B و چند متغیره برای صفحات فرود ، تبلیغات با هر کلیک ، نمایش و تبلیغات اجتماعی اعمال کنید. اندازه گیری آگهی ما معیارهای جلویی مانند برداشت ، دسترسی ، کلیک ، نرخ کلیک (CTR) ، نرخ نامزدی ، تبدیل ، CPL ، هزینه هر هزار کارآمد (eCPM) و همچنین معیارهای برگشتی مانند بازده سرمایه گذاری را پوشش خواهیم داد. (ROI) ، بازپرداخت هزینه تبلیغات (ROAS) ، انتساب اول و چند لمسی و ارزش مشتری در طول عمر (LCV). ما می توانیم بهترین روش ها را برای پیمایش ، راه اندازی و بهینه سازی تبلیغات دیجیتالی خود با پیام رسانی مؤثر به شما آموزش دهیم تا بتوانید در این فضای پرتحرک و پر تقاضا رهبر شوید. منبع : https://is.gd/QXGoMa
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن