GX است که قطعا جذاب تر از کوچکتر Encore.

استیون سارکوم/Roadshow

تقاطع اختصاص 90 درصد از بیوک ما فروش در سال گذشته و با آمار مانند است که آن را حس می کند که بیوک به زودی توقف فروش خودروی سواری در دسترس نباشد. اما قبل از آن اتفاق می افتد بیوک نیاز به تقویت آن SUV صف. که در آن Encore GX می آید.

مانند

  • بزرگ سرگرمی تکنولوژی استاندارد است
  • کافی مسافر فضا
  • موتور قدرتمند و خوبی تنظیم تعلیق

نمی خواهم

  • مواد داخلی نیست بزرگ
  • خشن موتور لرزش در بیکار
  • گران تر از بزرگتر کارآمد تر از رقبا

این صدا ممکن است مانند فقط یک اصلاح سطح subcompact Encore متقاطع اما GX است که در واقع کاملا جدید خودرو سواری بر روی یک پلت فرم مشترک با Chevrolet Trailblazer – برای بهتر یا بدتر. این فشار در بین کنون چندان کمی کوچکتر Encore و تا کنون چندان کمی بزرگتر تصور دومی که از آن خواهد شد توسط یک جایگزین به شدت مدل دهید جانشین در اوایل 2021.

GX است که قطعا بیشتر خوش تیپ تر از سیب زمینی کوچک که Encore با استاندارد 18-اینچی چرخ و چراغهای LED. در این نسخه شما می بینید در اینجا می پوشد ورزشی تور duds — a $1,100 بسته است که می افزاید: بدن-سمت رنگ اندود گچ و سیمان و منحصر به فرد ضربه گیر و یک دسته کامل از لهجه ها به رنگ قرمز در پنجره مشبک است. من کاملا می تواند انجام دهد بدون red اما بقیه ورزشی تور getup است که در واقع نه خوب. هنوز, شما به احتمال زیاد بهتر از پرش این بسته و صرفه جویی در برخی از پول; من فکر می کنم که Encore GX فقط به عنوان جذاب خود را با استاندارد خاکستری بیرونی تر و تمیز.

پله در داخل نشان می دهد خوش تیپ به خوبی سازمان یافته کابین اگر چه نزدیک تر به شما نگاه بیشتر نقص شما در پیدا کردن. فراموش نکنید $25,095 Encore GX (از جمله $995 برای مقصد) است که بر اساس $19,995 پیشگامی و آن را نمی طولانی برای پیدا کردن شواهدی از بودجه آن ریشه است. اگر چیزی به نظر می رسد مانند پلاستیک ارزان است ارزان پلاستیکی. و حتی بیشتر مجلل به دنبال مواد بر روی داشبورد احساس می کنید شما می رسد. موارد خاص مانند تبدیل سیگنال و برف پاک کن شیشه جلو ساقه هستند کم و اجاره قطعات جنرال موتورز شده است با استفاده از سال ها و بقیه کنترل ها همه فقط از نوع meh. بیوک حفظ این حق بیمه با نام تجاری و وسایل نقلیه بزرگتر هستند و در واقع بسیار خوب در داخل — حتی کوچکتر دوباره به نواز دعوت می شود قطعا با شکوه بیشتر — اما GX داخلی بهتر است (یا در برخی موارد بدتر) از آنچه شما پیدا کنید در غیر لوکس رقبا مانند هیوندای Kona یا کیا Seltos.

خوشبختانه GX نجات خود را در شرایط کلی حجم مسافر. پس از آن بزرگتر از استاندارد Encore وجود دارد مقدار زیادی از اتاق را برای بزرگسالان در هر دو جلو و عقب و راست شکل به معنای سقف است که به سختی به یک موضوع است. صندلی چرم ورزشی من, تور تستر راحت هستند اگر آنها به جای باریک و فاقد هر گونه سمت واقعی تقویت. با صندلی راننده تنظیم برای من ایده آل رانندگی موقعیت من مقدار زیادی از فضا برای نشستن پشت خودم (اگر چه در 5 پا و 8 اینچ من دقیقا آنچه شما می خواهم تماس بگیرید بلند).

داخلی به خوبی گذاشته اما این مواد فقط به طوری.

استیون سارکوم/Roadshow

متاسفانه محموله حجم رنج می برد با Encore GX ارائه فقط 23.5 متر مکعب فضای با صندلی های عقب راست و یا 50.2 با آنها خورده ، تعداد کسانی که فقط کمی بهترین کوچکتر Encore اما عقب subcompact CUVs از جمله فوق Seltos و یا حتی کوچک نیسان ضربات. دست قدرت liftgate اختیاری است و می توان آن را مجموعه ای برای باز کردن به ارتفاع های مختلف.

بهترین چیز در مورد Encore GX داخلی چند رسانه ای تکنولوژی. هر GX می آید استاندارد با بیوک فوق العاده آسان برای استفاده از سیستم اطلاعات و سرگرمیقرار دارد بر روی 8 اینچ صفحه نمایش لمسی. این است که اساسا یک rebranded نسخه از شورلت لوازم 3 مجموعه موجود در بیوک شرکت پسرخاله و این یک چیز خوب است. همه از آیکون های بسیار آسان برای به عنوان خوانده شده پاسخ سیستم فورا به ورودی و منوها یک کاری که با سهولت به حرکت. اگر شما ترجیح می دهند به تکیه بر خود تکنولوژی اپل CarPlay و Android Auto استاندارد به عنوان یک 4G LTE Wi-Fi و آمازون الکسا ادغام در دسترس است. تعبیه شده ناوبری اختیاری است در تمام Encore GX مدل های, اما شما همچنین می تواند فقط جست و خیز آن و اجازه دهید نقشه های گوگل و یا Waze انجام بلند کردن اجسام سنگین.

استاندارد driver-assistance systems include رو به جلو-هشدار دهنده برخورد با عابر پیاده ترمز خودکار اضطراری ترمز عقب cross-traffic alert کور-نقطه مانیتورینگ خط نگه داشتن کمک و لین خروج هشدار. آن را چشمگیر فهرستی از تکنولوژی برای این قیمت. جالب اینکه تطبیقی کروز کنترل باقی می ماند اختیاری حتی در گران ترین اصل مدل آن را همراه به $1,790 فن آوری های پیشرفته بسته است که همچنین شامل یک صدای فراگیر-مشاهده دوربین سر تا صفحه نمایش و ناوبری. HD دوربین تنها بخشی از آن بسته به ارزش پرداخت; سر تا صفحه نمایش یکی از این داشبورد نصب شده و آنهایی که در آن یک صفحه نمایش کوچک پایین بپرد و شما می توانید بشنوید که چگونه ارزان این چیزی است که توسط این ناله از آن موتور و کلیک کنید به آن را به محل جرقه بزند. این شرم آور بیوک اجازه نمی دهد یک گزینه مطلوب مانند تطبیقی کروز کنترل توان خریداری شده خود را در آن. (و یا شما می دانید فقط آن را استاندارد مانند بسیاری دیگر غیر حق بیمه رقبا انجام می دهند این روز است.)

دوباره به نواز دعوت GX در دسترس است با هر یک لیتری 1.2 یا 1.3 لیتری I3 موتور که هر دو توربوشارژ. جلوی چرخ های استاندارد است و اگر شما می خواهید تمام چرخ دیسک شما مجبور به گرفتن بزرگتر خطی-سه. من نمی توانم صحبت می کنند به کوچکتر 1.2 لیتری I3 و آن 137 اسب بخار و 162 پوند-فوت گشتاور را به عنوان کره جنوبی ساخته شده ورزشی تور تستر است بزرگتر 1.3 که به ارمغان می آورد 155 اسب بخار و 174 پوند فوت به حزب. بدون در نظر گرفتن موتور در جلو (front-wheel-drive مدل با استفاده از یک متغیر به طور مداوم انتقال اما 1.3/AWD جفت می شود نه با سرعت اتوماتیک.

نه سرعت انتقال در عمل هموار و یکپارچه و با موتور گشتاور کامل پانچ در آینده قوی در فقط از 1600 دور در دقیقه وجود دارد مقدار زیادی از کم پایان قدرت برای scooting در اطراف شهر. اما این موتور کامل نیست. کمی سه برابر مانند این اغلب با طبیعت و بیوک 1.3 لیتری این قاعده مستثنی نیست. آن هم از نوع chugs مثل یک دیزل تحت شتاب سخت و موتور لرزش در بیکار به اندازه کافی قوی است که شما می توانید آن را از طریق صندلی و فرمان.

GX را کارآمد ترین انتقال قدرت ترکیبی است 1.3 لیتری با موتور در جلو (front-wheel drive که سازمان حفاظت محیط زیست می گوید باید بازگشت 30 مایل در هر گالن در شهر و 32 mpg در بزرگراه. اضافه کردن درایو تمام چرخ ها را کاهش می دهد تعداد کسانی که به 26 mpg شهرستان و 29 mpg در بزرگراه و اگر شما برای کوچکتر 1.2 T شما دنبال آن هستید در 26 mpg شهرستان و 30 mpg در بزرگراه. در سراسر هیئت مدیره این دقیقا ستارگان ارقام به ویژه هنگامی که بزرگتر و قدرتمند هوندا CR-V را بازگشت 28 mpg شهرستان و 34 mpg در بزرگراه. هنوز هم آنها نسبتا آسان برای رسیدن به; من تا به حال هیچ مشکل دیدن حدود 30 mpg در بزرگراه در AWD تستر (هر چند من فقط تا به حال سوار آن را در FWD حالت).

قرمز به معنی ورزشی مناسب است ؟

استیون سارکوم/Roadshow

مانند بسیاری دیگر از کوچک و Suv ها Encore GX را تمام چرخ دیسک سیستم نیست یک امر است. در واقع GX به صورت پیش فرض به جلو رانندگی مگر اینکه شما را فشار دهید “AWD” را فشار دهید در مرکز کنسول فقط پیش از عیار که در آن نقطه گشتاور ارسالی به محور عقب. من واقعا دوست دارم که دوباره به یاد تنظیمات خود را هنگامی که شما بسته به موتور خاموش — اگر شما تا به حال AWD انتخاب شده خواهید بود آن را روشن زمانی که شما شروع به خودرو دوباره. دست زدن به ویژگی های واقعا تغییر بین FWD و AWD یا حداقل در خشک پیاده رو.

در جاده GX است که عمدتا خوب است. فرمان فوق العاده نور و به همان اندازه عاری از بازخورد اما شاسی است به خوبی طبقه بندی شده اند. دوباره به نواز دعوت هیچ مشکل خیساندن تا برجستگی در لس آنجلس بی کیفیت جاده ها و روان اغلب نامطلوب اتصالات در 405 آزادراه. بدن رول است که در مورد میانگین و ترمز قوی هستند اما آسان به زیر و بم کردن. GX خواهد شد تا حد زیادی صرف زندگی خود را در حال اجرا errands و رفت و آمد در ترافیک و برای آن که آن را کاملا مناسب.

در عین حال بیشتر وقت من صرف در پشت چرخ از Encore GX بیشتر تلاش من برای پیدا کردن آن تجدید نظر شود. من اصل 1.3 T AWD ورزشی تور تستر قیمت برای $36,320 از جمله مقصد و اضافه کردن بقیه گزینه های در دسترس به ارمغان می آورد آن را تا بیش از $38,000. مطمئن شوید که چندین هزار دلار کمتر گران تر از مشابه مجهز آئودی Q3 اما آئودی یک خودرو لوکس با به طور قابل توجهی بهتر داخلی بهتر در جاده منش و بزرگتر از مجموعه ای از فن آوری. برای من پول من می خواهم فقط انتخاب کنید تا به طور کامل لود هوندا CR-V تور که دوباره بزرگتر و قوی تر بیشتر سوخت کارآمد بهتر در داخل و بیشتر ارائه می دهد راننده-کمک تکنولوژی همه برای یک قیمت پایین تر ($35,870). و یا من می خواهم فقط یک باشگاه پیشگامی چون اساسا همان ماشین برای پول کمتر است.

GX خوب است در یک خلاء اما غیر لوکس رقبا-و ارزان تر غیر GX Encore — بهتر است اقدام به خرید.

استیون سارکوم/Roadshow

GX ممکن است موقعیت بین بیوک دوباره به نواز دعوت و تصور اما به نظر نمی رسد مانند آن را در اصل طراحی شده برای پر کردن آن نقش. کمتر از گران قیمت Encore بیشتر تصفیه شده انتقال قدرت و بهتر مواد داخلی. GX در ضمن فقط احساس بالاتر هزینه پیشگامی آن است.

وجود دارد هیچ چیز ذاتا اشتباه با GX اما گذشته از اینکه کمی بزرگتر و کمی به دنبال بهتر از استاندارد Encore آن را واقعا به نظر می رسد به بهبود بر آن بسته است. هنوز بیوک نیاز به عنوان بسیاری از وسایل نقلیه که ممکن است به منظور حفظ شتاب. و تا زمانی که لایو عرضه می رسندکه Encore GX است که حداقل یکی دیگر از گزینه است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de