آتلانتا مبتنی بر حفظ حریم خصوصی پلت فرم مدیریت حریم خصوصی زنبور منتشر کرده است یک سرویس جدید است که می تواند حذف اطلاعات کاربران را یکهو از هزار نفر از پایگاه داده در سراسر اینترنت.

خدمات مالش مصرف کنندگان اطلاعات شخصی از شرکت های پایگاه داده بنابراین آن را نمی توان به فروش می رسد و یا هک. با محدود کردن تعدادی از مکان های که در آن اطلاعات شخصی شما ذخیره شده است افراد خود را کاهش می دهد قرار گرفتن در معرض نقض داده.

عظیم 4.1 میلیارد سوابق شخصی قرار گرفتند در شش ماه اول سال 2019 — طولانی قبل از آسیب پذیری های از COVID-19 مجبور همه ما به کار از خانه. اما متاسفانه حتی با نقض مانند این به نظر می رسد مانند ما ممکن است گرفتن یک کشور لایحه حفظ حریم خصوصی در هر زمان به زودی.

“ایالات متحده یکی از معدود کشورهای توسعه یافته در جهان بدون اطلاعات آژانس حفاظت از. عملی نتیجه این است که ما مصرف کنندگان تجربه بالاترین سطح از یک نقض داده ها مالی و تقلب و سرقت هویت در جهان” گفت: Caitriona فیتزجرالد, سیاست, مدیر و افسر ارشد فناوری و مری سنگ راس دیپلم, مدیر, از, الکترونیکی, حریم خصوصی اطلاعات مرکز.

اما شرکت داده شیوه های حفظ حریم خصوصی اغلب فاقد و کهنه. زمان متوسط برای شرکت ها برای شناسایی یک رخنه در سال 2019 شد 206 روز و با توجه به IBM مطالعه است.

یکی از راه های موثر برای محافظت از خودمان حاضر است به کاهش تعداد شرکت هایی که فروشگاه و فروش ما داده است. اما این است که زمان یا صبر را صدها حذف داده ها درخواست ؟ در حال حاضر ممکن است پاسخ.

حریم خصوصی زنبور عسل است که در حال حاضر یک وب سایت به نگه داشتن آن ساده و در دسترس را به مخاطبان گسترده ای. مدیریت حریم خصوصی راه حل به طور خودکار تسلیم حذف درخواست از طرف شما, شما صرفه جویی در وقت و بدون هیچ زحمتی از زیر با این شرکت برای اطمینان از انطباق.

حذف و انتخاب کردن درخواست ها تمام خودکار وجود دارد بدون نیاز به درگیر اغلب اگر کاربران نمی خواهند.

این تیم ساخته شده است یک پایگاه داده از شرکت های که مطابق با سرعت در حال تحول قانون حفظ حریم خصوصی و ایجاد یک نیمه خودکار سیستم برای کار بر روی حذف اطلاعات کاربران شرکت توسط شرکت.

این شرکت بودجه خود با خارج و سرمایه است. خدمات و هزینه های $9 ماه یا 86 دلار در هر سال را پوشش می دهد که تمام opt-outs و حذف درخواست همه پیگیری و ادامه داد: پوشش شرکت های جدید به پایگاه داده اضافه شده.

حریم خصوصی زنبور عسل نیاز به یک سطح معینی از اطلاعات شخصی به اشتراک گذاشته شود. آن را می گوید که آن را تنها می پرسد برای اطلاعات است که شرکت ها نیاز به این درخواست ،

آن را محدود قدرت از وکیل به عمل کاربران نمایندگی و تایید می کند که هرگز آن را به فروش می رساند و یا سهام داده های کاربر.

فعلی قوانین حفظ حریم خصوصی در ایالات متحده را در برخواهد داشت یک مسئله بزرگ برای مصرف کنندگان است. در حال حاضر تعهد در فرد دست به شرکت را مجبور به پیروی و حذف اطلاعات شخصی خود را برای جلوگیری از آن را از بالا بفروشید و یا حتی بدتر به سرقت رفته است.

کتابچه راهنمای فرآیند خواستار است و یک شاهکار برای یک فرد به مبارزه با این غول تکنولوژی به تنهایی.

به ماندن امن و مصرف کنندگان باید فعال شود و با استفاده از ابزارهای موجود به منظور کاهش سرقت اطلاعات و وادار کردن شرکت ها برای پاک کردن اطلاعات.

حریم خصوصی زنبور عسل به نظر می رسد مانند یک قیمت کوچک به پرداخت برای جلوگیری از گسترده سردرد در آینده زمانی که بعد از نقض داده ها به ناچار رخ می دهد.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de