mc-00051

Netflix در اواخر سال 2019 امن و اجاره در پاریس, تئاتر, تاریخی یک صفحه نمایش سینما در شهر نیویورک که توقیف قبل از آن که در سال.

Netflix/ماریون Curtis

فیلم تئاتر شد خانه دوم من در دبیرستان بود. با تشکر از عجیب و غریب مجموعه ای از شرایط خانواده من صرف من ارشد سال توفنده بر روی نیمکتها futons و مهمان تخت یک و نیم دوجین دوستان است. پس من یک اتاق از خود من دیگر من اغلب در بر داشت به تنهایی در matinees بعد از (یا در) مدرسه. من رفتم به ده ها و ده ها تن از فیلم های این دوره از هفت یا هشت ماه است.

مطمئن شوید که این viewings شد گاهی اوقات بی دست و پا زمانی که یک میانسال دهان استراحت نشسته به طور مستقیم در پشت من در غیر این صورت خالی تئاتر پنج دقیقه به Black Swan. اما من هنوز هم احساس می کنم یک نوستالژی برای آن زمان-برای سرد, creaky صندلی و dimly روشن گمنامی از سینما.

در حال حاضر به لطف توده بسته شدن و بالا رفتن سرسام آور بدهی برای تئاتر franchises در طول COVID-19آینده از کسب و کار است که ارائه شده تا به راحتی به عنوان یک نوجوان در خطر است. در زمان نامشخص یک چیز به نظر می رسد به طور فزاینده ای روشن: تئاتر صنعت باید تغییر برای زنده ماندن. در اینجا چگونه سینما نگاه ممکن است در آینده است.

ادامه فعال مستقل تئاتر صحنه

مستقل تئاتر اغلب جعل عمیقا شخصی و ارتباط با مشتریان خود و در حالی که آنها تلاش کرده ام در طول همه گیر خود را به مشتری وفادار پایگاه ممکن است کلیدی برای بقای خود به عنوان بزرگتر تئاتر بریزید و یا پیدا کردن جدید مدل های کسب و کار.

من به صحبت کرد لسلی Aberson رئیس جمهور Apex سرگرمی اجرا می شود که دو مستقل تئاتر در لوئیزویل ، Apex تئاتر باز در 30 درصد ظرفیت غربالگری فیلم های کلاسیک مانند پارک ژوراسیک و Goonies به موفقیت قابل توجهی دارد.

“اعتقاد من بر این اساس اولیه مشارکت مردم هنگامی که [Christopher Nolan جدید فیلم پرفروش] شعار باز” Aberson گفت: “ما در حال رفتن به دیدن یک تجدید حیات کسب و کار.”

Aberson را باور نمی کند همه گیر خواهد شد و منجر به تغییرات دراز مدت به کسب و کار. او قصد دارد به Apex تئاتر عامل در ظرفیت کامل با فصل تعطیلات و یا اوایل سال 2021 و هنگامی که ما صحبت کرد او به نظر می رسید به طور کامل اعتماد به نفس در آینده فیلم به عنوان یک محصول.

“من نگران هستم در مورد صنعت” او گفت:. “آنها در حال رفتن به انتشار شعار در PPV برای خدا.”

البته چنین پیش بینی بستگی به سرعت در حال تغییر واقعیت از هر دو گسترش این رمان coronavirus و برداشت از تئاتر. آن باقی مانده است دیده شود که آیا “کسب و کار به طور معمول” قابل دسترسی است در آینده نزدیک به عنوان Aberson معتقد است و یا اگر بیشتر راه حل های خلاق — مانند تجدید سازمان صندلی تئاتر و یا نیاز به حرارت چک برای مشتریان — لازم خواهد بود به منظور جلب جمعیت به tentpole طرفداران مانند شعار مولان و جیمز باند بعد از این سال.

اشتراک سنتی cineplexes

مطمئن شوید که شرکت هایی مانند AMC متنفر فوق العاده ارزان مبتنی بر اشتراک برنامه Moviepassاما مدل اشتراک به طور فزاینده ای محبوب و زمان آزمایش روش حصول اطمینان از درآمد — برخی از سالن های تئاتر در انگلستان شده اند با استفاده از این خدمات برای بیش از یک دهه است. در سال گذشته AMC برقرار 20 دلار آبونمان خدمات است که اجازه می دهد تا کاربران برای دیدن سه فیلم در هر هفته و به عنوان AMC تئاتر-همراه با رقبای مانند CineMark و ریگال — begin برای بازگشایی, شما می توانید انتظار برای دیدن بیشتر سرمایه گذاری در این سرویس و دیگران آن را دوست دارم. شاید که 10 دلار در هر ماه نخواهد خرید شما دسترسی به هزاران نفر از عناوین آن را به عنوان در خدمات دیگر, اما آن را می تواند به شما دسترسی به یک صفحه نمایش عظیم برای تماشای جدیدترین زیباترین فیلم ها در هر ماه.

HBO Max

تلویزیون, فیلم و اشتراک خدمات را با موفقیت بر روی دستگاه های شخصی. می تواند سینما همان استراتژی ؟

سارا تو/CNET

بیشتر drive-ins

من عادت بیشتر-از-بازديد بارگیری در این هفته به سینما قطع شد برای اولین بار در سال 2016 زمانی که من اولین فرزند ما و من رفت و یک سال بدون رفتن به تئاتر است. اما هنگامی که ما فرزند دوم ما تصمیم گرفت تا مشکل را حل کند. ما شروع به نگاه برای رانندگی در تئاتر که بچه های ما می تواند چرت زدن در ماشین, صندلی, بعد از خواب, و ما می تواند تماشای پلنگ سیاه. ما خوش شانس در یک نسبتا منطقه روستایی در میانه امریکا برای مدرسه گراد بنابراین ما به سرعت پیدا کردن یک درایو در 10 دقیقه از ما کوچک آپارتمان.

رانندگی در تئاتر که رونق در دههی 50 و اوایل دهه 60 در حال حاضر پیدا کردن یک دوم (یا سوم) زندگی در میان همه گیر به لطف ساخته شده در اجتماعی فاصله و — به این دلیل بسیاری از آنها هنوز هم جان سالم به در برد قبل از COVID-19 — نوستالژی. مدل برای رانندگی در تئاتر متفاوت از سنتی cineplexes: معمولا آنها عمل تنها در طول تعطیلات آخر هفته در ماه های گرم و پس از تاریک. این بدان معناست که دو ویژگی هنجار هستند و معمولا تنها محبوب ترین فیلم پیدا کردن یک خانه در پروژکتور.

Drive-ins نمی خواهد به طور کامل جایگزین همتایان سنتی تر هستند را فصلی, محدود, سانس اکران و وابستگی گسترده فضاهای باز. (آنها احتمالا نمی خواهد کار به خوبی در شهرستانها بزرگ است.) اما آنها به احتمال زیاد خواهد شد اطمینان حاصل شود ادامه یک شکل از تئاتر رفتن برای آینده قابل پیش بینی.

فن آوری های غول پیکر-تصاحب

دقیقا چگونه این نگاه باقی مانده است دیده شود ولی با تکنولوژی و جریان غول مانند اپل و آمازون و Netflix را هم در نظر گرفته خرید تئاتر و یا در حال حاضر متعهد به انجام این کار. در حالی که عمده شرکت های بزرگ تصاحب احتمالا یک شوت از سیلیکون ولی است که سرمایه به خرید floundering تئاتر franchises و ترکیب آنها به موجود خود را منسجم مدل های کسب و کار — و انجام این کار به طور چشمگیری می تواند تغییر جهت سینما چشم انداز است.

چگونه خواهد که نگاه می کنید ؟ شاید اعضای نخست را منحصر به فرد ارائه می دهد و تخفیف در آمازون تئاتر فقط در غذاهای کل. یا شاید حق بیمه اشتراک در Netflix را کسب مشترکین “رایگان” بازدیدکننده داشته است به Netflix تئاتر که در آن الگوریتم مجموعه, فیلم و سانس اکران با توجه به منطقه است. یا شاید دیزنی شامل بزرگ کالا در مغازه ها در تئاتر, فروش مولان عروسک به کودکان به عنوان آنها در خط صبر کنید برای بلیط.

mulan-2020-live-action-5

Tentpole طرفداران مانند دیزنی مولان و آخرین فیلم جیمز باند خود را از دست بدهد شرکت های تولید صدها میلیون دلار اگر آنها چشم پوشی تئاتر اجرا می شود.


دیزنی

برای دوستداران فیلم این چشم انداز از آینده تاریک و دلگیر به نظر می رسد ممکن است اما به عنوان بن فریتز استدلال می کند در تصویر بزرگ — او در کتاب کاوش در آینده فیلم — این آینده است که به درستی درک می کند شرکت های رسانه ای’ اولویت: “دیزنی ممکن است تولید شکستن رکورد سود حاصل از آن Marvel, Pixar, و ستارگان سینما و زندگی remakes از انیمیشن کلاسیک اما در نهایت آن movie studio وجود داشته و برای راه اندازی و حفظ franchises که فروش اسباب بازی و تی شرت و جلب گردشگران به پارک.”

تصویر آینده

در حالی که جهان — و بسیاری از بازارها از جمله صنعت فیلم — باقی می ماند غیر قابل پیش بینی در سال 2020 دوستداران تئاتر و صاحبان کسب و کار در تمام سطوح خواهد بود دست و پنجه نرم کردن با چالش های یک پست قرنطینه جهان است. در تمام احتمال, ما نمی دیدن یک پاسخ به مشکلات مطرح شده به سینما توسط COVID-19, اما ما ممکن است به خوبی ببینید reshuffling موجود در اکوسیستم است که در آن درایو-ins مستقل تئاتر و تالار-تجاری cineplexes همه است.

اما به عنوان مستقل تئاتر جمهور Alberson به من گفت که در مورد آینده: “من احساس [که بدون در نظر گرفتن تغییرات دیگر] ما همه کار با هم بیشتر.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.nettny.im