انگلستان رگولاتور به انتقاد یک مرورگر معامله بین اپل و گوگل را به عنوان “قابل توجه” مانع به رقابت موتور جستجو.

در جولای 1, انگلستان رقابت و بازارهای سازمان (CMA) منتشر شده یک گزارش جدید (.PDF) بررسی وضعیت فعلی تبلیغات دیجیتال در بازار است.

این CMA ادعا می کند که قوانین فعلی به اندازه کافی به درستی مدیریت و تنظیم بزرگ شرکت های فن آوری و سیستم عامل خود را مانند اپل و گوگل و یا Facebook و به ویژه در معاملات بین اشخاص مختلف می تواند تبدیل به موانع نوآوری و رقابت است.

در گزارش آژانس برجسته مقابله ساخته شده در سال 2019 بین گوگل و اپل که در آن سابق پرداخت حدود £1.2 میلیارد دلار ($1.5 میلیارد دلار) تبدیل به موتور جستجوی پیش فرض بر روی انواع دستگاه های تلفن همراه و سیستم های در بریتانیا به تنهایی.

همچنین نگاه کنید به: گوگل منتقل حفظ حریم خصوصی و حمایت از آن انگلستان کاربران را به خود ما نهاد — این تغییر تاثیر می گذارد که شما

با توجه به تنظیم آی فون و آی پد ساز دریافت سهم از این پرداخت.

“رقیب موتورهای جستجو به گوگل است که ما صحبت می کرد به برجسته این پیش فرض پرداخت به عنوان یکی از مهم ترین عوامل بازدارنده رقابت در بازار جستجو و” CMA می گوید.

دیگر موتورهای جستجو عبارتند از DuckDuckGo, مایکروسافت, بینگ و Verizon رسانه های یاهو.

حساب گوگل برای بیش از 90 درصد سهم جستجو تبلیغات بازار در انگلستان تخمین زده می شود ارزش £7.3 میلیارد دلار ($9.1 میلیارد دلار).

تنظیم کننده می گویند که گوگل موضع غالب در بازار موتور جستجو — به طور خاص بر روی اکثر دستگاه های تلفن همراه در انگلستان — ایجاد یک “مانع توسعه برای دیگر موتورهای جستجو است.”

این وضعیت می تواند به عنوان یک چالش به رقابت سالم بین شرکت های موتور جستجو به عنوان قادر به استفاده از یک استخر از کاربران در حال حاضر گوگل به طور پیش فرض کاربر می تواند به کاهش رشد پایه تاخیر نتیجه موتور جستجو بهبود و یا کاهش کسب درآمد توسط رقبای کوچکتر.

CNET: چرا حریم خصوصی شما را تهدید می شود توسط یک لایحه برای محافظت از کودکان

علاوه بر این آژانس به نقل از یک “حلقه بازخورد مثبت” بین گوگل و موقعیت به عنوان غالب موتور جستجو ارائه دهنده و دسترسی به طور پیش فرض موقعیت که بیشتر تقویت این شرکت نفوذ در سراسر این بخش است.

“با توجه به تاثیر preinstallations و پیش فرض بر روی دستگاه های تلفن همراه و اپل سهم بازار قابل توجهی از آن است که دیدگاه ما این است که اپل موجود ترتیبات با گوگل ایجاد مانع قابل توجهی برای ورود و گسترش برای رقبا موثر بر رقابت بین موتورهای جستجو در تلفن همراه” را CMA می گوید.

از CMA به این نتیجه رسیدند که وجود دارد این است که یک “قوی تر” مورد برای تحمیل مقررات است که تشویق رقابت در بزرگتر oem ها و فروشندگان به جای اشخاص کوچکتر.

TechRepublic: آماده: چرا شما نیاز به یک incident response سیاست

انگلستان نظارتی بدن نیز می گوید که گوگل به عنوان به خوبی به عنوان Facebook, دارای یک مزیت رقابتی وقتی که می آید به اطلاعات کاربر. هر دو شرکت با تکیه بر تبلیغات به تولید قابل توجهی جریان درآمد — در سابق مورد گوگل دسترسی به گسترده استخرهای کاربر داده های تولید شده توسط خدمات متعدد و در دومی Facebook دارای جمعیتی و اجتماعی از مزیت — هنگامی که ارائه تبلیغات هدفمند کمپین بازاریابی فرصت ها.

“هر دو دسترسی به گسترده تر مجموعه از رقبای خود به” CMA می گوید. “ناتوانی کوچکتر سیستم عامل و ناشران برای دسترسی به داده های کاربر ایجاد مانع قابل توجهی برای ورود.”

به روز رسانی 12.25 pm BST: گوگل گفته ZDNet که این شرکت مشغول به کار مشترک با CMA در سال گذشته با پاسخ دادن به صدها نفر از پرسش ها و ارائه ده ها تن از مقالات.

“تبلیغات دیجیتال کمک می کند تا کسب و کار پیدا کردن مشتریان و پشتیبانی از وب سایت های که مردم می دانید و عشق” اظهار نظر Ronan, Harris, VP, Google UK & Ireland. “تبلیغ امروز را انتخاب کنید از طیف گسترده ای از سیستم عامل که در رقابت با یکدیگر برای ارائه موثر ترین و نوآورانه از فرمت های آگهی و محصولات است. ما از قوانین و مقررات است که منافع مردم و کسب و کار و جامعه و ما همچنان به همکاری سازنده با مقامات نظارتی و دولت در این مناطق مهم به طوری که هر کس می تواند بسیاری از وب است.”

ZDNet رسیده به اپل و به روز رسانی خواهد شد زمانی که ما گوش به عقب.

قبلی و مرتبط با پوشش


یک نکته? در تماس ایمن از طریق واتساپ | سیگنال در +447713 025 499 یا بیش در Keybase: charlie0


tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im