بک لینک PBN چیست

سایت های بسیار زیادی برای کنترل میزان ارزش سایت وجود دارند، اما یکی از همه گیر ترین آنها سایت MOZ میباشد البته

توسط HEKAYATFARDAYEEMAAA در 29 دی 1399

سایت های بسیار زیادی برای کنترل میزان ارزش سایت وجود دارند، اما یکی از همه گیر ترین آنها سایت MOZ میباشد البته آمار این وب سایت رسمی نمیباشد ولی خیلی نزدیک به گوگل هست و با دو رتبه ای که به وب سایت ها میدهد میتوانید تجزیه و تحلیل مناسبی داشته باشید، این سایت برای هر سایتی یک دامین آتوریتی میدهد که میزان اعتبار دامنه سایت را مشخص میکند و یک پیج آتوریتی میدهد که میزان اعتبار هر صفحه از سایت را مشخص میکند. تاثیر بک لینک نوفالو، نسبت به فالو بسیار کمتر است ولی این حرف بدین منظور نیست که بک لینک نوفالو اهمیتی ندارد بلکه اهمیت آن در موتور های جستجو مانند گوگل همانند فیدبک مشترکان آن سایت است اما به طور مستقیم از سایتی که لینک شما در آن قرار گرفته است، تاثیری نخواهید گرفت. بک لینک فالو که با نام دوفالو نیز شناخته میشود، از نظر گوگل میتوانند در سایت مقصد تاثیر گذار باشند. لینکهایی با کیفیت بالا در سایتها با مقدار بالای ترافیک نه تنها کمک به سئو میکند، بلکه آنها میتوانند ترافیک هدفمندی را به وبسایت شما هدایت کنند. اما افراد جداگانهای هم که به منظور لینک شدن به همدیگه کار میکنن، درصورت وجود داشتن یه الگو برای لینک شدن مکرر به سایتها یا صفحات مشابه در بین گروههای مختلف از وبسایتها، میتونند به عنوان PBN در نظر گرفته بشن.

این میتواند منجر شود که فرد به خبرنامه یا قابلیتهای دیگر بخشهای مختلف وبسایت شما بپیوندد. بنابراین لینکهایی با کیفیت بالا از وبسایتهای مشهور اثرات زیادی را بر سئوی شما دارد، همچنین آنها کمک خواهند که منبعی از اطلاعات ارائه شوند و میتواند حتی نتیجه آن در لینک دادن به محتوای شما شود و بنابراین شما لینکهای طبیعی میدهید که گوگل دوست دارد. اما لازم می دانیم توضیحات بیشتری در این خصوص ارائه دهیم تا بیشتر با این متد آشنا شوید. بنابراین افرادی که سعی میکنند با تقلب لینک های زیادی را برای به دست آوردن بازدیدکنندگان بالا به دست آورند نوعی از سئوی سیاه و سفید است. می توانید به دنبال گزارشگرانی باشید که برای داستان های خود به دنبال مرجع هستند. قبل از هر کار عجولانهای باید یکسری فاکتورها را به خوبی بررسی کنید و فقط به دنبال ساخت بک لینک رایگان به هر قیمتی نباشید. اگر خودتان بخواهید به دنبال لینک هایی با کیفیت مشابه باشید و آنها را لیست کنید و لینک های اسپم را حذف کنید زمان بسیار زیادی را باید صرف نمایید. لینک سازی بخش مهمی از بسیاری از استراتژی های موتورهای جستجو است و مکانیزم آن بسیار دقیق است. در سایت ثبت نام کرده و در بخش امضا کلمه کلیدی را به وب سایت خودتان لینک کنید.

در نقطه مقابل گزینه "dofollow" قرار دارد که نقش اساسی در ایجاد رتبه و اعتبار برای سایت ایفا می کند. سایت ها علاقه مند به انتشار محتوا مرتبط می باشند. برای تصویر خود، حق انتشار تعریف کنید تا هر کس از این تصاویر استفاده کرد ناگزیر باشد به صفحه شما لینک دهد. پیشنهاد میکنیم برای درک بهتر این موضوع به مقاله خرید بک لینک مراجعه نمایید. سئوی کلاه سیاه یعنی ما از ترفند هایی برای فریب دادن ربات های گوگل استفاده کنیم تا رتبه بگیریم که البته در ادامه بیشتر راجب این موضوع صحبت میکنم. این موضوع تعداد بازدید کننده شما را از سایت لینک دهنده بالا خواهد برد هرچه تعداد کاربرانی که از بک لینک شما به سایت مراجعه می کنند بیشتر باشد. 2-4 ساعت طول می کشد تا وب هاست ها را پیدا کنید و سایت ها را برای توسعه آماده کنید. دایرکتوری هایی وجود دارد که شما برای دست یابی به سایت مناسب باید کمی در آن جستجو کنید.

کلمات کلیدی که در توضیح لینک آورده می شوند باید طبیعی باشند. در این مقاله اول خیلی ساده توضیح میدیم که بک لینک چیه و اصلا چه لزومی داره که از بک لینک استفاده کنیم, آیا واقعا استفاده کردن از بک لینک واجبه؟ لینک باید در متن توضیح منطقی داشته باشد نه اینکه صرفا در یک ستون اضافی کنار وب سایت قرار گرفته باشد. یکی از دلایل شکست بازاریابی های شبکه ای در سراسر دنیا عدم سرمایه گذاری روی بازگشت مشتریان بوده است. البته نا گفته نماند گوگل الگوریتم های زیادی برای اینکار داشت اما متاسفانه ضعیف تر از آن بودند که بتوانند مسائل ساده را تشخیص دهند زیرا باید هر روز میلیون ها صفحه را در همان سال ها برسی می کردند که خوشبختانه در حال حاضر این الگوریتم ها بسیار قوی تر شده اند و تا میلیارد ها صفحه رو در روز طبقه بندی می کنند. یادتان نرود که هزینه سئو و بک لینک های وب سایت شما، در حقیقت نوعی هزینه سرمایه گذاری بوده و باعث کسب درآمد شما در آینده می گردد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن