ibm-releases-toolkit-aimed-at-keeping-da-5eda676c2d370c3c3104b584-1-jun-08-2020-18-03-22-poster.jpg

این واقعا لازم است ؟

در اینجا چگونه آن را قرار است به کار می کنند.

هنگامی که شما یک شرکت بزرگ می گویند یک به ارزش 100 میلیارد دلار یا بیشتر باقی می ماند بالا نزاع است.

شما مطرح به عنوان یکی از عوامل بزرگ برای جامعه است. شما حتی ممکن است انتخاب کنید برای خروج از ارائه تکنولوژی شناسایی چهره.

یکی از چیزهایی که شما باید واقعا انجام دهید این است که شرکت های ساختگی است که بسیار کوچکتر از شما هستند.

من لمس مزاحمت بنابراین به یاد بگیرند که آی بی ام-برای این است که شرکت ما بنفش chaise-سالن-امروز فکر آن را یک خاردار شوخی در مورد نسبتا کوچک ابر داده انبار شرکت به نام Yellowbrick.

بدتر IBM ساخته شده شوخی در LinkedIn و توییتر از کسل کننده monied و از دست داد.

این, لینک, آگهی, از یک نوع برای آی بی ام Netezza که برای تلفن های موبایل مانند یک جدید faux-ایتالیایی منجمد شیرینی است و در واقع یک انبار داده لوازم خانگی و تجزیه و تحلیل ارائه شده است.

آگهی بخوانید: “آجر زرد جاده ها برای fairy tales. Netezza. وجود دارد هیچ جایی مانند خانه است.”

برای آن بخش Yellowbrick کردم همه توییتر-بهینه سازی و یا به جای LinkedIn-کبود و ضربه به عقب با: “شیر و ببر و, دایناسورها, oh my! دریافت درست #آنالیز #نوآوری #hybridcloud با Yellowbrick داده است.”

لطفا, من نمی خواهم به وزن های مختلف شایستگی از این دو بدون شک هیبت الهام بخش محصولات. من نمی خواهم بگویم که هیچ کدام از این شرکت ها است که خیلی خوب versed در واقعا برش رسانه های اجتماعی طنز. آی بی ام به شدت چپ دست از تلاش در شوخ طبعی است که تنها حاشیه بدتر از Yellowbrick زور زدن برای مناسب جادوگر شهر از استعاره.

هنوز روانشناسی مجذوب من.

رهبران تجاری نمی خم شدن به بسیار به اذعان رقبا را upstarty و راه اندازی-y است.

برای همه جوک که برگر کینگ را در نام تجاری رهبر مک دونالد هزینه های قرمز و زرد هرگز پاسخ می دهد. حتی archly. قطعا آن را شروع نمی تمسخر برگر کینگ — تا حدودی به دلیل آن را می داند برگر کینگ به مراتب بهتر است در هنر.

این است که آی بی ام بیرون رفتن از راه خود را به مسخره Yellowbrick راه اندازی است که حتی رسیده اسب شاخدار ، آن را می دهد Yellowbrick اعتبار — آن ممکن است یا ممکن است سزاوار نیست. این در واقع نشان می دهد یک دختر شش ساله شرکت است که هنوز به ارزش 1 میلیارد دلار است به نحوی تحریک بیم و هراس در آی بی ام را کاملا-coiffed صفوف.

من می دانم که آن را در حال حاضر محبوب برای قدرتمند به مسخره کسانی که از slighter وضعیت. در نهایت این واقعا کمک خود را با نام تجاری.